
Preuzeto sa : Danas.rs
Suočeni sa velikim interesovanjem domaćih kupaca i mogućnošću da se „punto“ prodaje na tržištima zemalja EU, kao i u Rusiji i Belorusiji, poslovodstvo Grupe Zastave vozila i delagacija Fijata započeli su u Kragujevcu razgovore o povećanju ovogodišnje proizvodnje „punta“.
Kako Danas saznaje, pregovara se o osposobljavanju proizvodnih i montažnih linija za proizvodnju 150 „punta“ dnevno i taj plan bi važio do kraja marta, dok bi već u aprilu dnevna proizvodnja „punta“ bila udvostručena, što znači da bi narednog mesca sa proizvodno-montažnih traka u Zastavi dnevno silazilo 300 „punta“. Sa takvom produkcijom u Zastavi bi do kraja godine, umesto prvobitno predviđenih 15.000. bilo proizvedeno oko 30.000 „punta“. Ishod pregovora sa predstavnicima Fijata biće poznat početkom naredne sedmice. U Zastavi procenjuju da će ozbiljnije investicije u proširenje kapaciteta Lakirnice biti realizovane tokom leta, čime će se stvoriti uslovi da se ove godine u kragujevačkoj fabrici proizvede između 50.000 i 60.000 „punta“, koliko bi, sudeći prema interesovanju kupaca, moglo da se proda u Srbiji i inostranstvu. Procenjuje se da bi u osavremenjavanje i proširenje kapaciteta Lakirnice trebalo uložiti oko 20 miliona evra, dok bi za temeljnu rekonstukciju tog pogona trebalo obezbediti još oko 100 miliona evra.
Autor: Z. Radovanović
300 Punta nedeljno x
4 nedelje mesečno x
12 meseci godišnje =
teorijskih 14400
E sad da objasni taj ko je pisao ovo cifru 30000
Pa gore pise 300 komada dnevno a ne nedeljno, a i godina nema 4x12=48 nego 52 nedelje.
Žao mi je budućih vlasnika Punta. Ima da ,,sklepaju,, Punto na brzaka, tako da će ,,srećni,, vlasnici od prvog dana da vise po servisima!
Ja se nosim mislju da udjem u "avanturu", ali se i ja plasim da ce biti kao i sa Z-101 u periodu 1970.-1976.: sve sto je bilo italijansko je moglo da traje 20 godina, a "limarija" trulez.
@Sinisa
Stvarno je pitanje da li limarija prolazi antikorozivnu zastitu. Znamo da i ona dolazi u lotovima iz Italije, ali nezasticena. Trebalo bi da ovde pre farbanja prodje kroz bazen za cinkovanje. Da li to rade u Zastavi?
Ako je dnevno još gore. To na mesečnom nivou izađe 22x300=6600 što je godišnje
6600*12=79200 kad ne bi radili vikendom, ako je to moguće u takvoj vrsti serijske proizvodnje.
Sve mislim da nas nešto lažu.
ljudi, sa duznim postovanjam, ali k*njate puno - punto je skroz ok auto za te pare i kraj price. Sama cifra rezervisanih vozila dovoljno govori ... ne plasite narod sa glupostima tipa... delovi dolaze nezasticeni itd...
To ce biti auto sa fiatovim znakom i trebalo bi potpuno da odgovara fiatovim standardima proizvodnje. Ako neko misli da su u Italiji sklapali punto po nedelju dana po komadu uz detaljno pipkanje i rucno proveravanje svakog srafa, pomesao je Punto sa Maseratijem.
300 vozila dnevno je prosecan tiraz za prosecnu fabriku, a za nas u ovom trenutku bi ta proizvodnja bila premija...
Ljudi u Zastavi bi ovu priliku za proizvodnju trebali da shvate kao poslednju slamku spasa i da zapnu da vozila budu najkvalitetnija moguća. To im je poslednja prilika da preokrenu imidž i pokušaju da urade nešto za sebe.
Ako to ozbiljno shvate, možda će jednom u ne tako dalekoj budućnosti i zaraditi neki novac.
Ako misle da se dolaskom fiata vraćaju u socijalizam onda i treba zauvek da nestanu i skinu se sa grbače 6.000.000 svojih sugrađana koji nikada nisu ni imali sličnu priliku ali su ih strpljivo izdržavali zadnjih 10 godina.
Kupio sam z-10 pre 2 god. i ? Sta ! Šabani nisu kadar da i polusastavljen auto sklope kako treba. Doduše moj je izgleda probna serija pa je sastavljen kao da je u šabačkoj garaži radjen. Lak nula .Lakirnica im nije radila već su ručno farbali. Ručno punktovali šumadinci. Bolje da su fabriku zatrpali kao Černobil a fabriku oružja osavremenili. A reklamacija i jurnjave sa garancijom . Noćna mora. Auto pri kupovini mora da pregleda majstor da bi bili sigurni tj. da nemate posle reklamacija. Toliko. Dinkiću kupi ženi da se voza. Pozdrav svima. PS bolji i polovan švaba neko krš iz zastave.
Komplet karoserija zna biti uvijena pa im je problem štelovanje ostalih sklopova. Tolerancija zazora 5tih vrata od5 do 9 mm. Štelovanje točkova zbog krive karoserije odaju loš sklopljen auto. Lupanje u motoru ili najmanji loš zvuk izbegavajte. Auto bez klime je nula. Sedišta leti se upare jer je sintetika u pitanju pa ako nemaš presvlake??? Auto i klinci znaju da obiju jebenim šrafcigerom pa ako nemaš alarm spremi po vratima 150 eura za popravku.Još malo pa će i njega krasti kao jugiće. Hvala.
Auto ima puno dečijih bolesti pa ako ste navikli na servis neće vam to predstavljti problem. Daleko im lepa kuća. Ja sam uzeo misleći novo je novo k.... malo. Dodaj koju kintu i uzmi nešto drugo nećeš se pokajati. Ovo je nova prevara a problemi isti kao i sa jugićima . Isti k.... drugo pakovanje.
@Dare,
uz duzno postovanje, lupas!
Ja sam pre 2 godine kupio Z10 i u to vreme se jos uvek nije sastavljala u KG, vec je stizala iz IT! Moj, kao i sve ostali Z10 iz tog vremena su iz uvoza i evo nakon predjenih 35K kulometara, auto zvuci i vozi kao prvog dana - odlicno!
ne znam kakve su Z10 koje su sklapane u KG, ali ovo sto je stizalo gotovo pre dve godine je vrhunski!
A ovo sto pise "polovan pasat 07" se u zargonu zove FUD (Fear Uncertenty Distraction)