home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Japanska "Tojota" opozvala je oko 13.000 vozila u Južnoj Koreji zbog mogućeg pomeranja podne prostirke i blokade pedale, što je još jedan udarac najvećem proizvođaču kola na svetu posle globalnog opoziva više od osam miliona vozila zbog iznenadnog ubrzanja i problema sa kočenjem, prenele su danas agencije.

Na tehnički pregled pozvani su sedan "kamri" i "kamri" hibrid, kao i putnički automobil "leksus ES350", izrađeni u periodu od 29. novembra 2005. i januara 2010. godine, objavilo je južnokorejsko ministarstvo za saobraćaj. Dodatnih 635 vozila koje su uvezli pojedinci, kao i 444 ranije opozvanih vozila, takođe je ugroženo.

Izvršni direktor južnokorejske filijale "Tojote" Hisano Nakabajaši izvinio se kupcima zbog opoziva i eventualnih neprijatnosti, navodeći da će kompanija, posle opoziva kola, morati da revidira ovogodišnji cilj prodaje. 

"Tojota" od 2001. godine prodaje robnu marku "Leksus" u Južnoj Koreji gde "Hjundaji" i povezana "Kija" kontrolišu oko 80 odsto tržišta. "Tojota" je od oktobra do marta prodala u J. Koreji oko 3.500 modela "kamri sedan", "kamri" hibrid, hibrida "prijus" i sportsko terenskih vozila RAV-4.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Lexus 



čitanja : 3511



Komentari

Hahahahaahahahaha!

Nego, ljudi, ajde sam branite Tojotu, sada ćemo opet Amerikance da navređamo zato što hoće da ih smaknu. Uh.. da, pogrešio sam, ovo je Koreja. Izvinjavam se.
Ja da se pitam bilo bi ovako:
Trebaće nam jedan za primer. Prvi koji pravi zajebancije, izbacim ga sa svog tržišta za kaznu jedan period zbog tog opoziva (koji je usledio zbog masovnih ,,tehničkih" grešaka.
A kada iz izbaciš iz tržišta gubici su im veliki, pa da vidiš da li će ta marka a i ostale smeti to da rade.

Autor MasterHaosis 06 Apr 2010, 22:16

More pitam se šta li radi Čavez u Venecueli! On je prvi hteo da izbaci Tojotu. A mogao je i da podkači General Motors, ne trebaju im Amerikanci.

Autor MasterHaosis 06 Apr 2010, 22:17

E drugari, ja danas prodadoh svog Aurisa i evo gledam da uzmem ili Verso ili Avensis, posto ih im po dobrim cenama na akcijama. I Mazda5 mi je na umu, ali ove godine izlazi fejslift pa ono, trulo je.
Ako imate jos neki predlog do 20K, recite...

Autor lok 06 Apr 2010, 22:33

A koju marku bi ti?

Autor MasterHaosis 06 Apr 2010, 22:49

@ lok

- Škoda Superb :))
- Škoda Octavia :))
- Honda Civic
- Honda Acord
- Hyundai ix35
- Mazda 6
- Opel Astra
...

Autor Predrag 06 Apr 2010, 22:52

Civic i Accord otpadaju zbog prejakih cena. Mozda da je jen slabiji pa da Delta da neku akciju na CR-V :)
Octavia karavan je u uzem krugu.
Mazda6, ista prica kao za Mazdu5.. izlazi fejslift ove godine (mozda je i sacekam, ne zuri mi se)
Slatke muke :))

Autor lok 06 Apr 2010, 22:57

Meni se Avensis sve vise svidja!
Koliko kosta osnovni model, ima neki popust?

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 23:04

Ja sam birao auto 6 meseci!!! Te muke baš i nisu bile tako slatke :)

Ako "progutaš" malo konvencionalniji Škodin dizajn, Octavia Combi ima zaista sve ostale kvalitete :)) Pogotovo u kombinaciji sa 1.4 TSI motorom (ili 1.8 TSI- ko šta voli). Pregledna, prostrana, komforna, malo troši, jeftina za održavanje, odlične performanse... Mada ima malo tvrđe oslanjanje, ali ništa strašno.

Uglavnom pogledaj i probaj što više automobila!!!

