
Automobil je naručio distributer Porscheovih i Volkswagenovih vozila John von Neumann, a konverzija je koštala 34.499,95 dolara. Posao je obavila kompanija Troutman-Barnes, koja je poznata po trkačkim automobilima Chaparral i Scarab. Takođe, ova kompanija među svojim projektima ima i četvorovratni Porsche 911, navodi Klix.ba.

Automobil je i nakon konverzije lako prepoznatljiv kao "Buba", a stručnjaci iz kompanije Troutman-Barnes su koristili originalne Volkswagenove delove kad god je to bilo moguće. To znači da je ova limuzina ostala prilično verna originalu, iako ima međuosovinsko rastojanje produženo za 1.016 mm.

Zahvaljujući dodatnoj dužini, "Buba" je dobila i zadnja vrata, kao i posebno dizajniran putnički prostor sa sivom klupom i dva sklopiva sedišta, koja razdvaja minibar sa sklopivim stolom.

Unutrašnjost odlikuju detalji od mahagonija, a tu je i pregrada. Opremljena je interfonom, zvučnom izolacijom i električnim podizačima prozora. Automobil je imao Philips ozvučenje s pet zvučnika i kasetofonom, koji je zamenjen modernijim Kenwood glavnim uređajem i CD changerom.

Prostor za vozača je prilično jednostavan, s tim da su postavljena crna vinilna sedišta i minimalistička instrument tabla. Tu je i ručica četvorostepenog manuelnog menjača, što je definitivno nešto što se ne može naći u modernim limuzinama.

"Bubin" originalni 1,5 litarski četvorocilindrični motor je zamenjen 1,6 litarskim motorom s 48 mm Weber karburatorima. Dodatni obrtni moment predstavlja kompenzaciju za povećanje težine od 181 kg.
Automobil je dobio nadimak "Rollswagen" te je postao zvezda na sajmu automobila u Los Anđelesu. Pojavio se i u reklami, a korišćen je i za prevoz Džona Vejna na dodelu Oskara 1970. godine.
"Buba" će biti prodata na aukciji narednog meseca. Iako je teško prognozirati, veruje se da će novi vlasnik izdvojiti između 150.000 i 200.000 dolara.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: RM Sotheby’s