
Kompanija "Dženeral motors" (GM) saopštila je da je u martu povećala prodaju automobila i kamiona za 21 odsto u poređenju s istim mesecom lane.
To je
znak da je nadmetanje u podsticajima, koje je pokrenula Tojota, urodilo plodom.
GM je ukazao da je prodaja njegove četiri vodeće marke - "bjuik",
GMC, "ševrolet" i "kadilak" - povećana 43 odsto, na 188.546
vozila.
Japanska Tojota povećala je prošlog meseca popuste, uvela jeftin lizing i
besplatno održavanje i popravke svojih vozila, kako bi se suprostavila lošem
publicitetu posle povlačenja više od osam miliona vozila širom sveta zbog
neispravnosti, što je primoralo i ostale proizvođače automobila da učine isto.
Jedan visoki zvaničnik Tojote je izjavio da je prodaja njenih automobila u
martu povećana 40 odsto, nakon što je opala devet procenata u februaru, pre
pokretanja agresivnih podsticaja.
Taj proizvođač je najavio da će u ponedeljak dopuniti svoj program za
podsticanje prodaje.
Autor : Tanjug.rs