home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvor : rts.rs

Od decembra, automobili stariji od 15 godina moraće dva puta godišnje na tehnički pregled. Novim pravilnikom uvodi se videonadzor, stroži kriterijumi za izduvne gasove, ispravnost pneumatika, trapa i kočnica. Stručnjaci kažu da bi pravilnik, ako se bude dosledno primenjivao, mogao da isključi i do 50.000 vozila iz saobraćaja.

Stupanjem na snagu novog Zakona o bezbednosti u saobraćaju, 10. decembra, počinje i primena novog Pravilnika o tehničkom pregledu. Uvodi se videonadzor nad tehničkim pregledom, stroži kriterijumi za izduvne gasove, ispravnost pneumatika, trapa i kočnica.

Automobili stariji od 15 godina, što je i prosek u Srbiji, moraće dva puta godišnje na tehnički pregled.

Pavilnikom je propisano da Vlada određuje cenu tehničkog pregleda, a RTS nezvanično saznaje da će on poskupeti. Cena bi trebalo da bude od 3.500 do 4.500 dinara.

Kompjuteri koji su internetom povezani sa MUP-om, direktno će slati podatke o ispravnosti kočnica i izduvnog sistema. Automobil će biti detaljno pregledani, a sve će nadzirati kamere.

"Sve operacije koje se budu radile prilikom tehničkog pregleda moraju biti vidne na snimku", rekao je načelnik za saobraćajno-tehničke i prekršajne poslove Branimir Pejović.

Novi automobili ići će na tehnički tek posle dve godine, ostali na godinu dana, osim onih automobila koji su korišćeni duže od 15 godina ili služe u javnom prevozu, kao autobusi i taksi vozila koji će morati dva puta godišnje na tehnički.

Najveći problem biće izduvni gasovi, koji ne zavise samo od starosti vozila. Problem sa izduvnim gasovima jeste i što u Srbiji nema kvalitetnog goriva, kažu u servisima.

Polovina vozila sa neispravnim kočnicama 

Statistika Auto-moto saveza Srbije pokazuje da polovina vanredno pregledanih vozila u saobraćaju ima neispravne kočnice, a više od 60 odsto vozila ne zadovoljava osnovne propise o bezbednosti saobraćaja.

Doslednom primenom zakona trajno bi moglo da se isključi i do 50.000 vozila, tvrde stručnjaci.

Boris Antić, sa Saobraćajnog fakulteta smatra da će novi sistem tehničkog pregleda u velikoj meri odstraniti ona vozila koja do sada nisu smela da učestvuju u saobraćaju.

Nove linije za tehnički pregled koštaju od 100 hiljada do 150 hiljada evra. Za sat vremena moći će da se pregleda dva vozila.

Očekuje se da će se, zbog velkih investicija, broj tehničkih pregleda smanjiti, a gužve povećati, pa će se tehnički pregledi zakazivati.



čitanja : 26688



Komentari

uh, ajde jos da nam uzmu para!!!. Mislim malo im je ...

Autor dmc 17 Avg 2009, 00:43

cista pljacka prvo neka regulisu puteve pa tada neka salju na tex. a i oni sto rade na tex nemaju ni dva razreda osnovnu skolu jos kazu da ce biti potrebno da 2 automobila pregledavati na sat vremena da necev mozda generalnu da im vrsu.

Autor iki 17 Avg 2009, 01:28

Nema veze. Sada imamo razlog da idemo ispred skupštine i da rušimo vladu.

Autor Stefko 17 Avg 2009, 02:16

3500din pa da li su oni normalni i to 2 puta godisnje + registracija....pa meni auto ne vredi toliko....

Autor Nebojsa 17 Avg 2009, 07:16

Na ovakav kvalitet goriva koji se prodaje u Srbiji dobro nam kroz izduvne gasove ne izlaze "bojni otrovi", kada to drzava regulise onda moze da meri izduvne gasove na vozilima gradjana !

Autor Mario 17 Avg 2009, 09:14

Cetiri komentara dosada i nijedan da pozdravi ove (normalne)mere koje doprinose vecoj bezbednosti u saobracaju...putevi naravno,podrazumeva se,ali osim puteva valjda je jasno da moramo imati i tehnicki ispravne automobile...stvarno neverovatno...vozaci...serbski..

