
Kalmar Automotive je pripremio sopstvenu verziju robusnog Porschea 911. Baziran na modelu 997, automobil je nazvan RS-7 i dolazi sa brojnim modifikacijama.
Kalmar je odlučio da ne koristi moderniji 911 iz jednog jednostavnog razloga. Porsche 911 modeli napravljeni nakon generacije 997 imaju složene okvire napravljene od aluminijuma i čelika. Prema Janu Kalmaru, to ne odgovara safari automobilu koji bi trebalo da se popravi čekićem i zavarivačem. Zbog toga su se odlučili za 997, jer je to bio poslednji 911 sa potpuno čeličnom šasijom.

Kako bilo, automobil je dobio proširene blatobrane, zadnji spojler, dodatna prednja svetla, veće usisnike vazduha, kao i nove točkove sa Michelin off-road gumama koje obezbeđuju da automobil može da se nosi čak i sa najtežim terenima.

Tu su i potpuno aktivni TracTive amortizeri koji nude i hidraulično podešavanje visine vožnje. U najnižoj postavci, RS-7 ima 170 mm klirensa, a u najvišoj postavci raste na 210 mm. Dodat je i novi zadnji diferencijal sa ograničenim proklizavanjem.

Za zaštitu ključnih mehaničkih komponenti se brine aluminijumska zaštita podvozja.

U unutrašnjosti su nova Recaro CS Sportster sedišta, originalni audio sistem je odbačen da bi se uštedela težina, dok je na centralnu konzolu dodat novi displej.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs