home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prodaja blago doterane Škode Fabije (predstavljene na poslednjem Salonu automobila u Ženevi) u Nemačkoj počinje sledećeg meseca, i to po cenama koje startuju od 10.580 evra.

Cene u Nemačkoj:

BENZINCI

  • 1.2 HTP 60 KS 10.580 €
  • 1.2 HTP 60 KS Classic 11.280 CV
  • 1.2 HTP 60 KS Ambiente 13.280 €
  • 1.2i 12v 70 KS Classic 11.830 €
  • 1.2i 12v 70 KS Ambiente 13.830 €
  • 1.2i 12v 70 KS Sport 15.030 €
  • 1.2i 12v 70 KS Elegance 15.030 €
  • 1.2 TSI 86 KS Classic 13.080 €
  • 1.2 TSI 86 KS Ambiente 15.080 €
  • 1.2 TSI 86 KS Sport 16.280 €
  • 1.2 TSI 86 KS Elegance 16.280 €
  • 1.2 TSI 105 KS Ambiente 16.080 €
  • 1.2 TSI 105 KS Ambiente DSG 17.480 €
  • 1.2 TSI 105 KS Sport 17.280 €
  • 1.2 TSI 105 KS Sport DSG 18.680 €
  • 1.2 TSI 105 KS Elegance 17.280 €
  • 1.2 TSI 105 KS Elegance DSG 17.280 €

DIZELAŠI

  • 1.6 TDI 75 KS 13.380 €
  • 1.6 TDI 75 KS Classic 14.080 €
  • 1.6 TDI 75 KS Ambiente 16.080 €
  • 1.6 TDI 75 KS Sport 17.280 €
  • 1.6 TDI 75 KS Elegance 17.280 €
  • 1.6 TDI 90 KS Classic 14.880 €
  • 1.6 TDI 90 KS Ambiente 16.880 €
  • 1.6 TDI 90 KS Sport 18.080 €
  • 1.6 TDI 90 KS Elegance 18.080 €
  • 1.6 TDI 105 KS Ambiente 17.480 €
  • 1.6 TDI 105 KS Elegance 18.680 €
  • 1.6 TDI 105 KS Sport 18.680 €

U novembru stiže i Fabia GreenLine sa 1.2 TDI CR motorom od 75KS i Stop&Start sistemom, a pre početka leta i sportska Fabia RS sa 180KS.

Više o doteranoj Fabiji možete pročitati OVDE, o Fabiji RS više OVDE, a o Fabiji Scout OVDE

 


čitanja : 2925



Komentari

Znaci, bice ~1000-2000E jeftinije u Srbiji

Autor lok 25 Mar 2010, 19:17

Jel to ta famozna "nova" Fabia koju Predrag u nebesa uzdize? Ja tu ne vidim nista novo osim nabudzene maske i naduvanih cena...

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 19:49

ovaj 1.2 tdi sa 75 hp je super za grad, trosi k'o upaljac!

Autor Damko 25 Mar 2010, 21:55

Sjajna paleta motora, iako nije kompletno navedena.

Autor Predrag 25 Mar 2010, 21:59

Pogotovo prvih 7...

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 22:08

@ carobnjak

Upravo si potvrdio moje mišljenje. Drago mi je da se bar oko nečega slažemo.

P.S. Navedeno je 7 različitih motora :))

Autor Predrag 25 Mar 2010, 23:12

@Predrag
znas ti dobro na koje sam mislio...

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 23:21

@ carobnjak

Misliš na šta si mislio. Da znam, ali nisi se dobro izrazio.

Autor Predrag 25 Mar 2010, 23:28

Meni je najveci problem ovog automobila, jeste taj sto ovaj od 10.580E nema nista od opreme koja bi se podrazumevala za danasnje vreme...
Ovo ostalo je poznato...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 23:35

@Predrag
vodio sam se tvojim nacinom razmisljanja, sedam od 29 navedenih motora, jel tako?

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 23:36

@Panchev9

U Nemačkoj je osnovna oprema bogatija. Zbog toga su i cene veće.

@ carobnjak

Pričaj šta hoćeš.

Autor Predrag 25 Mar 2010, 23:50

@Predrag
pa posto ne razlikujes klase, modele i verzije, sto bi razlikovao motore od verzija , ili opreme na primer? Za ocekivati je... :)))

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 23:52

P.S. Bravo za Skodu! Usli ste POSLEDNJI u drustvo modernih motora...