Autor SaleKostolac 17 Avg 2009, 09:18

Ja pozdravljam odluku. Ne mora svako da vozi auto, a sem toga ljudi u Srbiji daju novac na puno raznih nepodrebnih gluposti.

prosta racunica.. auto star 15 godina moze da kosta max 500 evra, 50000 automobila, to je 25 miliona evra. Da li je to cena jednog deteta koje moze da pogine zbog neispravnih kocnica?

... a 50000 neispravnih automobila je cela jedna armija ...

Autor Igor 17 Avg 2009, 09:27

@ Igor

pomešao si lončiće.nije problem u tehničkom pregledu kad bi koštao 500din, tj. da ti citiram Nebojšu i njegov post odozgo:
"3500din pa da li su oni normalni i to 2 puta godisnje + registracija....pa meni auto ne vredi toliko...."

Autor Goran 17 Avg 2009, 10:27

Ma, smanjite vi brzinu gospodo sa novim kolima. U gradu je jedna budala juce pored mene prosla sa 180 na sat. E takvi moroni ugrozavaju saobracaj, a ne jugo kome je rdjava trepna. Tehnički jednom godišnje ali da se dobro uradi (vešanje, gume, kočnice, svetla, upravljač). Ovo uvlačenje Evropi sa tim eko izduvnim gasovima - dok u Pančevu svaki dan uzbuna zbog istih - je smešno. Saobraćajke prave pripiti i pospani u najčešće dobrim i brzim kolima.

Autor Mile NS 17 Avg 2009, 11:21

Iako tehnicki pregled 2x godisnje ne znacii resigtraciju 2x, Tehnicki od 4000 din. je skup. Pa moraju li bas na svemu da deru, majku mu!

Autor lok 17 Avg 2009, 13:38

ovo je najgluplji zakon ikad, ulazu u video nadzor, udaraju nas koji nemamo po dzepu pa ovo nema nigde u svetu.Treba da poprave kvalitet goriva i puteve a ne da sa nasim parama i krsevima pune svoje dzepove lopovi!Za kocnice se slazem ali za izduvne gasove,pa mi ljudi imamo najgore gorivo na svetu i neka budu rigorozni za gume i kocnice ali jednom godisnje

Autor ognjen 17 Avg 2009, 13:50

He he he... tehnicki dva puta godisnje. Nema problema. Pre bi vlasnici vozila trebalo da idu polaganje testova i voznje sa lekarskim ukljujuci i psihologa. Isto dva puta godisnje! Ali za sve, ukljucujuci i politicare koji guraju ovakve zakone kao da smo svajcarska. Kada se vec kao zavodi red, neka bude sprovedeno do kraja!

Autor Duka 17 Avg 2009, 13:54

Lopovi.Malo vam je para pa sirotinju pljačkate.Gospodo iz vlade G.... ste.Znak da je bolje biti ubica i lopov , udri golju.

Autor Krš 17 Avg 2009, 14:22

A moj bata u USA za ML 320 placa godisnje 187 dolara, i to je sve...pa dobro, kad su oni siroti, a mi sa ovakvim standardom... nama bilo koja cena odgovara :))) hehehe kako je se ovo smeshno...

Autor perko 17 Avg 2009, 17:46

@ goran
[[[pomešao si lončiće.nije problem u tehničkom pregledu kad bi koštao 500din, tj. da ti citiram Nebojšu i njegov post odozgo:
"3500din pa da li su oni normalni i to 2 puta godisnje + registracija....pa meni auto ne vredi toliko...."]]]

****Pa upravo je u tome poenta. Zasto "auto ne vredi toliko"? Pa zato sto se raspada jer je star i truo! Poenta je da vlasnike kanti na tockovima stimulisu da se sto pre oslobode svojih "mrtvackih sanduka na tockovima" dok nekog ne ubiju jer npr. kocnice ne rade.

Autor Zivota 17 Avg 2009, 19:42

svako onaj ko misli da sirotinja uziva u autima od 20 god dabogda isto tako uzivao, pa i svaki taj nesretnik voli svoje dete isto ako ne i vise od ovih u euro 5 autima sa ABS,ESP i ostalim cudima , ALI ODAKLE MU PARE DA GA KUPI??!! jel mu drzava obezbedila mozda uslove ;posao kredit i socijalnu sigurnos da moze da kupi normalo vozilo?! pa posto su ga ugusili totalno i opljackali, sad treba i tog stojadina od 20 god kojim vozi svoju sirotinju u skolu i kod lekara da mu iskljuce!!!!? a ministovu decu sluzbeni 4.2 audi vozi u zabaviste!! e moj glupi Srbine do koje granice te treba j....i da se smaknes!!

