
Ako ste pogledali nedavno objavljeni video u kome novi BMW M5 postiže 300 km/h na nemačkom Autobanu i pomislili kako je to cool, sačekajte da vidite video koji vam donosimo u nastavku.
U glavnoj ulozi je posebno modifikovani BMW Z3 M Coupe koji od nule do nešto više od 340 km/h (211 mph+) stiže za manje od 20 sekundi. Kao što ste odmah i pretpostavili, to nije obični Z3 Coupe. Ovaj primerak opremljen je sa 5,0 litarskim V10 motorom koji potiče iz prethodne generacije BMW-a M5 / M6 Coupe / M6 Cabrio. Napomenimo i to da u fabričkom izdanju ovaj motor raspolaže sa 507KS, ali ovaj primerak je dodatno tjuniran tako da motor razvija 530KS i 600 Nm obrtnog momenta.
Ovaj projekat je delo Bugarina Denislava Shisheva, koji je sa svojih 18
godina počeo da pravi ovaj automobil prošle godine.
Izvor : Presretac.com
0-330 za 18sec. Eto sta se desava kad se jedan od najboljih motora smesti u 1420kg.
ah da bi on radio ovo nista ne bi uradio ovo je radio negov tim ima i bmw m3 e30 sa v8 iz e39 m5
Nema ovaj auto 1420kg. Toliko ima fabrički Z3M sa opremom,sedištima ... Ovaj je oguljen do koske,nema ni suvozačevo sedište. Samo sedište za vozača,motor,šasija i to je to. Verovatno ima oko 800kg. I dodatno je tjuniran,spremljen je za ovako nešto. Inače bi i M5 sa 400kg više imao malo slabiji rezultat,da je stvarno težak 1420kg kako reče ovaj klinac.
Ma Z3 je lak kao pero, jos plus sto kazes da je ogoljen max. Ovo mu dodje kao sto su otisli nekoliko koraka napred pa u normalni SLK stavili motor od SLR-a. Rezultat je takav da ostavlja Enza na 100m.
Kratak mu prenos, brzo će da prsne. Težina jeste manja za izbačenu opremu ali je veći za rol bar, ojačanja, teži motor.
Sta ima ovde cool kako naziva autor ovog teksta, jer sad treba neki klinja da sjedne u bjesno auto i izgubi zivot. Lose se vrijednosti propagiraju ovim vijestima i videom. Zar ne bi bilo bolje da se malo vozaci edukuju kuluturom u saobracaju, kurs sigurne voznje, prve pomoci i sl. Ovo pisem jer nije prvi put da satvljate ovake neke klipove pa za ubuduce.
@Dakara
Ne znam sa kim i kakav problem ti imas, ali "klinji" treba skinuti kapu. To sto ga je on vozio 340km/h na nekoj pisti nije nikakav problem. Nije ga vozio na ulici. I nadam se da ovde nema nekih kojima treba objasniti da: kad vide kako Bivis Bathedu zabada olovku u oko, to ne treba probati kod kuce. Nesto drugo je poenta cele ove price:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=418262
Pod jedan,klinja ovo nije sam mogao niti umeo da uradi. Odakle 18-ogodišnjaku lova za ovako nešto i znanje. Ali ok,ovo je zasluga tima ili nekih starijih koju umeju ovo da napakuju sve. Spravica je luda 100%,samo što je šteta što nisu uzeli Z4 za školjku. Mnogo je lepši a i veći je. Z3 je ko igračka,baš mali.
P.S. Nisam znao da je bio "ubijen" pre tjuniranja.
Kakva pista, on je na dyno. :D Ovo bi se raspalo da digne 340. :D
@Toma
Ne lupaj, nesto slicno da uradi neko sa Mercedesom ti bi mu sve po spisku skovao, i budala, i ovo mu nije trebalo, tandara-bandara. :D Ako ne znam Kraljevica Marka, znam tebe. :))
@McLaren
ja u ovakvim temama ostavim komentar kao sto i jesam na pocetku, i da se dakara nije proseravao ne bi vise ni jedan komentar ostavio. A tebi je bolje da cutis, jer ti se ljudi smeju svaki put kad zines. "Sta kazes, E190 DTM se vrteo na 9000 obrtaja:))))))))"
@McLaren
U pravu si. Zato mu je i popaljeno sve na instrument tabli,a i čudno kreće i usporava na kraju. Prvo mu stoji da je otvorena hauba,a onda check engine lampica.
Na Dyno-u ide za 18 sek,u realnosti slabije,ali sigurno lepo ide.
I SLS stiže za 18 sek do 340,na leru. :) Tek kad ga ubaci u 7-mu onda da gas. Takodje mu je sve popaljeno i gori ABS.
https://www.youtube.com/watch?v=izwgnsF6tsU&feature=related
@pitbull, McLaren
Ma svakako, ali su se malo igrali i Holivuda, pa su stavili platno sa pozadinom, da bi se kroz soferku video pejsaz koji se pokrece, a pri vecim przinama ukljuce fen da simulira zvuk vetra. E deco moja iz oblasti gde se ljudi uglavnom bave poljoprivredom i stocarstvom (morao sam ovako da mi ne obrisu:))!
@toma
A što mu je sve popaljeno?
ABS,slika auta na bordu (kad je otvorena hauba),check engine. A?
@toma
Pogledaj ovde,ništa nije popaljeno. I vidi se sve lepo,nema laži nema prevare.
https://www.youtube.com/watch?v=c2FjpgdbtaA
Svi koji su na dyno-u,popale sve. Vidi se...