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 23:54

@carobnjak

Pričaj šta hoćeš.

Autor Predrag 25 Mar 2010, 23:56

P.S.2
a pri tome ste ih dobili na poklon...

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 23:58

@Predrag
Nije tacno.
I u Nemackoj postoji klot varijanta!

Autor p 26 Mar 2010, 00:02

@carobnjak

Više ne nasedam na tvoje provokacije. Zaista možeš da pričaš šta god hoćeš. Stićiće te posle komentri drugih ljudi. Moji više neće.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 00:04

@Predrag
pricam istinu koja je za tebe ocigledno vrlo surova!

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 00:05

@Predrag
ako ja nasedam na tvoje, mozes i ti na moje... ili ne mozes?
Jedva cekam ostale komentare, mada ih je sve manje slicnih tebi...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 00:07

@carobnjak

Pričaj šta hoćeš.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 00:08

@carobnjak

Sado-mazohizam me ne privlači.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 00:11

@Predrag
naravno, uvek sam i pricao sta hocu...:)
Pokvarila se ploca, izgleda, zapelo nasem strucnjaku, steta!

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 00:11

P.S. E da, posto si tako lepo opisao moju profesiju i naveo da su ti roditelji monstrumi, podstaklo me na razmisljanje sta moze da se rodi iz takve kombinacije?...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 00:13

@carobnjak

Nisu hirurzi, ali su operisani od emocija.

Na ostalo zaista nemam komentar.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 00:17

@Predrag
nisam ni ocekivao da ces imati!
Mozda bi trebalo malo da razmislis pre nego sto kazes nesto toliko tesko a odnosi se na tebe licno...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 00:20

P.S. bitno je da si ti emotivan, ali nazalost, samo prema sebi...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 00:21

@carobnjak

Rekao sam da ću ti, ako se na to odlučim, sve vratiti tri puta više, ali na suptilniji način.

P.S. To se ne odnosi na mene jer ja nisam lekar.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 00:25

@carobnjak

Pokušavaš na sve načine da me izazoveš, da počnem da te vređam na način na koji ti mene vređaš. Rekao sam ti skoro, da se na taj nivo ne spuštam, ako baš ne moram.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 00:28

Predrag
sta se ne odnosi na tebe?

Pokusavanm da ti pokazem kako izgleda kad ti mene vredjas, ali ti to ne kapiras.
Ono sto sam te pitao su tvoji izrazi a ne moji...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 00:34

@carobnjak

Zaobiđi me, molim te.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 00:42

@Predrag
u cemu je sad problem?

Kad se budes izvinio za sve one sulude, zlonamrene i bezobrazne komentare, onda cu i ja da se izvinim! Uostalom ti si prvi poceo, ceo blog vristi!

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 00:45

get a room kids

Autor djuraster 26 Mar 2010, 00:58

@carobnjak

Nema uopšte potrebe da mi se izvinjavaš, jer meni taj čin ne znači ništa ako neko nastavi po starom, a ti sigurno hoćeš.

Izvinjavam se za sve direktne uvrede (ako smatraš da ih je bilo), a to što si se ti osetio prozvanim u mojoj priči o lekarima, nije moj problem već tvoj. Ima i dobrih lekara, koji se uvek trude da pomognu pacijentu (bez obzira na stadijum njegove bolesti), a ima i onih, kod kojih para vrti gde burgija neće. To su dve osnovne kategorije, a ostalo su nijanse.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 01:04

@Predrag
@carobnjak

A da niste vi u istoj sobi pa sve nas "malo" zez...

Autor Panchev9 26 Mar 2010, 01:08

@Panchev9

Nismo Panchev. Možda su džentlmen i Čaki u istoj sobi.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 01:11

@carobnjak (ČAKI)

Ja te volim ČAKI kada sam u ŠKODI,
jer to osećanje tvome srcu godi.
ČAKI kad se s' Puntom provodiš po svetu,
ja te volim makar i na tvoju štetu.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 01:20

@Predrag
nisam se uopste osetio prozvanim, tu pricu si zapoceo ti pa reko da se nadovezem...
Ja vrlo dobro znam kakav sam lekar i ne treba mi nicija potvrda jer ih imam dovoljno u vidu sve veceg broja zadovoljnih pacijenata... Hteo sam i tebi da pomognem ali ti ne dozvoljavas!

Medicina uopste ne treba da bude tema na ovom blogu!