P.S. Ranije sam pisao, ali možda nisi pročitao: Kod Škode možeš da naručiš bilo šta sa liste dodatne opreme, bez obzira na odabrani paket opreme, i auto stiže do 45 dana :)).

Sada kad me dohvate ovi ostali zbog Škode, nadrljao sam :))

P.S. Ne znam da li te zanima, ali Mazda, Toyota i Honda ne dozvoljavaju da se ugrađuje uređaj za TNG.

U svakom slučaju za prporuku su: Japanci, Koreanci i naravno Česi :)) E sada sam tek gotov :))

Autor Predrag 06 Apr 2010, 23:16

Sad je vreme da se kupuje Tojota! :)

Autor automobi.li 06 Apr 2010, 23:35

Bio je neki Avensis 1.6 na popustu nekih 17 'iljadarki...
Sa solidnim paketom opreme...
Ko moze da proguta dizajn prednjeg dela...(for Ozzy)

Nazalost, kupovina automobila sa ogranicenim budzetom nije slatka muka... Druga je prica kad se oprema samo stiklira...

@lok
Ali i pitanje je zasto si prodao Auris sada( prilicno "mlad" autmobil)... I gubis nekoliko hiljada i jos nekoliko trebas da dodas za nov automobil...
Osim ako nisi direktor nekog javnog reduzeca :)

Autor Panchev9 06 Apr 2010, 23:39

@lok
Mazda 3 u sedan varijanti je odlican izbor!

Autor carobnjak 06 Apr 2010, 23:40

@ carobnjak

Odlična, ali za patuljke :))

Autor Predrag 06 Apr 2010, 23:44

P.S.Mada ni Civic ni Acord koje sam predložio nisu baš nešto komforni :))

Autor Predrag 06 Apr 2010, 23:45

@Predrag
Civic je komforniji od Octavia-e ( problem je zbog te Golf-ove platforme)...
Ali je prtljaznik kao solidna ostava...

Autor Panchev9 06 Apr 2010, 23:51

@ carobnjak
Mazda 3 je kao naslednik prosle generacije( veoma uspesne), morala da bude mnogo bolja...

Autor Panchev9 06 Apr 2010, 23:53

@Panchev9

U Octavii Combi (koju lok razmatra) ima sasvim dovoljno mesta. Civic komforniji?

Autor Predrag 06 Apr 2010, 23:58

@Predrag
"Sasvim dovoljno"- to je vec drugacije znacenje...
Ukoliko sede deca i osobe ispod proseka...
Npr. Deni De Vito...

Autor Panchev9 07 Apr 2010, 00:02

@lok
Malo si nam dao zbunjujuce parametre... Verso i mAzda 5 mogu da imaju 5 ili 7 sedista, dok je avensis klasicna limuzina. Postojeca mazda 5 je dosta "stara", a skok na verziju sa 7 sedista je dosta "jeziv" po pitanju cene. Verso je jos gori, jer ako sam ja pismen, po onom cenovniku razlika izmedju najjeftinijeg benzinca sa 5 i 7 sedista je neverovatnih 5.900 EUR-a. Ako ti treba samo 5 sedista, svakako kupi bazni avensis koji pominjes. Dileme nema. Ali, ako ti povremeno ipak treba 7 sedista, a u tom trecem redu neces voziti bas visoke ljude, pogledaj eventualno bazni 308 SW benzinac ( od 120 ks ), koji kosta oko 17.000, a doplata za treci red sedista je samo 710 EUR-a ( sto je zaista smesno u poredjenju sa tom opcijom kod mazde 5 ili versa ).

Autor Moron 07 Apr 2010, 00:39

@Moron

Zato sam mu dao onako "šarenu" listu predloga, jer ne znam šta čoveku treba :)) Preporučio sam mu sve (po meni) kvalitetne automobile, do sume koju je naveo. Ima ih još dosta dobrih, čak i za manje pare, ali s' obzirom da je vozio Auris, ne treba da ide sa konja na magarca :))

Autor Predrag 07 Apr 2010, 00:57

@Predrag
Znas, razmisljam, koliko ste Vi porodicne muke imali sa onim 106 ( ono je zaista za "verovali ili ne" ), dosta si ti brzo izabrao nova kola. Sta je 6 meseci posle onakve golgote :)))
Laku noc!

