home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Češka fabrika automobila "Škoda auto" povećala je proizvodne kapacitete modela "škoda fabija" sa 1.000 na 1.200 vozila dnevno, kako bi zadovoljila povećanu potražnju za tim vozilom.

Glavni razlog  sve veće potražnje ovih modela  je uvođenje  sistema prodaje staro za novo u nekim zemljama Evropske unije, podseća se na sajtu "inhed.cz".

Najveći rast prodaje "Škodinih" modela zabeležen je u Nemačkoj. U prva četiri meseca na tom tržištu prodato je 29.280 "fabija". U odnosu na isti period lane, kada je od januara do aprila u Nemačkoj prodato 15.430 vozila, prodaja je skoro udvostručena.

Osim modela "škoda fabija" u Nemačkoj vlada interesovanje i za modele "oktavija tur" (Octavia Tour), odnosno "oktavija" prve generacije.

"Škoda" je najavila da će u vreme krize uložiti 54 milijarde kruna (dve milijarde evra) u razvoj i proizvodnju novih modela.

Vodeći češki proizvođač automobila priprema sledeće godine i modernizaciju modela "fabija" i "rumster" (roomster).

"U cilju realizacije naših ciljeva rasta, hoćemo da svake godine predstavimo dva nova modela", naveo je predsednik upravnog odbora "Škode" Rajnhard Jung za nedeljnik "Profit".

Prošle godine predstavljeni su modernizovani modeli "superb" i "oktavija", ove godine u prodaji će se pojaviti terenac "jeti" (Yeti), a krajem godine i "superb kombi".

Sledeće godine firma će pokloniti pažnju preostalim modelima - "fabiji", trenutno vrlo popularnoj zahvaljujući prodaji staro za novo i "rumsteru", dodao je Jung.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Škoda 



čitanja : 5663



Komentari