Nemačka kompanija Edo Competition je odavno poznata kao specijalista kada se radi o izuzetnim preradama najbržih i najskupljih automobila na svetu (dovoljno je podsetiti se njihovih modifikacija Lamboghinija Murcielago LP640 i Gallardo, Porschea 911 Turbo, Forda GT, Ferrarija 599GTB, Ferrarija Enzo i Maseratija MC12 Corsa), dok je najnoviji rad ove kuće jedan SUV model – Porscheov Cayenne GTS.
Dok standardni Cayenne GTS iz 4,8 litarskog V8 agregata izvlači 302kW/405KS pri 6500 o/min. i 500 Nm obrtnog momenta pri 3500 o/min., Edo je svoj Cayenne GTS (uz pomoć reprogramirane elektronske kontrolne jedinice motora, novog filtera za vazduh i novog sportskog izduvnog sistema) ojačao na 331kW/450KS i 530 Nm pri 3800 o/min. Rezultat je ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,4 sekunde i najveća brzina od 270 km/h.
Edo Porsche Cayenne GTS je takođe dobio i pojačani kočioni sistem (diskovi od 380 x 38 mm), podešavajuće sportsko ogibljenje, aero body kit (drugačiji prednji branik sa 4 svetla za maglu, pragovi, zadnji branik), novu haubu, aluminijumske točkove od 22 inča (sa gumama 295/30 ZR22) i preuređeni enterijer po želji kupaca.