
Američki Switzer Performance je promovisao svoj novi tjuning program za Nissan GT-R. U pitanju je P600 PKG kit koji podrazumeva pojačanje 3,8 litarskog V6 motora sa fabričkih 550 na okruglo 600 konja.
To znači da je GT-R između ostalog dobio novi izduvni sistem i reprogramiranu elektronsku kontrolnu jedinicu motora, dok je ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno na 2,6 sekunde, uz upotrebu launch control systema.

Takođe, Nissan GT-R P600 PKG je dobio i nove Switzer Signature series alu točkove sa Michelin Pilot Supersport gumama, a kompletan Switzer Performance paket će vlasnika ovog sportskog japanca koštati 12.990 dolara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ауто испод 100 000е а иде ко Вејрон до 100...
Тачније, ово није ауто, већ Годзила ! :)))
Кад су тестирали Годзилу и Вејрона, Годзила боље стартује. Такође и Авентадор.
Овај би сигурно такође боље стартовао, иако по папиру је незнатно спорији, али папир је једно, реалност друго.
https://www.youtube.com/watch?v=XwhUF4we5Bg
Такође, погледајте колико је Годзила боље избалансирана ( маса ).
znam, ali kod veyrona je manje bitno ubrzanje 0-100 koliko je bitno 0-200 gde mu nema ravnog
Има има.
Он је од 300 па на даље убедљив, јер ту долази до изражаја "вишак" коња.
До 200 га неки чак добијају.
Тјунирана Годзила са 800 коња се "коље" са Вејроном, добија га до 200 и преко тога.
Тек касније је Вејрон обиђе.
https://www.youtube.com/watch?v=Qgm2t6o6LZ8
А Алфа 12 шије Вејрона. :)
Какав болестан звук има Годзила, и перформансе...
Него ово је најболесније нешто, од овог нема брже...
https://www.youtube.com/watch?v=B0D1wRjVEtc
slazem se, skoro :)
mada pre bih voleo da vidim skyline kako dere veyrona...ali to je nesto drugo
@PITBULL
Pusti ti tjuning i dorade...
Vejron je Vejron...
https://www.youtube.com/watch?v=4jOQFMlpdVI
Evo da vidite lepo koja je razlika...od 0-100 mph 4,9 sekundi Vejron,GTR 7,3...Koliko se samo povecala razlika u odnosu na ono od 0-60 mph!Tj,koliko se sve vise i vise uopsteno povecava razlika.Taman vam eto klipa da vidite kako je GTR brzi od 911 Turbo S.
Oni imaju problem sa ovim launch control-om. Inace da se nadovezem na komentare iznad, malo je cudno uporedjivati Bugatti, Porscheom, Ferrarijem, Mercedesom i ostalim velikanima sa Nissanom GTR. Nissan kupuju samo oni koji nemaju pare za poznate brendove. Prvo vi da imate para da li bi ikada kupili GTR? Ma nikad!
Sony
ГТР је обавезан ! :)
Да имам у гаражи Пагани Хуајру, СЛР-а, опет би узео ГТР-а. ;)
Не знам да ли си приметио, али доста њих који имају гараже, немају само један ауто.
Имаш пример једног лика код нас који има Ферарија и Ламба, али и ГТР-а ког и највише вози. :)
Јунак1
Ма и ја би возио само њу. Него кажем, Годзила је посебна "фаца", није важно шта имаш у гаражи, она је обавезна и она је прича за себе. ;)
ПИТБУЛ,
Да ли је у питању ГТР беж или тако неке сличне боје што тај човек вози?
junak1,
Pa GTR je zapravo Skyline koliko znam...
PS
Eno i Džej Leno, ima svega ali i nekoliko Nisana u kolekciji. Šta je problem ljudima koji već imaju raznorazne old tajmere, klasike, Ferrarije da kupe i GTR...
