
Prava poslastica za ljubitelje Mercedesa nalazi se u Kanadi. AMG verzija slavnog coupea je u besprekornom stanju, a cena je "da se smrzneš".

Vrhunski primerak pokreće M117 V8 motor koji su obradili stručnjaci iz AMG-a. Radna zapremina je povećana sa 5,5 na 6,0 litara, a snaga je podignuta sa 300KS u najsnažnijoj serijskoj verzijii na oko 380 KS. Menjač je naravno automatski, iako postoje i primerci za ručnim prenosom.

Osim moćnog motora i njegovog zastrašujućeg zvuka tu je i jednako "opasan" dizajn. Klasična elegancija coupea upotpunjena je wide body kit-om, dok enterijer nosi AMG potpis. Automobil se isporučuje s celokupnom dokumentacijom i garantovanih 33.000 km.

Ako mislite da je oko 211.000 USD preterana cena, znajte da je automobil po poslednjim informacijama prodat. Nimalo čudno, pa samo pomenuti 6.0 V8 motor je AMG početkom 1990-tih cenio oko 100.000 DEM, dok je novi automobil koštao oko 340.000 DEM.
Izvor: Index.hr
Fabricki ili sa umerenim doterivanjem
http://germancarsforsaleblog.com/wp-content/uploads/2011/11/1990-Mercedes-560SEC-Wald.jpg
mi je mnogo lepsi nego sa ovakvim "Romale-Romali, memengava te keravla" budzenjem
Slazem se. Ovo gore deluje kao budzevina neke radionice iz Koteza. Nemam nista protiv Koteza btw... :D
Mozda da nisu ovako svetlo-tamne felne i da nije zatamnjen gril.
Moćan je , ali standardni SEC bez ijednog "aerodinamičkog" dodatka je najelegantniji, samo ovi točkovi , normalno sa srebrnim srcem , decentno spušten , za mene još uvijek nenadmašen veliki Mercedes coupe.
U ovakvim slučajevima se pitam: Ako je tako dobar i lep auto zašto je prestala njegova proizvodnja?
Fabrika pravi nov model samo ako zna da stari nije više dovoljno dobar ili je demode.
Ipak neki daju ogromne pare za nešto što više ne vredi proizvoditi.
Berik , konkretno naslijednik ovog modela iz linije 140 je bio savremeniji , tehnološki napredniji , jači , teži , brzi ,luksuzniji i po tim karakteristikama logično da će zamjeniti ovaj model , uostalom to su i generalno karakteristike modela koji mijenjaju odlazeći model ali sa stilske strane novi model ne mora po defaultu biti ljepši i elegantniji , posebno kad se dizajn pogleda sa određene vremenske distance , kao u ovom slučaju.
C140 je samo jedan veliki i luksuzni automobil sa dvoja vrata , za razliku od C126 koji je takođe velik i luksuzan ali takođe i beskrajno elegantan , bukvalno savršenih proporcija , pravo malo remek djelo.