home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Renntech SL74

RENNtech je dobro poznata američka tjuning kuća, svojevrsni "američki AMG" koju je osnovao Hartmut Feyhl koga mnogi decenijama smatraju najistaknutijim američkim autoritetom u tjuningu Mercedesovih modela.

Njegov ugled u "Novom svetu" je proizašao iz 12 godina provedenih u AMG-u u Nemačkoj pre nego što je postao tehnički direktor severnoameričkog odeljenja, podseća Jutarnji.hr.

Renntech SL74

Puno pre kupovine AMG-a od strane Mercedesa 1999. godine, na zahtev AMG-a iz Nemačke, Feyhl je 1989. godine samostalno pokrenuo kuću RENNtech za servisiranje postojećih AMG modela kupaca iz SAD i Kanade. RENNtech se od tada razvio i izrastao od servisera AMG modela do najistaknutijeg autoriteta za tjuning AMG i Mercedesovih modela. Tako je svojevremeno RENNtech tjunirao Mercedes SL (R129) sa standardnim 6,0 litarskim V12 motorom povećavši mu zapreminu na čak 7,4 litra, a snagu i moment sa 394 KS i 570 Nm na 583 KS i 792 Nm!

Renntech SL74

Motor je nadograđen novim usisnim ventilima, radilicom Moldex, kao i dorađenim glavama cilindra, te između ostalog novim izduvnim sistemom. RENNtech je svoj tjuning kit ‘SL74’ 1996. godine naplaćivao 78.180 dolara što bi danas bilo oko 130.000 dolara ako uzmete u obzir inflaciju.

Monstruozni motor je uparen s prerađenim automatskim menjačem, a tu je i niže oslanjenje. Takođe, u paketu je i prilagođeni diferencijal s ograničenim proklizavanjem, a utisak podiže set crnih 18-inčnih OZ Racing naplataka s poliranim ivicama koje kriju kapacitetnije kočnice s diskovima od 350 mm s čeljustima Alcon.

Jedan od takvih najluđih SL modela iz 1990-ih koji vidite na fotografijam je trenutno u ponudi Bring A Trailera, i do sada je prešao nešto više od 52.000 kilometara, a dolazi i s tvrdim krovom za zimu u boji karoserije i naravno, standardnim mekim krovom.

Stvari poput diskretne Renntechove značke, točkova i karakterističnog otvora na poklopcu motora su jedini detalji koji razlikuju ovaj SL74 od običnog SL 600 modela, čineći ga istinskim "spavačem".

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: Bring a trailer



čitanja : 326



Komentari