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 01:21

Hvala Pepi :)))

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 01:22

@Predrag
zaista sam pocastvovan sto sam ti u ove sitne sate inspiracija za poeziju...
Samo me nemoj terati da se vozim u Skodi! :)))

Spremi se za sutra, gospodin ce ponovo da te naguzi...:)))

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 01:36

@carobnjak

Možda je bolje Peki, zbog Čaki & Peki :))

Sećaš li se onog crtaća Šarki & Žorž ... tr,tr,t,t,tr...tna,n,na,n,n,n :))

Autor Predrag 26 Mar 2010, 01:40

@carobnjak

Bolje da se ne trti, jer ako ga zguzim, neće mu biti dobro:)) Prema tebi sam tolerantan, jer se duže "znamo". Za ono budala, komunista i seronja će dobiti ono što mu sleduje, ali na sofisticiran način.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 01:46

@carobnjak

Moram da priznam da mi je Moron sada najdraži blogovac. Tebi rejting polako ali sigurno opada.

P.S.1 Nemoj da te uljuljka ova pesmica, pa da ponovo počneš da me maltretiraš.

Sutra i moj drug Moron dobija jednu :))

@Moron (AKI)

P.S.2 Dobro jutro Aki!!! Nemoj da se šlogiraš zbog naših komentara, da te ne bi Čaki lečio. Nisam siguran koliko bi ti to voleo :))

Autor Predrag 26 Mar 2010, 02:09

Ja vas obožavam ljudi! Stvarno ste kraljevi

Autor MasterHaosis 26 Mar 2010, 02:17

Konačno benzinci 1,4 i 1,6 i dizelaši 1,4 i 1,9 idu u penziju!

Živela era malolitražnih benzinaca sa kompresorom i turbinom (TSI) ;-).

Autor Boris 26 Mar 2010, 07:00

@Boris
I ja mislim da je bilo vreme da ti motori budu "sahranjeni". Bili su dobri u vreme kada su se pojavili i dosta nakon toga, ali su danas ( u vozilima tog cenovnog razreda, odnosno, u celoj grupaciji VW ) jednostavno prevazidjeni i nekako neprihvatljivi.
Sto se tice TSI, odlicni su, a samo vreme ce pokazati da li imaju zivotni vek sprintera ili maratonaca.

Autor Moron 26 Mar 2010, 09:39

@Predrag
Aki je lepo spavao i nista sanjao nije ...
Vec su mu rekli da ima problema iz te struke, bio je kod "nadleznih", mozda cak i kod "njega", a da to niko od njih dvojice ne zna :)))

Autor Moron 26 Mar 2010, 12:53

Hahaha

Autor MasterHaosis 26 Mar 2010, 13:33

Sto je neko gore (pogresno) napisao - osnovna "nemacka" oprema je nekoliko puta jaca od osnovne "srpske" varijante.

Inace, ovi motori 1.2 TSI od 86KS su izmisljeni koliko se meni cini - to je stara 1.4 varijanta koja jos ne ide u istoriju.

P.S. Pa da znam znao da si doktor Merline, ne bih se nikad ljutio na tebe zbog odsustva razuma. Sve ti je oprosteno! :D

Autor Cika Sima 26 Mar 2010, 13:48

*da sam znao

Autor Cika Sima 26 Mar 2010, 13:49

@Moron

Slažem se.

Ja imam u mom autu 1,4 od 85 KS i dobar je, dok mi se 1,6 nikada nije sviđao - prevelik je srki u gradu.

Autor Boris 26 Mar 2010, 14:26

@ Cika Sima

Motori koji će se ugrađivati u Fabiu su:

benzinci:

- 1.2 HTP 60 ks,
- 1.2 HTP 70 ks
- 1.4 16v 86 ks
- 1.2 TSI 86 ks
- 1.2 TSI 105 ks

dizeli:

- 1.2 TDI 75 ks
- 1.6 TDI 75 ks
- 1.6 TDI 90 ks
- 1.6 TDI 105 ks

Nema potrebe da se 1.4 16v izbacuje, jer je dorađen. Skoro svi proizvođači imaju takav motor: Chevrolet, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Kia, Nissan, Opel, Pežo, Reno, Seat, VW. Razlika je samo u snazi, ali to je to.