Autor Moron 07 Apr 2010, 01:14

@Moron

Aktivnih 6 meseci traganja za pravim izborom :)) Bar ja mislim da je tako, a to je najbitnije :))

Za Floridu su se odlučili praktično preko noći, kada im je 106 dojadio. Konstatovali su da od njihove nesrećne 106-ice Florida ne može biti gora, a i u slučaju da jeste, bar su delovi jeftini. Toliko im se svidela, da im je žao što se više ne proizvodi. I meni je :((

P.S. Najpozitivniji si od svih na blogu. Opraštaš mi sve napade na Francusku autoindustriju, jer si shvatio zbog čega je ne volim. Toliko sam pljuvao po Pežou, Citroenu & Co. da sam već sam sebi dosadio, a ti ni u jednom trenutku mi nisi "odbrusio".

Zaista, svaka si čast :))
Ti si mi omiljeni drug na ovom blogu, i najviše volim sa tobom da razmenjujem misli :))

Laku noć :))

Autor Predrag 07 Apr 2010, 01:36

@Moron

...Aktivnih 6 meseci traganja za pravim izborom :)) Bar ja mislim da je tako, a to je najbitnije :))... se odnosi naravno na moju Škoditu:))

Autor Predrag 07 Apr 2010, 01:38

@lok
ne napuštaj japance tu greške nema,mada koliko se sećam spominjao si ranije (sitnu decu,kolica itd) u sličnoj sam situaciji ali (klinci prerasli kolica) te smatram da je OKTAVIA COMBI pravi izbor za nas porodične. Prijatno sam se iznenadio vozilom i mislim da ga treba pogledati-razmotriti.
SUPERB COMBI je čudo u boji ali probija budžet koji si naveo.
Srećne ti "slatke" muke.

Autor Ðenka 07 Apr 2010, 01:52

@lok

Superb 1.4 TSI je trenutno 16.990 eura (ostale varijante imaju popust 5%).

Superb Combi 1.4 TSI je 18.989 eura.

Ovo su osnovni paketi, na koje je potrebno dodati još oko 1.500 eura za dodatnu opremu (na pr. ESP, tempomat, zavesasti air-bag-ovi, climatronik dvoprostornu klimu, alu felne, ESP, praćenje pritiska u pneumaticima...metalik boja je gratis). Parkin senzori - naknadno 120 eura.

Autor Predrag 07 Apr 2010, 02:12

Ako razmisljate na rok od 1-3 godine do promene istog i nije mnogo bitno od kog ce te proizvodaca pazariti auto,jer ce vam u tom roku uglavnom manje vise svi uzvracati pristojnom poslusnoscu ali ukoliko razmisljate na duze staze dileme nema, JAPANAC............

Autor TIM 07 Apr 2010, 10:30

I ja se slazem, da svi koji su napravili propuste treba da odgovaraju.Evo stranica na kojoj se mogu pronaci krivci,da nikog ne izostavimo... www.internetautoguide.com/auto-recalls/index.html

Autor monk 07 Apr 2010, 13:56

ACCORD bez razmisljanja 20800e tako nesto. Najbolja solucija, skoda ne moze da se poredi sa hondom.

Autor neko 07 Apr 2010, 14:31

@ neko

Škoda je sada vrlo uporediva.

Autor Predrag 07 Apr 2010, 14:51

Accord je Ferrari za sve nabrojane ali je vise od 20000!

Autor carobnjak 07 Apr 2010, 16:06

U finalu izbora su mi bili Accord i Superb, odlucio sam se za Superb 1.8 tsi iskljucivo zbog motora. Jos nije razradjen, ali ide kao lud.

Autor Uzelac 07 Apr 2010, 16:41

Kako mozete da poredite Accord i Superb...
Tradicija uspeha koja traje vise od 30 godina i bebica koja jos nije naucila ni da prica...

Autor Panchev9 07 Apr 2010, 17:26

Ljudi, treba mi porodicni automobil za nas cetvoro a i nisam ni gadljiv na Yetija iskren da budem. 1.2TSI verzija sa Active opremom (klot) je sada 12690 evra, sto je nize nego igde u Evropi, a citam svuda da je taj motorcic sasvim zivahan sa svojih 105KS. Dodacu mu jos i centralno zakljucavanje
i ostace za more i za nedaj boze.
Iskreno, ono sto bih zaista voleo mi je totalno van budzeta jer kosta ~23500 evra.. mozda za koju godinu. Cenim ako bi sada uzeo Yetija, najmanje bi izgubio za 3 godine, a bitno mi je prebrodim nekoliko godina dok deca ne porastu, a onda definitvno limuzina tipa Accord, Mazda6 ili Avensis (mozda Superb)
Sorry sto smaram...

Autor lok 07 Apr 2010, 17:33

@Uzelac
Da li ima kozni volan?

Autor Panchev9 07 Apr 2010, 18:22

@ lok

Kupi Yetia 1.2 TSI, pa da se malo provozamo kada ti stigne :))

Još bolji predlog: Ti ga vozi 2-3 godine (pazi ga i mazi), pa ću ja da ga kupim od tebe:))

Samo što bih mu ja dodao: ESP, tempomat, praćenje pritiska u pneumaticima, centralmo daljinsko zaključavanje, grejanje spoljašnjih retrovizora, svetla za maglu, putni kompjuter, kutiju za odlaganje sitnica ispod suvozačevog sedišta, bočne zaštitne lajsne, dnevna svetla, zadnje elektro-podizače prozora ...metalik boja je gratis - ona platinasta je vrh :))). Sva ova dodatna oprema bi bila ispod 1500 eura.

Mislim da je Yeti pravi izbor za naše puteve :))

Autokuća Samardžić ga ima kao test vozilo, a najbolju ponudu ćeš dobiti u AutoČačku na NBGD ili u Auto Kući Kole u Zemunu.

Popust neće trajati još dugo :))

Ako trba neka pomoć ili savet, piši :))

Autor Predrag 07 Apr 2010, 18:59

Od dodatne opreme uzimam jumbo box, alarm sa centralnim, bocne lajsne, tempomat, vazdusne zavese, bobican board komp, kutiju ispod sedista i najjeftiniji MP3 player. Sa ostalim sitnim dodacim bi dodatna oprema trebalo da kosta ~ 1000e + 330 Mato Brown metalic :)

Ne znam da li moze nize od 12690e, nisam ni pitao niti mislim da je realno, ali planiram isciganisati mozda nesto od opreme APP ;>

Do kada traje popust, da li mozda znas?

Autor lok 07 Apr 2010, 19:37

Slažem se sa Predragom.

Yeti sa baznim 1,2 TSI motorom, pogonom 4x2 i uz nabrojanu dodatnu opremu na Active paket je najbolja kupovina (dvozonska klima umesto kutije ispod suvozačevog sedišta). Sve ostalo je bacanje para. Motor je dovoljno snažan da se može komotno zaobilaziti 70% voznog parka Srbije koji čine Punti, Dačije, Zastave, razni gradski Korejci, Evropljani i sl.

Autor Boris 07 Apr 2010, 19:40

@lok

Nikada ne kupuvati auto sa fabričkim alarmom. To i malo dete zna da zaobiđe.

ESP obavezno, a audio uređaj kupi ovako za 100 € jer je najjeftiniji Blues 319 €, a ne da ne vredi, nego...

P. S.
O čemu se raspravlja na temi o Tojoti.

Autor Boris 07 Apr 2010, 19:43

@Boris
Silno gresis u vezi alarma, govorim iz iskustva.. fabricki alarm je bolje upakovan jer se insalira u samoj fabrici i nikada neces imati problema kao sa aftermarket ugradnjom (a imaces kad tad) kada ti kupusaju auto da bi ga ugradili. Pogotovo sto se ovde radi o kombinaciji alarm+centralno i ne pada mi napamet da stedim 100e na takvoj stvari.

ESP cenim nema potrebe sa 1.2TSI, uostalom ni sa mnogo jacim kolima nisam u padao u situacije sa naglom promenom smera a da nisam umeo da iskontrolisem vozila, a vozio sam automobil i sa zadnjim pogonom :) Imam vise vozackog staza nego mnogi ovde na blogu sto imaju godina ;)
Doduse, da uzimam 1.8TSI ne bih razmisljao, uzeo bih ESP i pici
A o Skodi moze da se prica u temi o Toyoti jer imamo 2 u uzoj porodici (2003. fabia i 2001. Felicia) i pokazale su se kao veoma pouzadne, recimo skoro na nivou Toyote. Kazem "skoro" jer je recimo Fabia imala probleme sa bombinama, a Felicia sa limarijom.