Autor srbenda 17 Avg 2009, 21:58

Dakle nije problem za tehnicki pregled, neka bude 500 din i molim lepo... ali meni na 23000 registracije na auto od 18 godina dodje + jos 2x4000 din.. pa vi racunajte... a iskreno i do sada bi tehnicki bio sasvim OK, samo da se ne "pustaju" kojekakvi krsevi na komsijskoj ravni... a sustina je da sam JA najvise uvek buljio u one merace kocnica, i terao majstora da mi proveri LUFT na volanu, pa VALJDA sam ja najsvesniji u svemu tome, i MENE licno pre svega zbog sebe interesuje da li mi je auto u redu... a slazem se sa gore navedenim, rado bih ja kupio novu C klasu, ali prvo me drzava slicnim meraka k.... da ne mogu ni da zaradim toliko love, prema tome... dabome, 1000 puta vidjeno, ili ima zakon a ne primenjuje se.. ili nema zakon uopste, dodje mu isto, ali znam da i da ima virtuelni zakon, uzimaju PRAVE pare...

Autor dmc 17 Avg 2009, 22:07

Dmc je potpuno u pravu. Oni mnogo brinu o nasoj bezbednosti, i za to treba da damo lovu-a zasto ne iznesu podatak koliko je ljudi stradalo zbog neispravnog vozila? Verovatno oko 0.8% od ukupnog broja stradalih. Sve ostalo spada na neizivljene vozace, pijandure, itd... Bitno da mi prvo tresnemo lovu, a oni ce to naravno kasnije sve resiti u nasu korist (kao po obicaju)...kako da ne!
Zbog "svetske ekonomske krize" vec placamo racune za mobilni skuplje (gde je logika?), akcize na gorivo bezobrazno visoke (verovatno te pare ulazu u poboljsanje kvaliteta goriva), isto tako placamo zdravstveno osiguranje-prvo platis pa tek posle kod doktora saznas da nema nista na recept, pa nam kazu placajte putarine i takse za puteve prilikom registracije-a na tim istim putevima nam ostaju tockovi u kraterima koji niknu posle prve novembarske kise-a posle toga kazu: imas lufta u volanu i mnogo purnjas iz auspuha, iskljucen si iz saobracaja-auto je samo za one koji to mogu sebi da priuste (kao da je predratni period a ne 21. vek)
Pa ti Nikola posle opet glasaj za lepog nam Tadica i slusaj ono njegovo: "Moramo u Evropu!"

Autor Jonie 17 Avg 2009, 22:56

Gospodo,politicari,ministri
pa ovo sve vas ne dotice,zato sto se vozite u novim automobilima kupljenih od nasih para,nas ste doveli do toga da necemo moci ni auto koji toliko god.cuvamo da registrujemo. Dabogda da sve pare koje ukradete od nas siromasnih date na LEKOVE za vas licno

Autor OSML. 17 Avg 2009, 23:39

Bolje da nemas nikakav auto,nego neispravan.Koristi taxi,bice ti jeftinije sigurno...Ja inace nemam auto,imao sam Mondea starog sesnaest godina i prodao,jednostavno troskovi njegovog odrzavanja su bili previsoki za tako star auto...sacekacu lepo godinu-dve i kupiti nov auto..kredit,lizing,svejedno...i da li zaista mislite (pojedinci) da stojadin star dvadeset godina zavredjuje bilo kakvu komentar...i da,prica o politicarima i slicnima svakako ima smisla,ali nikakve veze sa temom...tema je bezbednost automobila,a ne sta zelimo ili mozemo..