Oni proizvođači koji ugrađuju 8v motore, treba dobro da se zapitaju u kojoj godini žive. Motori 16v su za sada neki standard, a turbo benzinski motori tek hvataju zalet.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 14:31

@Predrag
A koji "moroni" jos prave te 1.4 sa 8 V ( osim Pezoa ) ili si mislio inace na 8 V motore?

Autor Moron 26 Mar 2010, 14:44

@Moron
1.4 8v osim Pežoa, pravi Citroen (mada to je isto) i Dacia (znači Reno). Ostale motore sa 8v prave: Citroen, Dacia (reno), Fiat, Lada, Ford, Pežo.
Ako sam neki propustio, tu je Čaki pa će da me ispravi :))

Autor Predrag 26 Mar 2010, 15:15

@ Cika Sima
e pa sad znas! Rado bih i tebi pomogao...:)))

@MasterHaosis
hvala na komplimentu!

@Moron
srdacan pozdrav!

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 15:18

@ Čaki

A meni pozdrav? Loše si počeo. Već si se uljuljkao :))

@MasterHaosis

Hvala! Ne bi bilo loše, kada bi ove naše prepiske neko "spakovao" u knjigu.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 15:25

1.2 TSI sa 63kW tj. 86KS ne postoji i nece se ugradjivati u Fabiu sasvim je izvesno. :D

Ajde da si tvrdio drugacije, ali da ce da proizvode 2 motora iste snage sa totalno razlicitom tehnologijom?! Ukljuci mozak!

Autor Cika Sima 26 Mar 2010, 16:01

Predraže, čarobnjak, momci stvarno ste kraljevi. I Moron, Čika Sima, Boris, Jonie vas slede... ja uživam dok čitam vaše komentare. I smejem se ponekad (često).
Predraže, haha ta knjiga bi bila dosta prodajna, ubila bi dva tiraža.
čarobnjak, ne daj se brate, često da dolaziš ovde i da odgovaraš na komenatare, nemoj neopravdani da dobiješ hahaahaha

Autor MasterHaosis 26 Mar 2010, 16:21

@MasterHaosis
cesto sam ovde ali moram malo i da radim, da pomazem ovakvim likovima, haha...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 16:25

@Cika Sima

Ukucaj u pretraživaču Škoda Auto(HOME PAGE), klikni na Fabiu i pogledaj koji motori se ugrađuju u nju. Ukiljuči prvo svoj mozak, da bi mogao tuđe da uključuješ. U protivnom, nećeš moći da vidiš da su ti tuđi već uključeni.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 16:38

Hahahahaaahahaahahaaaaaaa

Autor MasterHaosis 26 Mar 2010, 16:38

čarobnjak, hahaha ovo ti je bilo dobro! ,,da pomažem ovakvim likovima"

Autor MasterHaosis 26 Mar 2010, 16:54

Stvarno, video sam, oprosti, moja greska! Pogresno zakljucio, posto takav u "polu" mislim ne postoji.

Ali moras da priznas da jeste bez mozga! :D

Bez brige Merline, sve najbolje tebi i i dalje sve najgore o doktorima u Srbiji! :P

Autor Cika Sima 26 Mar 2010, 17:01

@MasterHaosis

Uvek važi reciprocitet! Pomažemo i mi njemu :))

Autor Predrag 26 Mar 2010, 17:03

@Cika Sima
odakle ti ideja da sa Predragom raspravljas o Skodi?!?

Neko ko tako generalizuje stvari kao ti nije dostojan nikakvih komentara...
Hteo ne hteo, doktor ce ti trebati, tebi posebno! Ali vec vidim da ti ja pomoci ne mogu...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 17:04

@Predrag
lepo je ako zaista to mislis...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 17:05

,,Hteo ne hteo, doktor ce ti trebati, tebi posebno!"
Hahahahaha

Autor MasterHaosis 26 Mar 2010, 17:08

@Cika Sima

Prihvatam :)) Postoji isti i u Polu i Ibizi, a sličan je i u Golfu 6 (1.4 16v 80 Ks).

Mislim da nije bez mozga, jer je za njega jeftinije održavanje, jeftinija je ugradnja uređaja za TNG, i jeftiniji je auto sa ovim motorom pri kupovini nego onaj sa 1.2 TSI 86 ks.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 17:09

@Predrag
kako ide servisni interval na ove TSI motore? Da li im je kraci zivotni vek u odnosu na klasicne benzince?

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 17:20

@carobnjak

Nisam siguran, ali mislim da se servis radi na 15.000 km, a da su motori, projektovani da izdrže 300.000 km (kao i svi ostali).

