
Čini se da najagresivniji proizvođač u cenovnom ratu, BYD, ide prema istom zaključku. U intervjuu za Bloomberg u četvrtak, jedna od glavnih šefica kompanije, Stella Li, priznala je da ovakva situacija nije održiva.
Međutim, nije otišla toliko daleko da je rekla da će BYD usporiti, niko ne želi da trepne – prvi. Ali sada je pala i prva velike žrtva, kineski proizvođač Neta Auto, piše Revija HAK.
To je mali igrač iz kineske perspektive, ali do sada je radio s gotovo 10.000 zaposlenih i poslovao je u nizu zemalja. Čak je i Toyota pokazala interes za Neta Auto i moguće preuzimanje kompanije, ali ništa od toga.
Brojni mediji su izveštavali da je proizvođač pre nekoliko nedelja bankrotirao, što je odbijeno. Sada je jasno da je stečajni postupak u toku, a nekoliko kineskih sajtova je objavilo video zapise zaposlenih koji pokušavaju da uđu u prostorije kompanije tražeći isplatu plata.
Neta Auto je proizvodio niz vozila, uključujući i električnu limuzinu Neta S.
Izvor: Revijahak.hr / Bloomberg
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Neta