
Brabus će na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu između ostalog izložiti i pojačane Brabus B63S - 700 Widestar verzije Mercedesovih modela ML63 AMG i GL63 AMG.
Kao i obično, Brabus je i za ove modele pripremio paket koji podrazumeva doterivanje eksterijera i enterijera, pojačanje motora i novi izduvni sistem.

To u praksi znači da je ML63 AMG dobio izmenjene branike, zadnji difuzor, komplet Brabus točkova do 22 inča, novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i dorađenu unutrašnjost (koža, alkantara, detalji od ugljeničnih vlakana...).

Što se motora tiče, 5,5 litarski V8 bi-turbo je pojačan na 515 kW/700KS i 960 Nm obrtnog momenta, pa ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 4,4 sekunde, dok je najveća brzina elektronski ograničena na 300 km/h.


Isto pojačanje V8 motora je dobio i Mercedes GL63 AMG (700KS, 960 Nm, ubrzanje do 100 km/h ovde iznosi 4,6 sekunde, najveća brzina 300 km/h) za koga je Brabus između ostalog pripremio i nekoliko različitih kompleta alu točkova (do 23 inča), aero body kit, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, novi kočioni sistem, modifikovano ogibljenje i doterani enterijer (koža, alkantara, drvo, elementi od ugljeničnih vlakana...).
Ivan Mitić - Autoblog.rs

Enterijer stvarno pokida Brabus.
To je jedino što bolje odrade od AMG-a.
Ali velika je razlika u ceni.
Sve ostalo mi se više svidja AMG. Jedino što je Brabus extremniji.
Ovaj u GL-u su optočili u krem kožu za 10+.
Enterijer u MLu ne bih pozeleo najgorem nepriajtelju. Odvratan je.
Eksterijer takodje. Ne znam sta su kindjurili ovu plastiku kada su sve forme na automobilu fluidne, a oni natakarili rombove, trapeze i trouglove.
Gl je korektan.
Ovo ili Amg? Brabusi srede enterijer za medalju, steta sto ne mozes da posaljes neki drugi auto kod njih.
Ali svaki put kada vidim prethodni ML restyle izmami mi osmeh na lice, za razliku od novog koji je odvratan. :(