Autor Predrag 26 Mar 2010, 17:25

@Predrag
zar nije malo rano za prognozu o tolikoj kilometrazi, tek su se pojavili?

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 17:28

@carobnjak

Na toliko su projektovani i toliko bi trebalo da mogu da "izdrže", ali sve zavisi od načina vožnje i održavanja. Menjači se projektuju za 150.000 km, a većina se koristi i mnogo duže, bez ikakvih problema.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 18:07

@Predrag
sta ti licno mislis o njihovoj dugotrajnosti, posto sam na vise mesta citao da im se predvidja znatno kraci vek, da li zbog veceg habanja ili sta znam?

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 18:11

@Carobnjak
Ja ne sumnjam u dug zivotni vek TSI motora i to zbog povoljnog obrtnog momenta ( posebno, zbog one "ravne linije" u velikom rasponu obrtaja ), koji ce omoguciti vozacima da sa daleko nizim PROSECNIM obrtajima eksploatisu vozilo. Jer, nije isto da li se motor 5.000 - 10.000 radnih sati prosecno vrti na 2.000 ili 4.000 rpm, a "moment" ( "ravna linija" ) TSI-a ti daje "blagodet" da se "vrti" bas na tim nizim obrtajima ( a da super "vuce" ). Samim time, redje ti treba promena stepeni prenosa, pa ce i menjaci ( po tom osnovu ) manje da "trpe"...
Servisni intervali TSI-a ne bi trebalo da budu losiji nego bilo kog drugog turbo ili kompresor motora.
Bar ja to tako ( kao neuko lice ) mislim.

Autor Moron 26 Mar 2010, 18:12

Je ovo odgovara Predrag ili Moron ?!?

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 18:17

@Carobnjak
Sada videh da je Predrag napisao da i "tvoji" jos prave motore sa 8 ventila. Ma, da i je moguce ... Fiat? Ali, dobro posto ih pravi i lada, oprosteno im je. Ne secam se da li sam vec negde napisao da su sva kola danas maanje vise ista :)))

Autor Moron 26 Mar 2010, 18:19

@Carobnjak
Verujem da znas da citas, a valjda negde kroz maglu u izlaganju osetis i stanje autorove pomucene svesti ...

Autor Moron 26 Mar 2010, 18:20

@Moron
ne vidim tu nista lose, takvi motori imaju jednostavnije i jeftinije odrzavanje. ( upravo zato ja nisam uzeo verziju sa 16v)
Ako Fiat prvi uvodi najmodernije motore to mu daje slobodu da zadrzi i one klasicne, zar ne?

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 18:24

P.S. zakleo bih se da je to napisao Predrag! Ili se ti samo pretvaras da si priglup, pardon, neupucen?!? :)))

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 18:28

P.S. pa VW grupa ima motor 1.2 sa 6 ventila?!? Zar to tek nije tuzno?

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 18:37

@Carobnjak

Ponavljam da su projektovani na 300.000 km, što znači da uz normalnu vožnju i redovno održavanje mogu toliko da pređu. Aki je lepo primetio, da automobilima sa ovim motorima ne mora da "se vadi duša" da bi postigli odgovarajuće performanse, jer imaju konstantan obrtni moment u velikom rasponu. Mislim da njihova trajnost nije ugrožena u slučajevima kada nisu preforsirani (do 120-125 ks za 1.4 ccm). Sve preko toga, po meni predstavlja iživljavanje, i od takvih motora ne treba očekivati dug radni vek, jer su zbog tolike snage, predodređeni za agresivniju vožnju, koja ostavlja posledice.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 18:39

@Carobnjak
Moram da priznam da jezicki nisam razumeo ovaj tvoj prvi deo "PS"-a. Zaista.
Sto se drugog dela tice, valjda si odavno rekao da u pogledu poznavanja automobila nemam tvoj nivo "opste kulture". Ja ti to nisam oporekao. "Nekulturan sam", sta cu? Jos samo da utvrdimo polazne parametre za tu "kulturu" :)))
Odoh malo ...
p.s. svestan sam ja, naravno, prednosti motora sa 2 ventila

Autor Moron 26 Mar 2010, 18:40

@Moron

Lada ima samo jedan sa 8v, a to je onaj u Nivi 1.7i. Svi ostali su 16v :))

@Carobnjak

Taj sa 6v je ukinut i na njegovo mesto je došao 1.2 HTP 12v 60 ks :))

Autor Predrag 26 Mar 2010, 18:43

@Predrag
Lada ti je stvarno odlican primer za moderne motore ...

