
I Brabus je naravno prisutan na Salonu tjunera u Esenu (traje do 6. decembra), a među njegovim uvek zanimljivim eksponatima se ovog puta posebno ističu B63 S i GL Widestar.
B63 S je u stvari prerađeni Mercedes E63 AMG (i u sedan i karavan verzijama) čiji
V8 motor, uz pomoć novog Brabus B63 S performance paketa, razvija 408kW/555KS i
650 Nm obrtnog momenta, a može da postigne najveću brzinu od 320
km/h (ubrzanje do 100 km/h je 4,3 sekunde).

Brabus za B63 S nudi i body kit, odnosno prednji spojler, zadnji difuzor, spojler pozadi, svoje blatobrane sa otvorima za vazduh, kao i novi izduvni sistem, točkove od 18, 19 i 20 inča (sa Pirelli ili Yokohama gumama) i modifikovani enterijer (Brabus Mastik koža i alkantara, detalji od karbon fibera, pragovi od nerđajućeg čelika sa Brabus logom...).
Brabus GL Widestar
Možda još zanimljiviji je Barbusov Mercedes GL Widestar, GL klasa koju pored upadljivijeg izgleda (proširenja blatobrana, drugačiji branici, spojleri, pragovi, točkovi do 23 inča, dodatna LED svetla, zadnji difuzor...) karakteriše i 6.1L motor sa 340kW/462KS i 615 Nm (ova verzija do 100 km/h ubrzava za začno 6 sekundi a može do 255 km/h).

Devetokraki točkovi su inače nazvani Monoblock E PLATINUM EDITION (sa Pirelli ili Yokohama gumama), ali je kupcima na raspolaganju i čitava serija točkova od 21 inča (Monoblock VI or F) ili 22 inča (Monoblock VI, E, G, Q i S).
Brabus takođe nudi i pojačanje snage za dizel verzije ovog modela, pa GL 350 CDI razvija 200kW/272KS i 590 Nm, dok je Mercedes GL 450 CDI pojačan na 257kW/350KS i 800 Nm (ovaj model postiže 240 km/h, do stotke ubrzava za 7,1 s).

Paket sadrži i ogibljenje niže za 30 mm, jači kočioni sistem (diskovi 380 x 36 mm napred i 355 x 28 mm pozadi) i naravno preuređenu unutrašnjost po želji kupca (Mastik koža i alkantara, sportski volan, elementi od karbon fibera, Multimedia system...).