Preduzeće za tržišne komunikacije Metro Market ove godine, sedmi put za redom organizovalo je izbor za Internet automobil godine, pod nazivom: NetAuto 2009.
Kao i prethodnih godina, posetioci specijalizovanog
automobilskog web portala www.netauto.co.rs, prema sopstvenim kriterijumima
glasali su za automobile koji su se pojavili u ovoj godini. Bilo je ukupno
dvadeset dva automobila kandidata za ovu titulu. Istovremeno odvijalo se i
glasanje za Miss NetAuto 2008. Ove godine, peti put za redom, uz nove modele
automobila našlo se i trideset šest kandidatkinja u ovom originalnom izboru
lepote.
Finale izbora za miss i internet automobil godine održan
je u utorak u Kristalnoj dvorani beogradskog hotela Hajat Ridžensi. U izuzetnom
ambijentu, pred velikim brojem zvanica i novinara predstavilo se dvanaest
kandidatkinja koje su svojim glasovima izabrali posetioci specijalizovanog
internet portala www.netauto.co.rs Publika u sali zaslužila Ana Dankova, a Miss
fotogeničnosti NetAuto 2008 Mia Marjanović, obe studentkinje iz Beograda,
Glasovima posetilaca ovog portala izabran je i NetAuto
2009, to je nova Toyota Avensis. Skulpturu, rad Lasla Silađija akademskog
vajara iz Novog Sada, koja simbolizuje ovu titulu, Bobanu Radoičiću,
regionalnom direktoru Toyota Srbija uručio je Milan Janković, predsednik
Privredne komore Beograda.
Titulu su od 2002. do sada osvajali VW Polo (NetAuto
2003), Citroen C2 (2004), Opel Astra (2005), Renault Clio III (2006), Dodge
Caliber (2007) i Renault Laguna III (2008).
Izvor : NetAuto.co.yu