Kad je ukinut taj sa 6v?

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 18:46

@Moron
iskreno ni ja tebe ne razumem sta me u stvari pitas?

Da nisi i ti uvredjen, mozda? :)))

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 18:47

@Carobnjak

Kada se pojavio novi Polo, a ugrađuje se i u restilizovanu Fabiu.

Ladu je Aki spomenuo. Vidim da je voli, pa da ga malo obradujem:)

Autor Predrag 26 Mar 2010, 18:53

Moron, Carobnjak i Predrag preuzese vlast nad blogom, definitno.

Autor lok 26 Mar 2010, 19:00

P.S.
Zapravo, 1. i 3. su izgleda ista osoba, uz ogradu da je i srednji moguce ista osoba, ali sa podvojenom licnoscu :)))

Autor lok 26 Mar 2010, 19:01

@Predrag
kako kad i dalje ima 60ks? Sta su postigli time?
Daj neki link za to...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 19:01

@lok
ne brini, ja sam na drugoj strani... :)))

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 19:03

@Carobnjak

To sam pročitao u Auto Bildu, u broju u kom su govorili o motorima sa 3 cilindra.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 19:44

@Lok,
Ne znam otkuda ti takva ideja?
Gledacu da ne "preuzimamo" nista :)))

Autor Moron 26 Mar 2010, 20:05

Carobnjak
Mrzi me da idem na onu staru lokaciju ...
Tamo si rekao "Neke marke su imale malo modela pa ih je tesko uklopiti u klase sa konkurentima(volvo)" U vreme o kome pricamo ( pre oko 35 godina )volvo je imao vozila u 5 klasa ( 66, 343, 242-244-245 i 262-264-265 ). Sta vise, postojale su i L verzije serije 200 ( veceg razmaka osovina i komfora nego, recimo, L verzije BMW serije 7 koju pominjes ). Znaci, za pocetak volvo je vise ( a ne malo ) modela. Doduse, tebi su 240 i 260 ista klasa, mada zaista ne shvatam kako.
Onda kazes "Zato treba uzeti marku koja ima modele u svim klasama, recimo, opel, ford, reno. B=corsa, C=kadett,D=ascona,E=rekord/commodore, F=senator itd".
Corsa tada ( sredinom ni krajem 70-ih )uopste nije postojala, cak je pitanje koliko se moze smatrati savremenikom kadetta ili ascone ( osim pred kraaj zivota ovaa dva poslednja ), niti je bilo koja od marki koje pominjes imala predstavnike u svakoj klasi.
Sve u svemu, nisam bas siguran da si dao neko razumu blisko obrazlozenje svog nacina klasifikacije ...
p.s.1. molim da mi ne diras ladu sa 8 ventila, ako nissta drugo, jer je tehnoloski dosta blizak rok tvoje robne marke
p.s.2. videh malo pre u pokretu 132 ( 2000 ). Kretao se nekako kao "kraba", ali se ipak kretao :)))

Autor Moron 26 Mar 2010, 20:31

@Moron
zanimljivo je da ti ne znas nista o tome a ipak smatras da ja nisam u pravu, ok neka ti bude! :)))
A kako je to sto si nabrojao 5 klasa?!?
"volvo je imao vozila u 5 klasa ( 66, 343, 242-244-245 i 262-264-265 )" ???

Opele sam nabrojao iz 1982. kada se Corsa pojavila!

Pogledaj na wikipediji postoji samo jedan Volvo 200!

http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_200_Series

tako da tvoja prica druskane pada u vodu! :)))

Tek tvoje tvrdnje nemaju veze sa razumom kao i svi ostali komentari ovde mada sam uspeo da ih nekako progutam...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 20:56

P.s.
Ne brini za Ladu, ne bih je ni sa hirurskim rukavicama dirao...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 21:03

P.S. 2
Corsa je bila savremenik Ascone 8 godina a Kadetta 9!
Opet tvoje "znanje" BRILJIRA !!!

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 21:06

@Carobnjak
Ovo se ( obostrano svelo ) na "namigivanje coravom".
Jutro je svakako pametnije od veceri.
Imas pozdrav.

Autor Moron 26 Mar 2010, 22:15

Imate i vi pozdrav od mene!
MasterHaosis vas budno prati!

