
Lovci na automobilske novitete su nedavno uspeli da uhvate nekoliko nemaskiranih test vozila osvežene Škode Fabije, a danas je češka fabrika objavila i njene prve zvanične slike i tehničke detalje.
U odnosu na dosadašnju verziju (koja se u prodaji pojavila pre tri godine i koja baš i nije oduševila dizajnom), restilizovana Fabia se razlikuje tek po nekoliko izmenjenih detalja. Po uzoru na veću Octaviju, obnovljena Fabia se odlikuje modernizovanim prednjim grilom i svetlima, doteranim branicima, kao i novim dizajnom svetala za maglu, alu točkova i širom paletom boja za karoseriju.

Iste, prilično diskretne promene su zadesile i Škodu Roomster, ali su veće novosti u paleti motora.

Tako je stari 1.4L sa 86KS zamenjenjn modernijim 1.2 TSI agregatom iste snage i sa manjom potrošnjom od 5,3 litara na 100 km, a u ponudi je i jači 1.2 TSI sa 105 konja (ovaj snažniji može da se kombinuje i sa sedmostepenim DSG menjačem sa duplim kvačilom).
Osnovni motor je i dalje 1.2L sa 60KS ili 70KS (s tim što se verzija sa 60 konja ne nudi u Roomsteru), dok paleta dizelaša sada obuhvata common-rail agregate koji svi emituju manje od 110 grama CO2 po kilometru (1.2 TDI sa 75KS i 1.6 TDI sa 90KS i 105KS).

Redizajnirana Fabia, Fabia Combi (karavan) i Roomster će se u prodaji naći od maja ove godine, dok osveženi Fabia Scout i Roomster Scout stižu nešto kasnije.
@Uzelac
Slazem se, bas izgleda ozbiljnije, pre ristajlinga je delovala nekako nedoreceno. Sad izgleda mnogo bolje.
@Stefko
A izgled pre redizajna?
Da cujemo zanimljiv komentar, otvori se.
@Stefko
Simpaticno, da li je to zbog mogucnosti da se bira boja krova ili nesto drugo?
Ne mogu bas da budem realana jer sam vlasnik trenutnog modela i to crvene boje :-) ali meni sadasnji izgleda malo originalnije.
Kocka do kocke kockica...
Tako Fabia nastavlja svoj zivot...
Lenjir je opet imao glavnu ulogu...
Vozim novu Fabiu, i lepša mi je nego ova redizajnirana, jer ova izgleda kao da su joj "prišili" prednji deo sa Octavie. Jedino mi je žao, što kada sam je kupovao, nije bio 1.2 TSI :(((, pa je izbor pao na 1.4 16 v.
čarobnjak, to i ja mislim. Toliko su male promene da se skoro i ne primećuju.
Ma to je bre sve marketinši trik, da bi imali razloga da ga postave na Ženevi, da podsete ljude na te modele. Promeni dve tri stvari i gotovo, eto ga redizajniran model! AJmo na Ženevu da ga vidimo haha