
Nedavno smo bili u prilici da vidimo prve renderinge tjuniranog BMW-a serije 5 nove generacije (model F10), zajedničkog projekta dve ruske i jedne nemačke kompanije (TopCar, Cardi i Lumma), a sledeći koji se pozbavio novom "peticom" je Racing Dynamics, dugogodišnji specijalista za obrade automobila ove bavarske marke.
Za sada je objavljen samo jedan rendering i par osnovnih detalja o verzijama Racing Dynamics R35 (na bazi modela 535i) i R50S (BMW 550i).
R35 će tako razvijati 410KS i 520 Nm obrtnog momenta (ubrzanje od 0 do 100 km/h će biti bolje za 0,7 sekunde u odnosu na fabrički primerak sa 306KS), a snažniji R50S će raspolagati sa 620KS, umesto sa serijskih 407 konja.
Sem jačih motora, R35 i R50S će dobiti i novi aerodinamički kit, set alu točkova od 21 inča, novi izduvni i kočioni sistem, modifikovano i spušteno ogibljenje, kao i doterani enterijer.
Više detalja dakle tek sledi.
Nova petica izgleda impresivno,a ova na slici....pa ne znam sta da kazem!!!
Mercedes E klasa je opet razbila konkurente.
BMW ce verovatno tek sa sledecom generacijom 5ice da se oporavi na svim poljima (primarno jer su se nedavno otarasili dizajnera koji je jednostavno receno us*ao kompletanu gamu BMW brenda)
@MB Fan
To ti kazes,a ne vidim gde su argumenti za takvu konstataciju.
Taman sam mislio da uzmem E klasu, ali me sada ovaj rendering 5-ice bacio u rebus. Zapravo stani, jedno po jedno, prvo da dobijem na loto-u.
Ne vidis kada nema argumenata. BMW je u 2009. prodao vise vozila od glavnih konkurenata (Audi i MB). Ne znam o kom se oporavku ovde prica?!
Ljudi,sjediti u neki mercedes(sa avantgarde opremom)i pogledajte sta sve ima,onda sjedite u bmw-a ili audija-a sa najvisom opremom i vidjecete ko je najbolji.
Niko ne osporava da je boravak u mercedesu izuzetno iskustvo i mnogo prijatniji nego u BMW-u, ali zato vozne karakteristike ne mogu da se mere, BMW je tu da objasni.
BMW i Merc nemogu da se porede u voznji. BMW je napravljen da sedis na vozacevom sedistu i uzivas, a Merc da sedis na zadnjem sedistu- i uzivas. A nova E-klasa izgleda dobro u prednjem delu, smesno u zadnjem delu i bas bezveze unutra- prosli model je bio perfektan!
Ovi Italijani rade brutalno dobro BMW-e!
P. S.
BMW je najveći proizvođač liksuznih automobila na svetu od 2006.
nigde ne pise koliko je smanjena potrosnja u odnosu na fabricki model;-)
auto je etalon... ja sam ubedjeni alfista koji vec par godina sticajem okolnosti vozi e60 530d, i slobodno tvrdim da je ovaj auto sakupio u sebi sve sto NORMALAN covek moze da trazi od automobila. Naravno, uvek postoje oni koji iz nekog razloga zele i mogu da plate nepotrebno preterivanje pa je u njihovom slucaju ovo najbolja platforma za takva izivljavanja. Najsimpaticniji su mi ovi MB ziloti koji nisu seli u BMW nikada, a od MB-a im je W124 najveci domet, al sve znaju ko da su Dzeremi Klarkson.