Autor SaleKostolac 18 Avg 2009, 10:56

Imam vec odavno "punoletnog" opela kocku. Do sada, radi SVOJE BEZBEDNOSTI uspeo sam da odrzim ispravnost pneumatika, kocnica, mehanizma za upravljanje i opsteg izgleda vozila iz penzije. Nakon stupanja na snagu ove odredbe, s obzirom na tzv. "kvalitetno" gorivo, koje je, pre neki dan sam citao da je najskuplje u Evropi, ne verujem da cu uspeti preci tex. zbog izduvnih gasova. Para nemam da kupim neki novi ili noviji auto, ostaje mi samo da parkiram mog kockicu u dvoristu i da gledam "gospodu" kako se voze u "najbesnijim" vozilima, sa specijalnim tablicama.
Ja mislim da strogocu ne bi trebali poceti na gradanima kojima je oduzeta mogucnjost za nabavku kvalitetnije vozila, vec im omoguciti nabavku.
Kaze gosp. Sale: "...sacekacu lepo godinu-dve i kupiti nov auto..kredit,lizing,svejedno..." Ko mu garantuje da ce imati za to vreme para da plati cak racun za struju, telefon... itd?
Taxi??? Pa misli li neko da ce prevoz taxijem pojeftiniti nakon uvodenja ove odredbe?
Jos ce izmisliti, dva puta tex, pa neka se dele sve dazbine na dva dela (farba:ako ne bude vozilo presao tehnicki, neces trebati placati dazbine za narednih pola godine) a u stvari ta podela ce biti u smislu 100%:2 = 2X 75%
He-he-he!

Autor Steva Topolcanin 18 Avg 2009, 15:53

Strašno!!! Jesam li ja dobro shvatio??? Ovi ludaci iz Vlade očigledno prilično mazohistički razmišljaju...Nemamo nikakav standard,putevi su nam očajni,posla nema,bezobrazni trgovci nam skidaju kožu sa ledja uz Vladino odobrenje (ne smeju ništa monopolistima),podižu poreze,inspektori kažnjavaju pošten narod a lopove pustaju da rade šta hoće! Sad još i ovo??? Radiće kuka i motika-veoma brzo!!!

Autor Savić Budimir 18 Avg 2009, 17:03

Kuka i motika ne smeju da rade, jer je Svetska Ekonomska Kriza. Idealno vreme da mutljivci i halapivci stave neke stvari na mesto koje im odgovara, bez straha da ce da radi kuka i motika.

Autor krle 18 Avg 2009, 19:27

Ma nadajmo se da nam jos ne uvedu porez na vodokotlice,pa ce mo onda da se vozimo samo na rosule.
A sto se tice ovog vladinog zakona dok valjda ce mo se voziti jos neko vreme po njihovom .

Autor laki 18 Avg 2009, 21:02

Ma lose ide automobilskoj industriji...

Auti PREDUGO TRAJU...

Treba ih sto vise eliminisati da bi se novi vise prodavali i fabrike opstale.

Samo treba iznaci NACINE.

Autor rene 18 Avg 2009, 21:05

Pa što nam onda lepo ne dozvole da se rešimo naših krševa starijih od 15 god. Ograničili su uvoz na euro3, a ja za cenu svog auta ovde mogu da uvezem 6-8 god. mlađi auto koji je pored toga neuporedivo bolje održavan, vožen po mnogo boljim putevima i sa mnogo boljim gorivom. Daju nam 1000€ ako hoćemo da uzmemo punta. Što nam ne daju 1000€ i ako hoćemo da umesto da kupimo punta uvezemo neki auto nekoliko godina mlađi nego što je naš, a u isto vreme i tri puta jeftiniji nego punto. Ali da šta bi onda Zastava radila? 20 godina su živeli na državnoj grbači preko naših leđa i sad će još narednih 20. Jer, država kaže: mora se rešavati krševa, uslov uvoza polovnjaka euro3 ili lepo kupi punta pa se vozi. Pa ne volimo svi punta, ima nas koji imaju porodice koje u to ne mogu da se smeste osim u dve ture i ono najvažnije nemamo svi mi sa krševima bar 6000€ da ili uvezemo euro3 auto ili kupimo punta. Po ovome se nameće zaključak ili ćemo i dalje voziti krševe i plaćati dažbine kao da vozimo mlazne avione ili nas neće biti, jer raskorak između 1500-2000€ koliko košta u proseku jedan krš kod nas i min. 6000€ koliko košta jedan iole pristojan auto sa sve potrebnim normama i standardima je ogroman.

Autor Milan 19 Avg 2009, 17:40

sramota,sramota,sramota...nemaju obzira prema narodu ovo je rezim bez trunke skrupula...e nicija nije gorela do zore,pa nece ni njihova...pomlatice narod i ovu garnituru raznih tajkuna,homoseksualaca i japija...kad smo mogli one ubice da skinemo,e zgazicemo i ove!!! ilegala pa revolucija...da bog da im se seme zatrlo za sva vremena!!!

