
U vesti se navodi da je kompanija na ovaj projekat potrošila preko 5.500 sati rada, a rezultat je automobil u BASF Bootleg Black boji, a koji ima i brojne elemente od ugljeničnih vlakana (hauba, prednji spojler, zadnji panel, zadnji difuzor...).

Kingpin je u prednjem delu širi za 50 mm i 89 mm u zadnjem delu, međuosovinsko rastojanje je produženo za 38 mm, a tu su i nezavisno zadnje vešanje, Fox podesivi amortizeri, Brembo kočnice, HRE Vintage Series 517 točkovi (19 inča napred, 20 inča pozadi) i Michelin Pilot 4 S gume.

5,0 litarski Coyote motor je opremljen Whipple kompresorom (pa raspolaže sa 810 KS), a uparen je sa Bowler Transmissions Carbon Edition šestostepenim manuelnim menjačem.

Za kabinu je previđena mešavina starog i novog, pri čemu se ističu posebno izrađeni volan, Ringbrothers sedišta, ručica menjača i Upholstery Unlimited koža.

Cena nije zvanično saopštena, ali se procenjuje da je ovaj automobil svog novog vlasnika koštao preko 600.000 dolara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs