
U prodajnoj mreži Zastave iz Kragujevca za kupovinu automobila Punto evidentirano je ukupno 9.285 rezervacija, od kojih je 7.013 bilo za kupovinu po sistemu "staro za novo", saopštilo je Ministarstvo ekonomije.
Među zahtevima je 2.272 onih koji žele Punto da kupe uz subvencionirani
kredit sa godišnjom kamatom od 4,5 odsto, a od početka primanja rezervacija, od
24. februara, dnevno je prosečno stizalo 1.857 zahteva klijenata, sve do subote
28. februara.
U Ministarstvu ekonomije očekuju da će se 2. marta, do 16 sati, broj
rezervisanih automobila povećati na oko 11.500 komada.
Vlada Srbije, u saradnji sa više od 20 banaka i tri lizing kompanije, inicirala
je prodaju Punta uz subvenciju kamate na 4,5 odsto godišnje, pri čemu bi cena
osnovnog modela iznosila 6.999 evra i na kredit od sedam godina rata bi
iznosila 97 evra mesečno.
Prošle nedelje usvojen je i Vladin program kupovine Punta po sistemu
"staro za novo", gde vlasnici koji daju svoj automobil stariji od 10
godina na reciklažu, ostvaruju popust od 1.000 evra, tako da bi ih novi
Zastavin automobil koštao 5.999 evra.
Delovi stigli,
montaža počinje sredinom meseca
Generalni direktor Grupe "Zastava vozila" Zoran Radojević izjavio je da je u Kragujevac stigla prva isporuka delova za automobil "punto 1.8.8." koja je iz torinskog "Fijata" krenula u petak 27. februara, kako bi se taj automobil sklapao u kragujevačkoj fabrici automobila.
"Stigla je prva količina delova za 192 'punta' a montaža automobila počeće sredinom ovog meseca", izjavioje Radojević.
On je naglasio da će delovi za "punto" ubuduće kontinuirano stizati iz Torina u Kragujevac, kako je i dogovoreno strateškim ugovorom "Fijata" i države Srbije.
"Zbog velikog interesovanja kupaca za 'punto' pravimo nove planove o količini mesečne isporuke delova iz Torina i sigurno je da će biti veća od planiranih delova za 400 vozila mesečno", naveo je Radojević.
Ranije je direktor preduzeća "Zastava auto" Zoran Bogdanović izjavio da će stručnjaci "Fijata" nadgledati kompletan proces montaže prve "probne serije", posle čega će, krenuti i serijska proizvodnja.
Montaža "punta 1.8.8.", koji se ni po čemu ne razlikuje od automobila "zastava10" koji se do novembra prošle godine sklapao u Kragujevcu, dogovorena je nedavno kada je srpska delegacija boravila u torinskoj kompaniji i kada je potpisan ugovor koji je sastavni deo strateškog ugovora "Fijata" i Srbije.
Automobil "punto 1.8.8." prodavaće distributerska mreža italijanske fabrike automobila.
Moguće proširenje programa staro za novo
Program kupovine "punta" uz popust od 1.000 evra i recikliranje starog automobila mogao bi da bude proširen pošto se prijavilo više od 5.000 zainteresovanih, rečeno je u Ministarstvu ekonomije Srbije.
Prema podacima Ministarstva, do 28. februara u 11 časova Zastavi se
prijavilo 7.013 zainteresovanih za program zamene starog automobila za novi, a
tim programom za sada je predviđena prodaja 5.000 automobila.
Uredba o programu zamene starih automobila za novi stupila je na snagu 28.
februara i njome je predviđeno da se za subvencije izdvoji pola milijarde
dinara.
Izvor : B92.net i rts.rs
"Zbog velikog interesovanja kupaca za 'punto' pravimo nove planove o količini mesečne isporuke delova iz Torina i sigurno je da će biti veća od planiranih delova za 400 vozila mesečno"
'ajd neka bude i citavih 500 komada mesecno... to je 20 dnevno.. odnosno 1.25 na sat (dve smene)
Elem, sa tim tempom, onaj desethiljaditi narucilac ce svoju Zastavu 10 (Puno) dobiti za PETSTO DANA od pocetka proizvodnje!!
Ko je L00D da ceka skoro dve godine na svoj Punto!?!
NIKO! E, sad sta je resenje?
Pa resenje je ono o cemu niko ne prica: UVOZICE SE GOTOVI AUTOMOBILI IZ ITALIJE!!
E, sad zasto niko o tome ne prica je tema za medije...
...da ne prozivam ponovo auto novinare koji su se maksimalno obrukali jer su samo prenosili obavestenja i propagandu, a nisu uradili ni najporstiju matematiku, a kamoli neko ozbiljnije istrazivanje!! BR00KA!
Ti si Nedjo bas neki nezgodan lik? :) Fiat u Italiji vise nema funkcionalnih linija za sklapanje Punta druge generacije. Bile su operativne prosle godine dve linije, od kojih je jedna prebacena u Kragujevac, a druga se reprogramira od decembra prosle godine za proizvodnju drugih modela (pretpostavka je Topolino). Linija u Kragujevcu u ovakvom stanju u kakvom jeste, moze da isporuci oko 2000-2500 automobila mesecno, ali je problem sto se svi delovi narucuju iz Italije.