
Američki Hennessey Performance je predstavio novu igračku za dovoljno bogate i dovoljno brze. Njihov novi model Hennessey VR1200 Twin Turbo Coupe je naime dostupan u ekskluzivnoj seriji od samo 12 primeraka.


Kao baza je poslužio Cadillac CTS-V Coupe, a za pogon se brine V8 Twin Turbo motor koji raspolaže sa 1226KS pri 6400 o/min. i 1501 Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min.

Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 2,9 sekunde, četvrt milje prelazi za 10,2 sekunde, a može do 389 km/h.



U paketu su između ostalog i jači kočni sistem, modifikovano ogibljenje, aero body kit od ugljeničnih vlakana, Hennessey točkovi od 20 inča (20x10 i 20x13), gume Michelin Pilot Super Sport 275/30YR-20 i 345/30YR-20, kao i doterani enterijer (alkantara, detalji od ugljeničnih vlakana...).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Meklarenu je trebalo 600 konja manje za takvu brzinu i ubrzanje... pre 18 godina.
Kakva crna raketa... Smesno.
Kao i Lotus Venom Exige GT.
@15:21
Ovo potpisujem!
Ne mogu da kazem da je ovo ruzno ili da nije zverina od auta ali je cinjenica da ovakvi automobili gube svaki smisao (ne smem ni da pomislim koliko ovo trosi).
@S1000RR,
kao prvo, mclarenu je trebalo 3.8 sekunde do 60 mph, a ovom cadillacu 2.9 sekunde (ako vec hoces da pricas o "takvu brzinu i ubrzanje".
a kao drugo, glupo je porediti mid-engine super-car (u koga su ulozeni milioni i milioni i u najmanji detalj) sa jednim obicnim tunerskim proizvodom kompanije koja je uzela obican coupe i od njega izvukla maksimum
0-60mph: 3.2 sec
Vmax: 391km/h
Godina 1994.
Informisi se malo bolje pre no lupis. A sto se tice poredjenja, slazem se.
Besmisleni Kadilak, bio Henesi ili Hefner, Lingerferter, koji god, nije ni za stavljati u istu recenicu sa najboljim superautomobilom 20. veka.
Opako za drag race. Mada me cudo sto cetvrt milje ne prelazi brze od 10,2 sek. Vidjeli smo onaj CLS 63 Rentech za 10,7. To je blizu a onaj auto mnogo veci i tezi a duplo slabiji.
nije ni za staviti u istu recenicu, a upravo si ti taj koji je na temi o cadillacu poceo da prica o mclarenu ...
trazi temu o mclarenu pa tamo pricaj o f1, ovo je tema o cadillacu
Пореди Мекларен Ф1 са овим.
Који недостатак знаања и здравог разума уопште.
Миле антена
Колико је пара ово чудо ?
Узео би га на један.
glupost! GTR sa 530 konja ubrzava isto.
Samo mu max brzina dosta manja..
Oazu gluposti cine pojedinci ovde...
Henesija razumem i svaka mu cast, covek neke stvari zaista radi fantasticno...
Ali smisao ovakvih automobila... Gde ce bilo ko da ga vozi 390, i da li ikada?
Limitirana serija, ha... postace kolekcionarski model za 20, 30, 50 godina? Vazi.
@NemanjaBB
Ovakvo mu je vreme zbog pogona...GTR ima 4x4 ovaj ne i stvarno je dobro vreme za zadnji pogon...Inace ovako nesto nikada ne bih uzeo!GTR zbog dosta slabijeg motora ima i manju brzinu inace mislim da mnogo tjunera jacih a i jaci proizvodjaci mogu da urade automobil koji ide 370-380,ali mnogi ne zele zato sto nemaju ime a taj auto bi bio skup i ne bi se kupovao kao nesto drugo slabije sa imenom...