Autor MasterHaosis 26 Mar 2010, 23:53

Znaci najgori ste na svetu!!! :))) 100 poruka u temi, a sve do jedne ispravljanje krive Drine

Autor lok 27 Mar 2010, 00:24

@Čaki&Aki

Moram da vam se pohvalim, da sam ganjao Škoditu 190 km/h :)))

Prvi put kada sam je zutego, nije mogla više od 170 km/h, drugi i treći put više od 180 kim/h, a sada 190 km/h :)) Dok ne stignem do 200 km/h, ne prestajem sa razradom. Na TNG ide kao bolje nego na benzin.

Tih 200 km/h ću verovatno dostići kada stavim pneumatike višeg profila.

P.S. Da li je neko zainteresovan za Matador Elite 2 pneumatike dimenzije 185/60 R14? Korišćene su 4.000 km

Autor Predrag 27 Mar 2010, 01:17

Evo i nepotreban ali stoti komentar od mene! Da ga yaokružimo.

Autor MasterHaosis 27 Mar 2010, 03:33

@Predrag
Znaci, "trenirate" ...
Mislim da ces ( bar "na brzinomeru" ) lakse doci do 200 ako stavis malo "nize" gume :)))
p.s tesko ces ti da "likvidiras" te gume za neku razumnu cenu

Autor Moron 27 Mar 2010, 07:42

@Predrag
pre ce biti da ti je brzinomer poludeo ili si imao srecu da te oduva tornado! :)))
Maksimalna brzina tvog Skodilaka je 174 km/h, mereno u idealnim uslovima. Mozda ti Skoda ponudi da budes njihov test vozac kad primete ovakav rekord koji si postigao...
A moj carobni stapic je spreman...:)))

Autor carobnjak 27 Mar 2010, 08:54

P.S. najvazniju stvar sam zaboravio: Gde si ga vozio? A ZOBS ???

Autor carobnjak 27 Mar 2010, 09:47

@Predrag
Ala brzinomer u Skodi ne valja... Jos malo pa ce ceo krug da napravi "ljuta" masina...
Mada je dopusteno proizvodjacima da imaju odstupanja od 10% pa je Skodilak samo malo nastavio...

Autor Panchev9 27 Mar 2010, 10:58

Škodilak, haha

Autor MasterHaosis 27 Mar 2010, 11:27

Tako je bilo i sa Yugom In L. Prvi put nije mogao da ide više od 140 km/h, da bi na kraju posle višemesečnog maltretiranja stigao do 180 km/h. Ne verujem da ide baš 180 km/h, ali ne može ni brzinomer baš toliko da laže. Isto je bilo i sa Floridom, na početku 170 km/h, da bi na kraju dogurala do 200 km/h.

Škodita je stigla do ovih 190 km/h, verovatno zahvaljujući TNG-u, jer sa njim ide bolje bar 20%. Ranije nije mogla da pređe 5000 o/min u petom stepenu prenosa, a juče je stigla do oko 5300 o/min. Pritom, uzbrdicu iz pravca Niša ka Beogradu posle naplatne rampe, izvukla je sa 140 km/h, a ranije nije mogla više od 120 km/h.

Inače, sva kola se testiraju posle vrlo malog broja sati razrade (oko 15h).

Autor Predrag 27 Mar 2010, 13:35

@Predrag
Da nije tebi neko "ukrao" Skodilaka i odvezao na Tunning...
Svi proizvodjaci vole i da "slazu" kada je max brzina u pitanju, tako da ne pije vodu tvoje razmisljanje...

Autor Panchev9 27 Mar 2010, 13:44

@Predrag
"Inače, sva kola se testiraju posle vrlo malog broja sati razrade (oko 15h)"

Apsolutno netacno! Probni modeli prelaze na stotine hiljada km pre nego sto udju u proizvodnju. Takodje na supertestovima se uporedjuju performanse na pocetku testa i nakon 100 000 km, i one su uvek priblizno iste sa malom prednoscu na kraju...

Ko je lud da potpuno nov motor natera do maksimuma ?!?

Autor carobnjak 27 Mar 2010, 14:21

Zamoliću policajce da mi izmere brzinu, ali da me ne kazne :))

@Panchev9

Izgleda da su mi ukrali sva tri automobila i odvezli na Tunning :))

Autor Predrag 27 Mar 2010, 14:32

jbmti. zivot 110 komentara!!!!

Autor hh 03 Apr 2010, 21:23