Tokom 2008. godine u Hrvatskoj je registrovano 88.217 novih privatnih vozila, što je za 5.667 vozila ili za 6,8 posto više u odnosu na godinu ranije, pokazuju preliminarni podaci koje je objavila agencija Promocija Plus.
Prema tim podacima, u 2008. godini su najprodavaniji bili novi automobili marke
Opel, kojih je ukupno registrovano 11.456, što čini gotovo 13 postotni udeo na
hrvatskom tržištu novih privatnih vozila.
Slede Renault sa 8.329 vozila i udelom od 9,44 posto i Volkswagen, sa 8.283
vozila, odnosno udelom od 9,39 posto.
Na četvrtom je mestu Peugeot sa 6.674 novih vozila registrovanih u 2008. godini
(udeo od 7,57 posto), a peta je Škoda sa 6.126 vozila (udeo 6,94 posto).
Promocija Plus je objavila i preliminarne podatke o registracijama novih
lakih dostavnih vozila, koji pokazuju da je u tom segmentu prošle godine došlo
do pada broja registrovanih vozila za oko 3 posto.
Izvor : Economy.rs
Foto : Opel