
Fabrička verzija BMW-a 750Li raspolaže sa 407KS i 600 Nm obrtnog momenta, ali nemački Tuningwerk vlasnicima ove "sedmice" sa produženim međuosovinskim rastojanjem nudi dva paketa za pojačanje njegovog 4,4 litarskog V8 motora.
Prvi paket je nazvan GT Edition i podrazumeva snagu od 530KS i 740 Nm, što je dovoljno da ubrzanje od 0 do 100km/h iznosi 4,2 sekunde, a maksimalna brzina 310 km/h.


Ko ipak želi nešto više, na raspolaganju je i paket RS Edition sa svih 720KS i 1090 Nm. U ovom slučaju, ubrzanje do 100km/h traje samo 3,5 sekunde, dok je najveća brzina 350 km/h.

Tuningwerk je za ovakav 750Li (koji je olakšan za 120 kg u odnosu na fabrički primerak) predvideo i CarbonCeramic kočioni sistem (diskovi 396 mm), novi izduvni sistem, aerodinamički kit (prednji i zadnji spojler, pragovi, spojler na prtljažniku), set crnih točkova od 20 inča i Pirelli P-Zero gume.

Cena za GT Edition verziju sa 530KS iznosi 169.800 evra, a za RS Edition sa 720KS treba da se izdvoji 198.000 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
pristojan tuning pogotovo zadnji za sedmicu konacno......
steta sto je vise show car i koga uostalom briga za ovim?...
ovaj zadnji ubija sve pred sobom.
interesantan je nacin tuninga netipican za bmw jer ima preko 1000nm.
kolko li samo traje ova misina.
Styling umeren(blago agresivan),kakav i treba da bude,a performanse brutalne. Kombinacija iz snova... :)