home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ako ljubitelja Honde pitate ima li šta bolje od VTEC motora, odgovor jedino može da glasi – da, DVA VTEC motora!

Kada bilo kom „Hondašu“ pomenete reč „VTEC“, oči kao da mu zasjaje, a na licu, osmeh je jednostavno nemoguće sakriti! Kako i ne bi, kada je zahvaljujući toj tehnologiji, Honda uspela da od „običnih“ atmosferskih motora, napravi prave „male ale“, fantastičnog odziva na gas i karakterističnog, brutalnog zvuka „prelaza“ u „VTEC zonu“!

E, pa evo jednog „dragulja“, koji u sebi skriva, ne jadan, već DVA 2,2-litarska H22A4 DOHC VTEC motora! Da, dobro ste pročitali, ovaj Prelude (BB6), poslednje, pete generacije, ne samo da ispod haube ima jedan H22 motor, već se isti takav nalazi i u prtljažniku!

Prema rečima vlasnika, raspodela mase je gotovo idealna, 50:50, automobil do 100 km/h ubrzava za oko 4,5 sekundi (sa automatskim menjačem!), a H22A4 motori su, inače, potpuno u serijskom, tzv. stock stanju. Raspolažu sa po 200 „konja“ svaki, a onaj napred je „prešao“ 225.000, dok onaj pozadi „u sebi ima“ 200.000 kilometara. Vozilo je čak prošlo i tehnički pregled i registrovano za redovni saobraćaj!

Automobil je, inače, deo „školskog projekta“ (verovali ili ne!) jednog američkog studenta, koji je nedavno stavio na eBay ovaj Prelude, tražeći nerealnu cenu od 19.500 dolara! Ona, naravno, nije dostignuta, te je automobil ostao bez novog vlasnika, budući da je „izmamio“ svega 9.600 dolara, što je bilo ispod minimalne cene koju je prodavac postavio.

Iako je verovatno sentimentalno vezan za ovaj Prelude, vlasniku bi ipak neko trebao da objasni da je i tih, gotovo 10.000 dolara, više nego dobra ponuda za vozilo iz 2000. godine, koje čak ni u egzotičnoj, Type S ili SiR S-Spec verziji (namenjenoj Japanu), u gotovo fabričkom stanju, jedva da prelaze polovinu pomenutog iznosa!

Izvor: Topspeed.telegraf.rs / Deniskavich87 / eBay



čitanja : 1489



Komentari