home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iako je zanimanje za Maybach daleko manje nego što bi to želeli u fabrici (prošle godine plasirano je 400 komada), Daimler AG je ipak odlučio da pokrene proizvodnju modela Maybach 62 S Landaulet, koga su prvo videli posetioci salona "Middle East International Auto Show" u Dubaiju (u novembru prošle godine), a ovih dana je izložen i na salonu automobila u Detroitu. Proizvodnja inače treba da počne tokom ove godine, mada tačan datum i planirana količina proizvedenih automobila još nisu saopšteni (ranije se nezvanično govorilo o seriji od samo 20 komada). Kako bilo, osnovna cena za ovaj ultraluksuzni polukabriolet će iznositi oko 800.000 evra (1,19 miliona dolara). Maybach 62 S Landaulet se inače bazira na aktuelnom Maybachu 62 S, a glavni novitet je naravno pokretni krov iznad glava putnika na zadnjim sedištima, za čije otvaranje/zatvaranje je potrebno samo 16 sekundi. Automobil na slikama je ofarban u atraktivnu "Antigua White" boju, a u beloj boji su i veliki 20-inčni točkovi, specijalno razvijeni za ovaj model. Promene je doživeo i interijer, tačnije dodat je pokretni stakleni panel, koji odvaja prednji od zadnjeg dela unutrašnjosti kako bi putnici pozadi mogli da uživaju u potpunoj privatnosti (prednji deo namenjen vozaču je inače u crnoj boji, dok je pozadi sve u beloj koži). Maybach 62 S Landaulet pokreće 6,0 litarski V12 motor sa dva turbo punjača, koji raspolaže snagom od 450kW/612KS i 1000Nm obrtnog momenta u rasponu od 2000 do 4000 o/min. Kao i svi Maybachovi modeli, i Landaulet deli veliki broj komponenti sa Mercedesovim automobilima, poput elektronski kontrolisanog vazdušnog ogibljenja AIRMATIC DC i COMAND interfejs sistema. Landaulet raspolaže i mnogobrojnim elektronskim sistemima, kao što su SBC kočnice (Sensotronic Brake Control), ABS, ESP (elektronska kontrola stabilnosti), ASR (sistem protiv proklizavanja pogonskih točkova) i BAS (pomoć pri naglom kočenju).

 



čitanja : 980



Komentari