Prema pisanju japanskog dnevnika Nikkei, globalna finansijska kriza je prisilila fabriku Suzuki da koriguje planove o predstavljanju svog novog modela Kizashi, koji je prvobitno trebao da se pojavi na samom početku 2010. godine (proizvodiće se u Sagara fabrici u Japanu).
Novi datum promocije još nije saopšten, a Nikkei piše da je Suzuki takođe primoran da odloži i izgradnju svojih fabrika na Tajlandu i u Rusiji.
Na internetu su se inače još pre nekoliko meseci pojavile ove zvanične skice, koje prikazuju konačan izgled serijske verzije Kizashija.
Podsećanja radi, posle prvog Kizashija (promovisan kao koncept na Salonu u Frankfurtu 2007. godine) i Kizashija 2 (predstavljen u Tokiju iste godine), Suzuki je treći model u svojoj Kizashi (jap. – predigra) seriji koncept vozila promovisao na prošlogodišnjem Salonu u Njujorku. Sudeći po ovim skicama, taj treći Kizashi je bio i najbliži serijskom primerku.
Kizashi istovremeno nagoveštava i novi dizajnerski pravac u ovoj japanskoj kompaniji (to posebno važi za veliki prednji gril). Kizashi se najavljuje kao sportski sedan, razvijen kao konkurencija limuzinama srednje klase kao što su Honda Accord i Toyota Camry.
Kako stvari sada stoje, Kizashi će biti dugačak 4650 mm, što je za 165 mm kraće od Toyote Camry, ali će Kizashi imati duže međuosovinsko rastojanje.
Paleta pogonskih agregata bi trebalo da obuhvata dva benzinca (četvorocilindrični 2,3 litarski sa preko 150KS i 3,6 litarski V6 sa oko 300KS), kao i 2.0L turbo-dizel. Pogon će biti na prednjim točkovima, kao opcija će se nuditi i 4x4 verzija, a u ponudi će biti i šestostepena automatska transmisija sa komandama za menjanje brzina na volanu.