
RENNtech je dobro poznata američka tjuning kuća, svojevrsni "američki AMG" koju je osnovao Hartmut Feyhl koga mnogi decenijama smatraju najistaknutijim američkim autoritetom u tjuningu Mercedesovih modela.
Njegov ugled u "Novom svetu" je proizašao iz 12 godina provedenih u AMG-u u Nemačkoj pre nego što je postao tehnički direktor severnoameričkog odeljenja, podseća Jutarnji.hr.

Puno pre kupovine AMG-a od strane Mercedesa 1999. godine, na zahtev AMG-a iz Nemačke, Feyhl je 1989. godine samostalno pokrenuo kuću RENNtech za servisiranje postojećih AMG modela kupaca iz SAD i Kanade. RENNtech se od tada razvio i izrastao od servisera AMG modela do najistaknutijeg autoriteta za tjuning AMG i Mercedesovih modela. Tako je svojevremeno RENNtech tjunirao Mercedes SL (R129) sa standardnim 6,0 litarskim V12 motorom povećavši mu zapreminu na čak 7,4 litra, a snagu i moment sa 394 KS i 570 Nm na 583 KS i 792 Nm!

Motor je nadograđen novim usisnim ventilima, radilicom Moldex, kao i dorađenim glavama cilindra, te između ostalog novim izduvnim sistemom. RENNtech je svoj tjuning kit ‘SL74’ 1996. godine naplaćivao 78.180 dolara što bi danas bilo oko 130.000 dolara ako uzmete u obzir inflaciju.
Monstruozni motor je uparen s prerađenim automatskim menjačem, a tu je i niže oslanjenje. Takođe, u paketu je i prilagođeni diferencijal s ograničenim proklizavanjem, a utisak podiže set crnih 18-inčnih OZ Racing naplataka s poliranim ivicama koje kriju kapacitetnije kočnice s diskovima od 350 mm s čeljustima Alcon.
Jedan od takvih najluđih SL modela iz 1990-ih koji vidite na fotografijam je trenutno u ponudi Bring A Trailera, i do sada je prešao nešto više od 52.000 kilometara, a dolazi i s tvrdim krovom za zimu u boji karoserije i naravno, standardnim mekim krovom.
Stvari poput diskretne Renntechove značke, točkova i karakterističnog otvora na poklopcu motora su jedini detalji koji razlikuju ovaj SL74 od običnog SL 600 modela, čineći ga istinskim "spavačem".
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: Bring a trailer