home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Citroenova luksuzna paleta automobila pod nazivom DS, od 2015. godine će na tržištu Evrope poslovati kao zaseban “DS” brend, bez imena Citroen u svom nazivu

Baš kao što se i nagađalo već duže vreme, Citroen je i zvanično potvrdio da će od 2015. godine, njegova premijum gama modela DS postati samostalan brend, bez imena „Citroen“ u svom nazivu, kako bi do 2020. godine, koji je neki okvirni rok, na evropskom tržištu mogao ravnopravno da konkuriše premijum „igračima“, kao što je, pre svega, Audi.

Prema rečima Carlosa Tavaresa, novog šefa Citroena, koji je nedavno stigao iz Renaulta, DS i Citroen neće imati različite platforme, pa verovatno čak ni različite dilere, ali će morati da postoje različiti razvojni i proizvodni standardi.

Šef DS brenda, Yves Bonnefort je potvrdio da će u narednih par godina, na tržište biti lansirano od tri do šest novih modela, uključujući i luksuznu limuzinu DS9 namenjenu Kini, ali i kompaktni SUV namenjen Evropi, kao i „lifestyle“ model, konkurent aktuelnom Fiatu 500.

Izvor: TopSpeed.rs / Citroen



čitanja : 1498



Komentari

Znaci bice kao Audi, koji je prepakovani, skuplji VW.

O.K. i dosta lepsi...

Autor Eki 14 Sep 2014, 09:54

Greška, biće marka bez tradicije.
Novopečeni premijum, da se ja pitam zadržao bih ime Citroen

Autor Masrer 14 Sep 2014, 11:12

Citroen ima toliko legendarnih modela iz proslosti, da moze sve njih da modernizuje (prvenstveno mislim na izgled),i tako napravi citavu gamu modela. A to treba da uradi. Kad vec planiraju lajf stajl model, onda bi legendarni Spacek mogao da bude konkurent modelu Fijat 500. Samo malo da promene detalje na prototipu Revolte, i eto odlicnog Lajf stajl DS-a.

Autor ,,, 14 Sep 2014, 12:15

Koja glupost...

Autor hh 14 Sep 2014, 13:52

Spacek su vec imali sa Plurielom, i nije bas sjajno prosao. I DS su imali sa C6, ni on se nije proslavio na trzistu.

Autor Fordovac 14 Sep 2014, 22:46

@ Fordovac
Pogresno si me razumeo. Pluriel je bio kabriolet sa dvoje vrata, dok je Revolte hecbek sa petoro vrata. Sto je Spacek i bio, zar ne !?
Kada smo kod C6, on je los pokusaj ulaska Citroena u Premijum segment. Jedna dobra "obrada" DS 21 bi bila jos bolja zamena za C6.

Autor ,,, 15 Sep 2014, 14:13