home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prošle godine je Novitec Rosso obradio Ferrari F430 i iz njegovog V8 motora (zapremine 4,3 litra) ugradnjom dva Rotrex kompresora i reprogramiranom elektronikom motora izvukao 482kW/656KS pri 8200 o/min. i 662Nm obrtnog momenta (serijski model inače ima 360kW/490KS i 465Nm); međutim ljudima iz ove kompanije je i to očigledno bilo malo, pa je sada predstavljena i verzija sa svih 707KS. Konkretnije, Novitecov Ferrari F430 Race razvija 520kW/707KS pri 8350 o/min. i 712 Nm obrtnog momenta pri 6300 o/min. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekunde, do 200 km/h mu treba 10,5 sekundi, do 300 km/h stiže za 29,9 sekundi, dok je najveća brzina 348 km/h (serijski model može do 315 km/h, a do stotke mu trebaju četiri sekunde). Tolika snaga je dobijena, između ostalog, zahvaljujući ugradnji dva kompresora, većih interkulera, sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika i reprogramiranoj elektronskoj kontrolnoj jedinici motora. Osim pojačanog motora, Novitec Rosso Ferrari F430 Race je dobio sportski aero body paket (prednji spojler, pragovi, difuzor pozadi), zatim nove Brembo kočnice (sa 6-klipnim kleštima i diskovima od 380 mm), nove točkove od 19 inča napred i 20 inča pozadi (sa Pireli gumama dimenzija 235/30 ZR 19 napred i 325/25 ZR 20 pozadi), spušteno ogibljenje za 35 mm, doteranu unutrašnjost (Novitec Rosso Supersport sedišta, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom, koža, karbon), kao i zanimljivu kombinaciju bele boje karoserije i crnih ukrasnih traka, koje se protežu preko automobila i lepo se uklapaju sa crnom bojom točkova i zatamnjenim zadnjim svetlima.




čitanja : 957



Komentari