Inače dosta ljudi ne zna, ali GTR ima odličan enterijer u boljim verzijama, kačio sam linkove, a i kao što kažete to je jedan od retkih "normalnih" auta koji ima performanse skoro pa kao Vejron, koji je napravljen upravo zbog performansi...
http://gtr.co.uk/files/stories/interior%20small%20PMS.jpg
http://autoblogcar.com/wp-content/uploads/2011/02/2012-Nissan-GT-R-Super-Luxury-Coupe-interior-500x333.jpg
http://facecarsx.com/wp-content/uploads/2011/07/2012-Nissan-GT-R-VVIP-Interior-by-Side-View.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S1DqTqWrP1I/AAAAAAACa7g/Nncru0G4Rc8/s1600/Tommy-Kaira-Nissan-GT-R-368.JPG
http://www.lincah.com/wp-content/uploads/2010/10/2012-Nissan-GT-R-Egoist-Interior-View.jpg
http://farm6.staticflickr.com/5040/7169475760_6acd5cac07_o.jpg
Pozz
@Raziel,
Ovaj braon enterijer izgleda mnoogo dobro. Onako bash bash...
Pa onda onaj beli.
pitbul
slazem se
raziel
lose znas :P, nije ni blizu skyline GTRu, skyline ima motor 2.4 r6 i zadnji pogon, dok GTR ima motor 3.8 v6 i pogon na sva cetri.
Dr Deki
Žalosno je da možeš da ostaviš ovakav komentar za Nisan GT-R. Baš žalosno, ali pokazuje šta znaš i o čemu maštaš...
Разиел
Није, већ нека сивкасто-плава.
Бољи показатељ су ти таблице, Немачке табле. ;)
@Raziel
Mozda moze da ima bolju opremu,ali meni se npr ne svidja izgled enterijera...Ni kod Ferarija nije nesto lep(barem meni,ali je sigurno vrh kvaliteta)...Takodje,GTR mi je nekako pun nekih dugmica i elektronike kao da si u igrici(da sam klinac mozda bi mi to bilo full,ne znam)...Ovo ce mi uraditi ovo,ovo ce bi poboljsati ono,sa ovim mogu ovo i tako...Meni je npr mocno sto 599 treba da naucis da upalis :D Ili mi je takodje vrh sto ti Porse prodaje automobil bez klime,muzike(dobijas ako doplatis),zadnju vucu i mnogo 'konja' i pravi je old school...Npr ne svidja mi se tabla ni kod LFA,isto kao da si u nekoj igrici...Crveno,plavo,zuto,crno...Samo cekas da ti iskoci posle onoliko boja neki japanski crtani lik :)))
Imaju oni vrhunske perfomanse,ali eto ima po nesto i sto me odbija od njih...
Npr ja volim ovako nesto...
http://www.netcarshow.com/porsche/2012-911_gt3_rs_4.0/1024x768/wallpaper_14.htm
Znaci kao da ti kazu 'Upadaj i snalazi se po putu'...Dominira obrtomer veliki sto je meni VELIKI +,tu ti je standardna rucna,manuelni menjac i od opreme kod ovog imas klimu,bez muzike :)) Za pravog fanatika voznje,zvuka,pravog 'ludaka' za voznjom,igranjem na stazi,putu, je ovo cisto savrsenstvo i nije za devojcice :)) Treba se ukrotiti,a ako mi ubrzanja ove verzije nisu dovoljno dobra,eto Turbo S verzije kojoj nijedan taj japanac ne moze da parira :))
911 GT3 RS 4.0
Atmosverski rekorder.
Sa 125 „konja“ po litru zapremine i fascinantnim odnosom od 2,72 kilograma po jednoj konjskoj snazi, Poršeov „911 GT3 RS 4.0“ postavlja nove standarde za agregate bez kompresora...
Zelite atmo ili turbo,Porse je tu da postavi standarde :)))
P.S
GTR je vrh vrhova automobil,dakle Vrh,nije da ga ne volim sto je Nisan kao ovde neki ili sto nije skup kao Porse,Ferari ili neki drugi,vec me odbija onolika elektronika,pa pravili smo ga ovako,ovde smo koristili ono,ovde ovo,radili smo na njemu toliko i toliko godina...Svaka cast njima,vrhunski posao odradjen,ali ostajem dosledan onima koji prave sportake za uzivanje ;)