Autor lok 07 Apr 2010, 20:01

Mnogo ti je bitniji ESP nego bočne vazdušne zavese, jer je uvek bolje sprečiti nesreću nego ublažiti njene posledice.

Alarm je po meni bezveze (dok on pišti, odoše kola), jer možeš da ugradiš klin ili Zeder za manje pare (Škoda to dozvoljava). Bolje je samo centralno daljinsko zaključavanje.

Njihovi MP3 playeri su mnogu skupi i nemaju USB(koštaju malo manje od ESP-a, a on ti čuva glavu!!!), tako da je pametnije da kupiš Pioneer sa USB-om za 100 eura (on je 4x50W, a fabrički su 4x15W).

Ne bi bilo loše da naručiš dodatna 4 zvučnika (dva basa i dva visokotonca, koji se ugrađuju u zadnja vrata).

Dnevna svetla su isto odlična stvar zbog novog zakona (pale se kada god upališ motor i koštaju 15-20 eura).

Grejanje spoljašnjih retrovizora je veoma korisna stvar ;))

Svetla za maglu takođe;))

Neće ti nuditi nikakvu gratis opremu, već moraš da im tražiš.

Meni su u AutoČačku hteli da poklone metalik boju, a onda sam otišao u Autokuću Kole u Zemunu i dobio sam pored metalik boje: originalne gumene patosnice i besplatnu ugradnju radia (mada imam tamo neku "vezu"). Ima dosta prodavaca, pa ih je lako "uceniti". Ja ti preporučujem Autokuću Kole, jer poznajem Biljanu (iz prodaje - super je), i ostale :))

Ako hoćeš, mogu da pozovem Bilju da vidim do kada traje popust. Iskreno, ne verujem da će još dugo.

Baš mi je drago ako si se odlučio za Yetia:))

Piši ako ti treba još neka pomoć :))

Autor Predrag 07 Apr 2010, 20:06

@lok

Pa dobro, za ESP si u pravu, kad pogledam, ASR je serijski, a on treba uvek kada napada snega ;-).

Alarme profi ugrađuje nekoliko ljudi u Srbiji, ostali jesu kupusari. Problem sa fabričkim alarmom je što ga je smešno onesposobiti jer su šeme za isti javno dostupne tako da isti služi samo za plašenje lopova početnika, lokalne dece i pasa/mačaka ;-).

Autor Boris 07 Apr 2010, 20:13

@ lok

Bez obzira na vozačko iskustvo, ESP savetujem zbog brojnih ludaka na putu. ESP uključuje i brojne druge dodatke (na pr. elektonsku blokadu diferencijala) koji su veoma korisni pri vožnji po klizavim podlogama. Uz to, Yeti je prilično visok i težak, tako da i ako se ne naginje puno (iznenadićeš se koliko je stabilan) pri vožnji u krivinama (zbog tvrđeg oslanjanja), teži da prokliza, a to će ESP da spreči, čak i u nepredviđenim situacijama (na pr. ulje na putu).

Oprema koju sam ti predložio je naravno dodatak na tvoju (uz zamenu pojedinih stavki).

Na taj način se za oko 14.000 eura dobija odličan i solidno opremljen auto :))

Autor Predrag 07 Apr 2010, 20:19

mala ispravka... iznenadićeš se koliko je stabilan zbog tvrđeg oslanjanja... Ono od malopre ispada kao da teži da prokliza zbog tvrđeg oslanjanja:))

Autor Predrag 07 Apr 2010, 20:22

Nemam iskustva sa TSI motorima, ali može li taj 1.2 da izgura tu težinu + klimu, bez obzira što je turbo? Jel testirao to neko :) Ono što mi nije jasno u celoj priči, što se 1.4 TSI ne ugrašuje u Yeti

Autor Milos 07 Apr 2010, 21:13

@ Milos

A što ne bi mogao? :))

Podaci iz kataloga:

