
Standardni VW Passat R36 iz 3,6 litarskog šestocilindričnog motora izvlači 300KS, ali posle obrade u nemačkoj tjuning kući HGP Turbonachrüstung GmbH isti agregat raspolaže sa čak 502KS i 700 Nm obrtnog momenta.
To je recimo samo 5KS manje od BMW-a M5 i 45KS više od Mercedesovog modela C63 AMG, a ovolika snaga je dobijena, između ostalog, ugradnjom HGP-R35 turbo punjača i interkulera, reprogramiranjem elektronske kontrolne jedinice motora i novim izduvnim sistemom.
Motor je inače uparen sa DSG menjačem sa duplim kvačilom a pogon je na sva četiri točka.
HGP Turbonachrüstung GmbH međutim nije objavio podatke o performansama ovako motorizovanog Passata R36, koji inače u fabričkoj verziji može do maksimalnih 250 km/h, a do 100 km/h ubrzava za 5,6 sekunde.
S druge strane, objavljena je cena za ovaj paket, pa tako HGP Turbonachrüstung GmbH svoj rad naplaćuje 26.000 evra...