home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše TopSpeed, jedan od najekstremnijih slučaja tjuninga ruskih vozila jeste upravo ovaj, gde je vlasnik u Ladu 2101 „Žiguli“ ubacio motor i transmisiju Subaru Impreze WRX STI Spec-C!

Iako su na ovim prostorima, Lade još uvek itekako prisutna i prepoznatljiva vozila, model VAZ-2101 Žiguli (popularna „Kopejka“), baziran na legendarnom FIAT-u 124, već je i ovde stvar prošlosti i zaista je prava retkost pronaći neki primerak, a da nije na otpadu!

No, u Rusiji ih i dalje ima u izobilju, a i još uvek su toliko popularne, da je sve veći broj mladih koji ih kupuju isključivo zbog modifikacija, odnosno „tjuniranja“. Ovaj primerak, pravi je „vuk u jagnjećoj koži“, budući da je od stare Lade ostala samo karoserija

Ispod haube „kuca srce“ Subaru Impreze WRX STI, i to jedne od najređih i najekskluzivnijih verzija – Spec C Type RA-R (tako bar tvrdi vlasnik!), od koje je „pozajmljena“ i transmisija, oslanjanje, kočioni sistem, kao i jedan deo enterijera! Nakon testiranja, 2,0-litarski turbo motor iz RA-R je zamenjen onim iz „obične“ verzije Spec-C iz 2007. koji je, iako nešto slabiji, bolje odgovarao Ladi po karakteristikama.

Motor je još uvek u fazi „serijskog“, što će reći da oslobađa nešto preko 300 konjskih snaga, ali je namera vlasnika da uskoro, tu brojku podigne do čak 500 „konja“! Čak i sada, ovaj Žiguli WRX STI do 100 km/h stiže za svega 4,1 sekundu, dok će nakon „tretmana“, to vreme sigurno pasti ispod četiri sekunde!

Automobil se „kotrlja“ na 16-inčnim točkovima, koje čine BBS RS naplaci, kao i visokoperformantni pneumatici Yokohama Advan Neova AD08. Jedino nije baš najjasnije kako su ispod „felni“ od 16 inča „uglavljeni“ veliki kočioni diskovi i čeljusti od RA-R, koji, inače, serijski koristi 18-inče točkove…

Izvor: Topspeed.telegraf.rs

Foto: Tuning.life



čitanja : 3208



Komentari

Dobra je Ziguli! Svaka cast momku.

Autor NR 06 Maj 2015, 09:37