home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Neta S
 
Cenovni rat u Kini traje već dugo, oko tri godine. Međutim, sve je eskaliralo krajem maja, kada je BYD odlučio da igra na sve ili ništa. Proizvođač je snizio cene desetak automobila za 10 do 30 posto. Ubrzo nakon toga, kineski ministar industrije je izjavio da u ovom cenovnom ratu nema pobednika, a nema ni budućnosti.

Čini se da najagresivniji proizvođač u cenovnom ratu, BYD, ide prema istom zaključku. U intervjuu za Bloomberg u četvrtak, jedna od glavnih šefica kompanije, Stella Li, priznala je da ovakva situacija nije održiva.

Međutim, nije otišla toliko daleko da je rekla da će BYD usporiti, niko ne želi da trepne – prvi. Ali sada je pala i prva velike žrtva, kineski proizvođač Neta Auto, piše Revija HAK.

To je mali igrač iz kineske perspektive, ali do sada je radio s gotovo 10.000 zaposlenih i poslovao je u nizu zemalja. Čak je i Toyota pokazala interes za Neta Auto i moguće preuzimanje kompanije, ali ništa od toga.

Brojni mediji su izveštavali da je proizvođač pre nekoliko nedelja bankrotirao, što je odbijeno. Sada je jasno da je stečajni postupak u toku, a nekoliko kineskih sajtova je objavilo video zapise zaposlenih koji pokušavaju da uđu u prostorije kompanije tražeći isplatu plata.

Neta Auto je proizvodio niz vozila, uključujući i električnu limuzinu Neta S.

Izvor: Revijahak.hr / Bloomberg

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Neta 



čitanja : 118



Komentari