Autor Dakara 27 Sep 2011, 19:31
Pa i onaj SLR je vozen u javnoj garazi oko 150 ?! To mi mnogo ludje...tamo ugrozava i tudje zivote, a ovde samo svoj.
Dalje, ovaj auto je prekucao i 340, vidite obrtaje kada brzinomer zakuca skalu.
KOliko god da je oguljen, toliko je i dodato, ovaj motor nema 39 kg....vec mnogo vise.
MOZDA je mali fanatik vec dugo godina, ima puno love i automobili ga samo zanimaju...ima nas raznih.
Mozda eventualno da je uzeo sasiju od z4 ali ni ovo mu nije lose ;)
pa jel ti mislis da je sve povezano. Pa postavljena je komandna tabla iz M5 u model koji je 10 godina stariji od M5. Zar mislis da taj Z3 ima i trecinu sistema koji su kod M5-ice iz 2005. Sad ide zadnja recenica iz 22:45, mrzi me da kucam.
I jos nesto, onaj pesjsaz koji se vidi kroz soferku, tako dobro izgleda, da ako je ovo fake, onda je za tako nesto potreban neko iz ILM-a ili nekog druog holivudsog studija za cg efekte da bi tako izgledalo. A to bi KOSTALO!
@toma
Nije valjda da nema ABS...
Nemoj da si smešan. Pa ako si to sve uradili,što ne ume svako,valjda su mogli i tablu da povežu ! Šta si se primio,lepo ti kažem,običan M5 može 330 da ide. Ali ovo je snimak sa dyna. I na SLS-u je isto popaljeno sve,isti fazon.
@pitbull
Ja se popalio. Ja vas, mozda palim. A ti i Mc ste zapenili nevidjeno. Trebalo bi mu 300-400kg manje, i 300ks vise da bi za 18sec. stigao do 340:))))
@toma
Ti si jedan iskompleksirani paljevinac. Lepo ti kažem da fabrički M5 ide 330kmh. Ništa nije sporno. Ali ovde je sve popaljeno,a kad voziš po putu,ne gori nijedna lampica. Što se vidi iz priloženog.
https://www.youtube.com/watch?v=Qti1JMMuGNQ&feature=youtube_gdata_player
Ovaj, je li? hahaha
E pazite ovo
https://www.youtube.com/watch?v=OVDlx9qsq0w&feature=youtube_gdata_player
@pitbull
sta si se popalio na lampice. Tebi je to cudno. Neke druge stvari su tu cudne, ali vise verujem da je sam pokazivac brzine nastelovan. Nije nikakav problem da lampice budu upaljene. Alo, to su dva totalno razlicita automobila, ovaj verovatno nema ni 10% sistema koje ima auto kojem je namenjena instrument tabla. Ovde je jedini problem sto je do 340 ubrzao za 18sec, a Ferarri Enzo sa 55kg manje, i 120ks vise, do 300 ubrzava za 26sec. To je problem, *ebale te lampice. A video je tehnicki tako dobro odradjen da vise mislim da je nastelovan brzinomer nego da je sa dyna....i jos jedna stvar za koju nema veze da li je snimak sa dyna ili ne..........ZVUK ZVERI!
Ovo vozilo je terano po pisti, najverovatnije neki aerodrom, nema nikakve veze sa dinamometrom i nije mi jasno zašto se isčuđavate što BMW napuni 300 za manje od 20 sekundi?? To što ne pravi super sport auta ne znači da većinu supersportista ne može da stavi u džep kad god poželi!! :))
A kako se to radi?! Mnogo prosto...Bugarečetu da tatko malo parinje da se zaigra dok se tatko ne vrne iz Ćustendil.... ;))
Autor toma 27 Sep 2011, 23:58
Enzo ima 660ks, dakle 153 vise.. :D
@toma
"ZVUK ZVERI!"
Nego ! Pa o tome ja pričam,atmosferci su zakon. Je*ali ih turbo motori. :)
Turbo motori su dobri samo za dizele,kod benzinaca je atmosferac br 1. Ništa kao sirova snaga i zvuk atmosferca. :)
Preko 100ks po litru zapremine teško da je sirova snaga, pre će biti rafinisana. Sirova snaga je onaj Viper od 8.4 litra i 600ks. Masivan obrtni moment i izaziva seizmičku aktivnost tla i kad radi na leru. Ovaj ipak prodiše punim plućima tek kad se Viper zagrcne.
@Djordje
Kad se Viper zagrcne? Zar misliš da 8,4 može da zagrcne? :) On ima snage koliko hoćeš,nikad mu ne fali.
Čupa kad god pipneš gas. Sirova snaga. Nema turbo,nema ništa. Prava surova i sirova snaga. :) Plus,nema šta da se kvari,to traje koliko hoćeš. Nije napucani "patuljak" da mora da mu vadiš dušu da vuče,plus turbine odlaze.
8,4 atmosferac,nesalomivo. :)
Trajno i surovo.
meni se ne svidja teza o 8.4 motoru.
isuvise neiskoriscene radne zapremine. bmw iz 5 v10 izvuce 507, a oni iz 8.4 malo vise...
ameri nikada nece imati dobar motor.
@Nemanja
O tome i pričam. Super je to, grmi, puca, trese se tlo od njega, ali 600ks iz 8.4l nije neki fascinantan rezultat. Kad sam rekao da se zagrcne, mislio sam na limiter na 6250o/min, obrtaji gde ovaj M-ov V10 tek povuče, i tako još celih 2000 obrtaja. Za tih dodatnih 2000 obrtaja treba mnogo znanja i para, i zato veliki respekt!