Autor Vrza 21 Avg 2009, 00:11

treba da ih je sramota pa nemamo svi 10000 eura za nov automobil sto ne dozvole uvoz polovnjaka koji su u inostranstvu jeftiniji nego nas teraju na njihove autoplaceve i placamo pet puta skuplje nije problem star auto vec onaj ko ga vozi 80 % saobra'ajnih udesa su iyayvala vozila mladja od 3 godine npr kupi tata sinu auto a ovaj neizivljen pa podivlja ,koga oni lazu nek se pogleda statistika pa ce videti da je ovo u stvari istina neka pojacaju kontroluna putevima a ne da i ovako osiromasene gradjane jos vise osiromase ,najbolje da zabrane da se vozila uopste voze pa da kupimo bicikle ali se plasim da ce nam i na njih uvesti neki namet......

Autor sava 24 Avg 2009, 18:29

ljudi svi oni iz gradske vlade voze nova kola koja se tehnicki pregledaju na 2 god sta ih boli za ostale pohvatali su sitne kriminalce i lopove a ove velike iz vlade ostavili da haraju i izmisljaju zakone.OK slazem se 2 puta na tehnicki prvi neka bude ko i dosad ali drugi neka bude besplatan uredu da gledaju kocnice,trap i upravljacki sistem.ALI SAOBRACAJNE NESRECE PRAVE SVI KOJI IMAJU DOBRA I NOVA KOLA JER SU SIGURNI U NJIH A OVI STO IMAJU STARA KOLA NISU BAS SIGURNI I ZATO NEVOZE BRZO. A OVI LOPOVI OCE DA NAS OSISAJU DO KOZE VALA I TREBA MI SMO VECA GOVNA KAD TO DOZVOLJAVAMO

Autor DRAGAN 25 Avg 2009, 14:56

Ovo je jos jedan nacin kako ministri da pripisu i naplate svoje prekovremene sate i da eventualno vrate stare sluzbene automobile kupljene pre par meseci i eventualno uzmu neki kvalitetniji auto kako bi sto duze putovali u svoja rodna sela.

Autor Miroslav 28 Avg 2009, 23:23

Na izbore !

Autor Malo Munem 04 Sep 2009, 10:09

Pa idioti raznorazni polupismeni,nepismeni ,ili koji su platili diplomu svi imaju pravo da nesto kake o vozilima.Presao sam preko dva miliona km ,vozim audi kocku iz 82 god. svi se cude kada dodjem na tehnicki kako moje kocnice su dobre,20% ispod dozvoljenog,kada pogledaju auto odozdo kazu bolji je od svakog auta starog 8-9 godina,da ne pominjem marku tuzice me dinkic,fakultetlijas koji je dobro proucio sve jer je studirao duplo i vise godina a nista nije naucio,alu zna da soli pamet nama glupacima koji su ga glasali. Znaci da auto zavisi od gazde ,vozaca ,a ne od godine proizvodnje.Mozes da odrzavas auto koji je star 70 godina da bude ispravan,tacno je on nema ABS ali za svoju brzinu to mu nije ni potrebno,pisaj se u ABS ako su plocice za kocnice potrosene ,a gazda ne mari za to.

Autor Dzorzi 05 Sep 2009, 00:54

Dugo nisam citao komentare,ali sam danas procitao komentar gosp.Saleta Kostolca -18 avgust-pa da odgovorim posto verujem da se odnosio na mene(moj komentar odmah iznad-17 avgust
Odgovori kako je to meni jeftinije da koristim taksi umesto mog auta?
Imam dvoje dece,jedno vozim u vrtic drugo u skolu,dva puta nedeljno na trening,deca su mala tako da su cesto prehladjena pa moram da idem u dom zdravlja,a da ne pricam o vecim povredama kad sam morao da idem svaki dan u institut za majku i dete koje je udaljeno 15 km itd.
Ja imam mazdu 626 iz 90god.Prolazi uvek tehnicki bez problema,zato sto je odrzavam,motor je suv ko barut i kocnice su odlicne i nije truo i veruj mi da sa vremena na vreme promenim viljusku ili kraj letve ili iskrivim felnu i to sve zbog ovih rupa na putevima za koje mi drzava redovno uzima pare.
ja sam stavio na papir kolko bi me taksi kostao i veruj mi da to nema veze sa par litara goriva koje potrosim dnevno.
I nije tema bezbednost automobila kao sto si naveo, nego bezbednost u saobracaju koja se ne resava da stari automobili idu 2x na teh,nego vrlo jednostavno,neka srede puteve i neka uvedu kontrolu i budu rigorozni sa kaznama ali svima isto,a ne meni kaznu sto sam vozio 5km vise od dozvoljenog a pored nas prolazi 200km na sat audi u kom se vozi neki debeli smrdljivi ministar, a panduri se prave slepi

