Nemački Manhart Racing je prošle godine predstavio pojačani BMW 1 M Coupe sa 420KS, a u međuvremenu je predstavljen još jači Manhart MH1 S Biturbo.
3,0 litarski bi-turbo šestocilindraš naime sada razvija 465KS i 600 Nm obrtnog momenta (serijski model ima 340KS i 450 Nm), ali se u kratkoj vesti ne navode podaci o najvećoj brzini i ubrzanju od 0 do 100 km/h.
U paketu su takođe i novi točkovi od 20 inča (sa gumama 245/30 i 295/25 Continental Sport Contact 5), aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, zadnji difuzor, zadnji spojler), hauba sa otvorima za vazduh, kućišta retrovizora od ugljeničnih vlakana, sportski izduvni sistem i jače kočnice, dok se cena u vesti ne pominje.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Немања
Нови три турбо ће бити 3.3 и добациће тих 450 док кажеш М!! ;))
А овај малац је ултимативна зујалица. Само гледам шта му раде и чудим се!! Успут, једна од визуелно неатрактивнијих Бембара, али види се по њему да је бесан ко бес!!! :))
@Gagiba
3.3 litara je bilo u opticaju dok se spekulisalo da je u pitanju v6. Ali posto su "spijuni" uslikali prototip sa podignutom haubom, zna se da je r6. To verovatno znaci da ce biti 3.0. Mada od "M"adjionicara nas nista ne sme iznenaditi.
Gde se ovaj M1 biturbo tjuniran, bla, bla bla, nalazi recimo u odnosu na fabričku Godzilu ili ti Nisan GTR za one koji ne znaju i to onu od pre 5 godina recimo?????
тома
Некако ми идеја о тролитарском М-у иде уз опште познато снижење запремине, али М је егзотика пре свега и за очекивати је да и агрегат буде "само свој". Видећемо ускоро уосталом.. :)
Манге
А где се налази пртени везени џак пун баба у односу на рецимо пласт сена сушене Јагорчевине подно врхова Килиманџара?! За оне који не знају пре 5 година су врхове красили снегови...рецимо!!!!!
Гагиба
Ma reko vidim da ste se prebacili na kolosek kao da je M1 neko "svetsko iehnološko čudo" pa reko dal znate da cveće sa Kilimandžara lepše miriše od plasta sena?
Ovaj kupe je vrhunski!
PS. Neverovatno koliko je pretodna generacija keca bila lepsa od aktuelne!
Ne znam gde se nalazi ovaj u odnosu na fabricku godzilu, ali znam da je fabricki 1series M coupe, u nekoliko izbora proglasen za najzabavniji sportski auto u prosloj godini.
A sad samo za Panco-a:
http://f20.1addicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=756710&d=1348806963
Meni ovo sigurno nije ruznije od proslog keca, a ono sto je meni neverovatno, je zapravo to sto neko u ovakvoj prilici pri uporedjivanju primenjuje rec "neverovatno"!
Манге
По Џеремију, који је иначе осведочени БМВ-ов антагониста, овај 1М јесте технолошко чудо и ја му лично верујем! Обзиром да их има, ако се не варам, нешто преко 1300 комада теже ће бити за живота да ћу га провозати, али никад се не зна. Летос сам у Свилајнцу видео једног белог на стране табле и већ сам помислио да га заскочим за једну вожњицу али...нестао је брзином светлости!!! :))
А што се тиче лепоте мириса у релацији Килиманџаро-пласт сена...то умногоме зависи од какве је вутре пласт зденут!! ;))
@toma
Ozbiljan sam kad ovo kazem, uzivo sam video oba u relativno kratkom vremenskom roku i opet nisam mogao da se otrgnem utisku da je prosla serija 1 lepsa. Cak su mi i X1 pa i ovaj sad koncept lepsi od keca. Nova trojka je ok dok je nova petica stvarno perverzija i po meni mnogo lepsa od prethodne.
I da za analizu se samo klot verzije racunaju, lako je posle babu transformisati u devojku (bar u automobilskom svetu) :)
Гагиба
Znam da je Džeremi BMW mrzac. I jeste izvrga ruglu X seriju. I ja o X seriji mislim slično njemu. Naravno, on je to izveo teatralno i bukvalistiički..
Ja nisam BMW mrzac, ako ne računaš histerične fanove. Naravno, ima BMW šta da pokaže.
Ja sam odavno rekao da serija 1 nije lepotan, ali nije ni tako "blend" kao A3 i A klasa. Na prvu loptu lepsi, ali kad sam video i novi A3 i A klasu, izostalo je ono "wow, nova A klasa", ili "wow, novi A3". Bilo je kao da ih na ulicama vidjam vec nekoliko godina. "Wow" je bilo samo kad sam citao nalepnicu na boku A klase. A vec sam rekao da u seriju 1 treba malo uloziti. U ovom slucaju, u pitanju je M paket, koji je oko 3 ili 4 hiljade evra, ali se zato dobije kompletan exterior paket, veliki tockovi, M enterijer, sportski trimovano vesanje, i jos ponesto. Ja sam pre dva meseca u Oslu video identican kao sa slike koju sam linkovao (uljucujuci i boju), samo sa 5 vrata, i tada sam zaista rekao "wow". Jos verzija sa 3 vrata izgleda dodatno bolje. Vec sam rekao, vidimo se za 2 godine pa cemo pricati koji od ova tri prmijuma bolje/kvalitetnije stari.
Položaj zadnjih točkova je nedorađen, ružan i neskladan. U mojoj garaži radim razne prepravke, ali kad modifikujemo vešanje i dimenziju točkova, bar prilagodimo estetski lukove krila.
Što bi rekao Moron, ovaj auto bi tako bombardovao rizlom, da bi polupao i sebe i druge.
@Mange
Ti si svoje rekao i pokazao. Pokazao da nisi ni malo manji BMW-mrzac, nego sto sam ja fan.
Da parite malo oci :)
http://www.autogespot.nl/bmw-x5-m50d/2012/09/30#img1
toma
Zaista pogledaj zadnji kraj. Izgleda kao kad na auto nabaciš veće i šire felne sa većim ET a ne prilagodi se visina vešanja. Jednostavno izgleda visoko pozadi, potpunu u neskladu sa dosadašnjom praksom BMW. Oni su uvek imali izvanredan osnov na vešanju i ukus za velike točkove i lepe izbačene felne.