home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Posle SEMA salona tjunera u Las Vegasu, za nekoliko dana počinje još jedan sajam modifikovanih vozila, i to u nemačkom Esenu (Essen Motor Show), koji ove godine obeležava svoju četrdesetogodišnjicu i traje od 1. do 9. decembra 2007. Nemačka tjuning kuća AC Schnitzer je izabrala upravo salon u Esenu za promociju svoje verzije najnovijeg BMW-a M3 Coupe (serija E92). O njemu je već bilo reči pre nešto više od dve nedelje ali tada, osim jedne slike, nije bilo nekih konkretnijih informacija o modifikacijama koje su izvršene na ovom modelu. Kako je salon u Esenu pred vratima, AC Schnitzer je juče konačno i zvanično objavio kompletno saopštenje za medije. Iako je serijski BMW M3 i više nego atraktivan automobil, koji nudi skoro savršen odnos između trkačkih performansi i svakodnevne uoptrebljivosti, to nije sprečilo ovu nemačku firmu da kupcima ponudi još dinamičniju varijantu ovog modela, nazvanog ACS3 Sport. Ono što se na njemu odmah primećuje jeste napadniji izgled, čemu doprinose novi prednji spojler i pragovi, difuzor pozadi, diskretan zadnji krovni spojler (kao opcija tu je i spojler na poklopcu prtljažnika), nova rešetka centralnog otvora za vazduh u prednjem braniku, jedinstveni AC Schnitzer aluminijumski točkovi od 19 ili 20 inča (Type III, Type IV, Type V i Type VI, u srebrnoj, crnoj ili BiColor boji), novi (hromirani) završeci izduvnog sistema i AC Schnitzer oznake. Pomenuti prednji spojler i difuzor su od karbon fibera, pa se i svojom bojom vizuelno idelano slažu sa krovom, koji je već serijski izrađen od karbona. Unutrašnjost je bogatija za AC Schnitzer trokraki sportski volan, aluminijumske pedale, ručicu menjača i ručicu ručne kočnice, detalje od karbona i AC Schnitzerove patosnice. AC Schnitzer ACS3 Sport BMW M3 ima i trkačko, podešavajuće ogibljenje (testirano na stazi Nirburgring), poboljšano upravljanje i AC Schnitzer "Short Shift" transmisiju. Zanimljivo je međutim da su u AC Schnitzeru odlučili da ne diraju BMW-ov 4,0 litarski V8 motor, koji i dalje razvija standardnih 420KS.

   



čitanja : 1029



Komentari