home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Jedan od najdugovečnijih modela na tržištu slavi punih 30 godina proizvodnje, a za dostojno obežavanje jubileja Mercedes-Benz predstavlja dve specijalne edicije. Nemačka marka je još davne 1979. godine javnosti predstavila robusni off-road model koji je do sada prodat u preko 200.000 primeraka i koji uprkos stažu ne posustaje.

Upadljiv izgled ostao je gotovo nepromenjen tokom svih proteklih godina, a zaslugom odlično odrađenog inženjerskog posla Mercedesov ultimativni off-road model je stekao kultni status među ljubiteljima terenaca. G-klasa dostupna je u tri karoserijske verzije (kratki i dugački međuosovinski razmak, kabriolet) koje mogu da se kombinuju sa V6 CDI motorom snage 224KS i 540 Nm obrtnog momenta, odnosno 5,5-litarskim V8 benzincem od 388KS i 530 Nm momenta. Na vrh ponude smestio se G 55 AMG čiji V8 motor uz pomoć kompresora razvija 507KS i impresivnih 700 Nm obrtnog momenta.

"Off-roaderska" klasika ni nakon 30 godina ne posustaje, a od sada je ponuda obogaćena i sa dva specijalna modela: Edition30 i Edition30.Pur. Potonji se bazira na G 280 CDI modelu iz G 461 serije s ulogom odavanja počasti prvoj generaciji G-klase. Prvenstveno je namenjen zahtevnim terenima sa dva opciona off-road paketa, terenskim gumama, zaštitnim rešetkama na svetlima, specijalnom haubom po kojoj može da se hoda i na taj način se lakše pristupa krovu, tj. krovnim nosačima, a unutrašnjost ima četiri individualna sedišta.  

Edition30 kao bazu koristi G 463 seriju i ide u sasvim drugom smeru, prema komforu i prestižu. Produženu karoseriju modela G 500 krasi platinasto-crna boja, specijalno dizajnirani aluminijumski točkovi, Edition30 oznake, kao i kožni enterijer.

Jubilarne varijante G-klase kreću u prodaju ovog meseca, a cene u Nemačkoj počinju od 59.381 evra za Edition30.Pur, odnosno 97.461 evra za Edition30.

Izvor : Autosport.hr



čitanja : 3255



Komentari

Kako bi ga posedovao mmm...

Autor Marko_012 18 Feb 2009, 20:29

Neverovatno, ali mislim da bih pre izabrao G klasu od ML-a, X5 i Q7. A da ne pricam kako se ribe pale na ovakvog retro lepotana....

Autor Miki 18 Feb 2009, 23:17

dal je Legija dobio pozivnicu za testiranje novog jubilarnog modela?

Autor IM 19 Feb 2009, 00:11

Onaj ko kupi G klasu samo zbog qrcenja u gradu nije normalan. Ova zver nije namenjena za to. Neudoban je, sedista ne drze dobro u krivinama, za duga putovanja opet ne valja, dosta je bucan i naravno neudoban (bar meni), onaj ko izdrzi u cugu 500km voznje, a da ga ne zabole ledja ili nesto drugo - svaka mu dala. :)

Autor Marko 19 Feb 2009, 09:13

Ruzna kockica, ne bih dao ni 8K eura za ovo cudo.... ne kazem da nije kvalitetan i da se nije pokazao bla bla.. ali su se pokazali i mnogo jeftiniji auti.. a da dam 100K eura da ga vozim po gradu!?! Ovakvu glupost? Pa to samo i mogu "specijalni" ljudi...

Autor dmc 19 Feb 2009, 10:09

Neverovatno koliko ljudi ne znate o automobilima.Smatram iz ličnog iskustva da je G klasa odličan auto, izuzetno udoban i neverovatno svestran.
Auto definitivno nije za grad i onaj ko pise da bi ga vozio po gradu zaista nije vozač.

Autor Rasa Batajnica 19 Feb 2009, 18:10

Raso jesi li ti bar sedeo u njemu? Pa i budjava "nova" Florida je udobnija od G klase!

Autor Marko 19 Feb 2009, 18:13

Priznajem mu samo da je to auto za vojsku i specijalne namere, ali da se vozim po gradu onako bezveze.. ne znam bas.. NE kazem ja .. da kosta tipa 10 Kilo eura.. ali 100 eura da dam za tenka? :)

Autor dmc 19 Feb 2009, 19:56

Automobil za sva vremena,vrhunskih kvaliteta.Moze se reci kao vino sto stariji to bolji.I sto je najvaznije njegovo vreme tek dolazi,bar u komercijalnom smislu.Sigurno ce nadziveti i GLK,ML i GL.Ponuda verzija i tehnicke karakteristike nisu za komentar.

Autor Mladen 20 Feb 2009, 01:10