
Sem Ferrarija 599 GTO, nemački Wheelsandmore se ovih dana setio i McLaren Mercedesa SLR 722, koji je u njihovoj verziji dobio i dodatak "Epochal" u imenu.
Ovaj crni McLaren Mercedes SLR 722 Epochal by Wheelsandmore se između ostalog ističe kompletom novih Type 6Sporz ² točkova od 20 inča (sa Dunlop gumama), modifikovanim KW Automotive ogibljenjem, doteranim enterijerom (koža, alkantara, detalji od ugljeničnih vlakana...), novim izduvnim sistemom i 5,5 litarskim V8 motorom pojačanim na 727KS ili čak 800KS.



Podaci o maksimalnoj brzini, ubrzanju od 0 do 100 km/h i o ceni se u vesti ne pominju.
Ivan Mitić – Autoblog.rs

Cista 10ka!
Da imam SLRa, odma' bih ga oterao kod ovih na doradu. :D
s preda jeste za restail totalni, ali sve ostalo grize....pih 800 konjica i jos ako je olaksan :)))
cuo sam ga par puta - GRMI !!!
i da, videh malopre u Sarajevskoj novog Velostera. Boga mi, lici malo na Megane coupe-a ali je jos vise spejsi. cudan i lep...
@Montoya izvol'te gospodine:
http://fastestlaps.com/comparisons/mclaren_mercedes_slr_722-vs-lexus_lf-a.html
Mercedes Lexus
0 - 300 kph 29.6 s 50.6 s
Hahahha :D
Samo da te pitam, da ne zivis slucajno u Americi?
@ McLaren
super fake, klovn koji je bio za volanom lexusa ocigledno ne zna da koristi launch control ;-)
pogledaj tabelu dole pa ces nauciti sve o mclarenovoj inferiornosti - u odnosu na lexus LFA naravno :-D
@ hh
LoL, ne zivim :-) evo hh pronadji taj opasni slr na ovoj listi: tri mesta ispod lexusa, a 7 (SEDAM) mesta ispod chevroleta :-D
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
hehe, daleko je amerika :-D nemacki corci tamo prolaze samo ako se zovu porse ili audi. ali japan je broj 1 ;-)
bio i ostao. a da li se to nekome svidja ili ne to je druga stvar... sasvim nebitna :-D
@Montoya rekao sam svoje, vise necu raspravljati. Aj da je neki pravi auto u pitanju, ali Lexus :)
@Montoya
je u pravu. LFA nije naj od naj 0-100, a skup je jer je auto blizu savrsenstva, balans iznad svega.
Onaj auto Radical je kao homemade...
Gumpert apollo je vrh, ja ga obozavam, ali je ova verzija teska samo 1200kg, a LFA je hightech i zato je tako dobar.
Pogledajte i GTR-a, malo je ispod...toliko o japancima!
I da, LFA se cuje kao formula
@ hh
evo necu ni ja, jer ako se opet uvredis nece vise imati ko da se buni i kontrira protiv krunisanog broja jedan :-D