Autor OSLM 12 Sep 2009, 15:48

sramota,stvarno sramota,em nemozes bolje vozilo sebi da pruzis i to odrzavas maksimalno jos ti i ovo priredjuju.3500 din,i registracija,sta su oni ucinili da ti nasi putevi budu exploativi,dragi moji nista,sa kvalitetom goriva,koji iso standard pa to nema logo kvaliteta,sta su uradili po pitanju povecanja i konstantne kontrole saobracajne policije,samo kad stoji u kalendaru,dan bezbednosti,zastitimo djake pesake,a ostali dani u godini,nema veze.Strasno sam razocaran u ovaj DACICEV smisao za humor.NEZELIM NISTA LOSE ALI BI VOLEO DA GA VIDIM U MOJOJ POZICIJI,KADA GA NA RASKRSNICI ULICE ZORANA DJINDJICA,NOVI BEOGRAD,kroz CISTO CRVENO RAZNESE N.N LICE I POBEGNE S LICA MESTA,O STETI NE PRICAM,GDE SU KAMERE,SVEDOCI KO MUTAVI,LJUDI NAROD JE ZESCE NAPLASEN.PA KAKO ONDA ONI MOGU DA ZAHTEVAJU NEKI KRITERIJUM IZ ZEMALJA EU,AKO NISU SPOSOBNI NI OVE OSNOVNE PROBLEME DA RESE.STRASNO,JOS SE NIKO NIJE POJAVIO U TOJ SKUPSTINI DA VOLI I DA SE ZALAZE ZA SVOJU ZEMLJU,GRAD,OPSTINU,SVI BI SAMO NOVAC I VLAST.ZAHVALJUJEM SVIMA KOJI SU PROCITALI MOJ KOMENTAR.TOMISLAV ZEMUN

Autor TOMISLAV 19 Okt 2009, 10:13

Ja prosto uzivam da vozim zastavino vozilo staro 23 godine,a i doduse i ceo moj komsiluk mi smo prosto ludi obozavamo starudiju..zakon je dobar i bio pi primenjiviji ako bi mi imali i plate,penzije,decje dodatke itd. kao u svakoj normalnoj drzavi nazalost ovde toga nema..pa jedino nam ostaje da bojkotujemo taj zakon svi zajedno na ulice zaustavimo saobracaj i daj im do znanja da se sa narodom netreba igrati,nije problem staro vozilo vec nepostovanje saobracaja,i stari zakon je dobar samo ga malo ko postovao...Na nama je da odlucimo hocemo li dozvoliti da se neko na ledjima sirotinje ubira ono malo novca ??????????

Autor Dragan 24 Okt 2009, 16:21

Политичари мисле за народ и раде само за нас. Њима не пада на памет да краду од народа и да раде ѕа лични интерес, зар не? Тако то и схватам. Они ће нас увести у Еуропу како кажу (уводе нас већ 10 година-и мртви Слоба нас је толико уводио), а то значи да ћемо имати Еуропске стандарде и да ћемо и даље плаћати лоповксе путарине и прегледе неколико десетина хиљада динара годишње. А Швајцарци су беда па годишње плаћају путарине само 15 франака. Живео Арчибалд Рајс и сви наши политичари. Нека Бог благослови непријатеље наше.

Autor Чукун Ђед 18 Nov 2009, 15:56

Bilo bi dobro da i nekim zakonom regulise vlada minimalne zarade koje ne bi smele biti ispod 500EURA mesecno
pa da i taj zakon usklade sa zakonom evropske unije.Tada mozemo placati i sve ostale takse pa i prihvatiti cenu tehnickog pregleda.

Autor siromasna radnica 08 Dec 2009, 13:39