home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mazda će na tradicionalnom sajmu tjunera u Tokiju (sledeći će se održati od 10. do 12. januara 2014. godine) posetiocima pokazati nekoliko doteranih verzija svojih aktuelnih modela, kao i trkačku verziju Mazde6.

Najviše pažnje bi trebalo da privuku modifikovane varijante Mazde Axela (u Evropi kao Mazda3), i to u sedan i hatchback verzijama.

Pored aero body kit-a (kod hatchbacka nešto agresivniji), ovi automobili su dobili i nove alu točkove, sportske opruge i sportskiju unutrašnjost, a Axela hatchback i dekorativnu grafiku za eksterijer i Brembo kočnice.

Aerodinamički kit, nove točkove, dorađeni enterijer i grafiku za eksterijer je dobila i Mazda Atenza sedan (u Evropi kao Mazda6), a doteran je i SUV model CX-5.

Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 949



Komentari

Kako je moguce da Mazdin hajtek motor od 2 litra razvija samo 120ks pri cak 6000 obrtaja?
Zar to nije sramota?

Autor carobnjak 26 Dec 2013, 12:12

Nije im problem da razviju i 200ks, ali vjerovatno je ovo zbog dugotrajnosti i pouzdanosti, a opet i potrosnje.

Autor Masha 26 Dec 2013, 12:56

Znam da nije ali tu snagu postizu atmosferci od 1.6L!

Autor carobnjak 26 Dec 2013, 13:09

Ali ti opet kazem izgleda da im je bio cilj sa ovim agregatom da ciljaju pouzdanost i potrosnju, a koliko se sjecam ima i jaca verzija od 165ks..tako ko hoce nek izvoli.

Autor Masha 26 Dec 2013, 14:44

Nisam siguran da se pouzdanost postize na 6000 obrtaja u minuti ili max obrtnim na 4000!

Moje pitanje je kako je tako mala snaga izvucena na cak 6 hiljada O/min!

Autor carobnjak 26 Dec 2013, 15:07