- 77 kw (105 ks) pri 5000 o/min
- 175 Nm od 1500-3500 o/min
- ubrzanje do 100 km/h: 11,8 s
- max brzina: 175 km/h
- potrošnja: 7,6/6,4/5,9 l
- radijus okretanja: 10,3 m
- 6 stepeni prenosa
- masa 1345 kg (Fabia sa istim motorom je 215 kg lakša)

P.S. Verovatno da im VW nije dao da ugrade 1.4 TSI, da jeti ne bi progutao Tiguan-a
:))

Autor Predrag 07 Apr 2010, 21:27

Pa i ja to nešto mislim, no ako može u Oktaviji, ne vidim što i ovde ne bi moglo :) Jednostavno, ovaj 1.2 TSI je oko 14-15k bez popusta, a ostali modeli sa jačim motorom odoše na 20k i preko, ogromna razlika. Jeste da su ovi jači sa 4x4 pogonom, ali opet velika rupa po meni

Btw, vidim te tehnikalije, ali opet, zanima me uživo, recimo autoput 130km/h, klima i cetvoro ljudi :)

Moraću da pitam za test vožnju :)

Autor Milos 07 Apr 2010, 21:40

@ Milos

Autokuća Samardžić ima test vozilo, ali 2.0 TDI 140 KS 4x4. Probao sam ga i oduševio sam se:))

Može kod njih da se zakaže 1.2 TSI, a možda može i kod Autokuće Alpros na Vidikovcu.

P.S. Jeste im cenovnik malo "rupičast" (zbog popusta na bazni model), ali ko može, to treba i da iskoristi. Ja da nisam kupio Fabiu pre 7 meseci, sada ne bih razmišljao ni 7 s, već bih odmah kupio Yeti 1.2 TSI Active + dodatna oprema koju sam gore naveo :))

Autor Predrag 07 Apr 2010, 21:56

@Panchev 09
Jeste da ti je nick u znaku mog omiljenog fudbalera te generacije (uz Mileta Belodedica), ali te moram kritikovati, odnosno izneti misljenje da si olako (tradicija)poredio Superba i Accorda. Nisam zurio, imao sam C5 pa kad ga prodam, menjam auto. To je potrajalo 6-7 meseci i smatram da sam doneo pravu odluku. Da sam birao dizajn, uzeo bi Alfu 159, udobnost- opet C5, bas muski auto - Accord, najmanje lep - Superb, ali kad sam uzeo sve u obzir u finalu su bili Superb i Accord i kao sto sam vec napisao iskljucivo zbog motora sam se odlucio za Superb( mada ima odlicnu opremu (9 vazd.jastuka,ESP,ASR, svi senzori, bi-ksenoni) i mnogo prostora, samo imidz nije na visokom nivou, sto mi ocigledno ne znaci bas mnogo).

Autor Uzelac 07 Apr 2010, 22:39

@Uzelac

Jaaaooo pa ovde ima puno zadovoljnih vlasnika Škode:)) Ne sumnjam da će ih biti sve više. Za početak da zajedničkim snagama "nagovorimo" lok-a :))))).

Tako bih vozio Superba, ali realno mi ne treba toliki auto:)) Ali zato će Yeti malo da me pričeka :))

Autor Predrag 07 Apr 2010, 22:59

@Predrag
Imam i Practic i za onoliko koliko je placen stvarno mnogo pruza. Sto se tice Superba, za sada sam izuzetno zadovoljan(presao tek 1100km). Sto se tice ‚‚nagovaranja‚‚ nisam prava osoba za Fabiu i Yeti(jer ih nisam vozio), ali bi svakoga nagovarao na Octaviu i Superba.

Autor Uzelac 07 Apr 2010, 23:24

@Uzelac
Delijo, drago mi je da sam te usrecio u Bariju :)))
Moje misljenje je da si napravio pogresan izbor jer je poznato da Honda pravi mozda i najbolje benzinske motore( ne postoji covek koji se pozalio na iste)... To isto ne bih mogao da kazem za turbo motore iz VW-a... Vreme ce najbolje pokazati kako ce se ponasati na 150 000 km i vise... Oprema je Ok...
Najiskrenije ti zelim puno bezbriznih kilometara u automobilu...

Autor Panchev9 07 Apr 2010, 23:29

@Predrag
Dobra ti je fora za- "ovde ima puno zadovoljnih vlasnika Škode"...
Broji samo pazi da se ne zabrojis...

