
Premijera Ericssona M480 Concept (zajedno sa Ericssonovim BMW-om M5) održana je na nedavnom Tokyo Auto Salonu (japanski sajam tjunera), a njegova glavna karakteristika (pored pojačanja 4,0 litarskog V8 motora sa standardnih 420KS na 480KS i atraktivnijeg aerodinamičkog paketa) jeste i obilata upotreba karbona, što je smanjilo njegovu težinu u odnosu na fabrički model za svih 180 kg (odnos težina/snaga sada iznosi 2,91kg/KS). Karbon je (između ostalog) upotrebljen za izradu haube motora, poklopca prtljažnika, prednjeg spojlera i mnogobrojnih elemenata u interijeru. Tačka na i su novi aluminijumski BBS točkovi, međutim treba reći da u ovom trenutku još nema podataka o performansma ovog BMW-a (serijski M3 inače do 100 km/h stiže za 4,9 sekunde i postiže elektronski ogrničenih 250 km/h).