
Italijanska tjuning kuća Romeo Ferraris je po narudžbini dva neimenovana Amerikanca napravila dva modifikovana Abartha 695 Tributo Ferrari.
Standardni Abarth 695 Tributo Ferrari pokreće 1,4 litarski turbo motor sa 180KS, dok je Romeo Ferraris ova dva primerka pojačao na 260KS. U vesti se međutm ne navode performanse ovako pojačanog automobila, pa ovde podsećanje da standardni primerak sa 180 konja može do maksimalnih 225 km/h, dok do 100 km/h ubrzava za 7 sekundi.

U Romeo Ferraris paketu su i modifikovano ogiblejnje i novi sportski izduvni sistem, dok se cena takođe ne navodi.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@carobnjak
Ova vest je samo za one batice što pominju da Fijat nema potencijal za preko 200 konjića a Folcika ima... :))
Iz 1.4l cirka 200 kw?! Kakva će to zujalica da bude!
Mnogi ljudi ne shvataju koliko su napredovali turbo punjaci u zadnjih 10 godina. Pa od sledece ili one tamo godine u F1 se uvode turbo motori od 1.5L zapremine koji ce verovatno razvijati 500KS po litru radne zapremine. Audi je predstavio u A3 konceptu motor od 2.5L sa 408KS. BMW razvija tri-turbo i quad-turbo motore koji ce uskoro u standardnim modelima razvijati 200ks/litru, a u sportskim i mnogo vise. Tako da za mene ovo nije iznenadjenje.
Jos jedan dokaz da Fiat Power Train pravi trenutno najbolje motore sa turbo pred-punjacem na svetu!
Toliko o konstantnom pljuvanju po Fiatu!
@toma
Odakle ti informacije za F1 motor?
750 konja iz 1500 ccm i 4 cilindra?!
@toma
Stoji da su SUS motori ušli u turbo eru i da je sve ovo zapravo tek početak. Kud i kamo je lakše nasvirati veću litražu, npr Audijev 2.5, ali ovaj piljak "nabrijan" na 200 kilovata??!!! hehehe da mi ga je čuti samo uživo!!
@PITBULL
Vraćaju se turbo punjači u formulu ponovo, to je definitivno rešeno, motori će biti sa četiri cilindra, kubikaža (1500-1600cm), a predikcija izlazne snage je oko 750 konja. Mnogi "formulaši" su blago razočarani ali meni se čini da će tek sa tim promenama biti zanimljiv šampionat!! :)
@Gagiba
imas pozdrav od mene ali ja nisam pristalica ovakvog "budzenja" posebno ne patuljastih modela!
To vise prilici BMW-u...:)))
@Pitbull
Nije to nista, ove cifre o kojima sad pricaju su smesne za one iz osamdesetih. Pa BMW-ov turbo 1.5 motor je tad u kvalifikacijama izvlacio 1500ps na 5.5 bara nadpunjenja!!!
@loshmi89
Morali su tada da izbace turbo punjače jer su već počeli da probijaju vozačke limite. Padala su onesvešćivanja od G-sila... :)
Mala retrospektiva industrijske tehnologije!!! :))))
http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html