Autor Panchev9 07 Apr 2010, 23:32

http://www.polovniautomobili.com/oglas339890/skoda_fabia_12_ambiente/

Predraze, nashta ovo lici...
Pa Japanci bi ovo izbacili kao skart proizvod...
I tos "ambiente"- verovatno za povracku...
Pa i Florida koju stalno pominjes sa "vise ukusa" je uradjena...

Autor Panchev9 07 Apr 2010, 23:43

@Uzelac

Sa Fabiom sam do sada prešao 7100 km i prezadovoljan sam :)) Svi se zalepe za one TDI motore, a 1.8 TSI koji si ti uzeo je mnooogo bolji od njih. Svaka čast na izboru auta:))
Pre Fabia sam vozio Yuga, tako da je ona već ogroman skok (šok). Šta li bi tek bilo da sam kupio Octaviu ili Superba ko zna. Idem redom: Fabia, Yeti...

Hteo sam da uzmem Roomstera umesto Fabie, ali on mi je ipak za malo starije (a ja imam "tek" 23):))

Autor Predrag 07 Apr 2010, 23:43

Panchev9@

A Toyota Yaris je unutra baš "ukusna"?

Autor Predrag 07 Apr 2010, 23:48

@Panchev9
Ne sporim ni najmanje da su Hondini benzinski motori vrhunski, ali sto se tice (Hondinih) atmosferaca i (VW) turbo benzinaca razlika u medjuubrzanjima je ogromna i to je ono sto me privuklo.
Sto se pouzdanosti tice imao sam jedan podatak, odnosno iskustvo uz ciju pomoc sam prelomio. Moj poznanik sada radi u Svajcarskoj i ima sluzbeni Passat 1.8TSI, presao je 210.000 za dve godine i kaze da nije imao ni najmanjih problema sto se tice motora. Ako mene bude tako sluzio bicu prezadovoljan, jer za 5-6 godina i necu preci vise od 150.000-170.000 km.

Autor Uzelac 07 Apr 2010, 23:49

@Panchev9
haha, unutrasnjost je bolesno "ambijentalna", tuga na kvadrat!

Autor carobnjak 07 Apr 2010, 23:51

@Panchev9

Ti i Panchev9 stalno vašim komentarima potvrđujete kvalitet i sve prednosti škodinih vozila, jer im osim dizajna ne ističete (ne pronalazite) nijedan drugi nedostatak. Pošto je dizajn stvar ukusa, onda ljudi koji čitaju vaše komentare, mogu samo da zaključe da su škodina vozila odlična, što i jeste tačno:))

Autor Predrag 08 Apr 2010, 00:03

Pardon. Trebalo je da stoji "@carobnjak" umesto "@Panchev9" :))

Autor Predrag 08 Apr 2010, 00:04

@Predrag
Toyota Yaris u prvom paketu( terra), je neuporedivo kvalitetnija kada je plastika koja je upotrbljena u pitanju...
Za dizajn sam vec rekao da mi se ne svidja( ali je i dosta funkcionalan)...
Mislio sam da ces "pametno" preskociti komentar ali ti odgovaras kontrom sa Yaris-om... Anblivbol men

Kada je lepota enterijera u pitanju onda je ovo moj favorit bez dileme :)))
http://www.mojauto.rs/polovni-auto/481949

Autor Panchev9 08 Apr 2010, 00:04

@Panchev9

Gledao sam i Yarisa kada sam kupovao kola. Prvo ne mogu u nju da se spakujem, a drugo plastika nije ništa kvalitetnija (naprotiv). Ima je još više nego u Fabii, i ružne je boje. Komandna tabla joj je kao da se penješ uz brdo, tj. postaje sve viša kako ti se pogled približava vetrobranskom staklu. A najružnije je ono "more" plastike ispred vozača.

Sedišta su joj nekako nedovršena (svugde se vide štangle, šine, poluge...) ko da su iz Yuga.

Autor Predrag 08 Apr 2010, 00:11

@Panchev9
jao, lud si, pa ove fotke su tek katastrofa, vrhunac neukusa i jeftinoce...

@Predrag
pa ja nikada nisam rekao da je Skoda los auto, nijedna! Octavia mi se cak i svidja, neverovatno je udobna sto me je iznenadilo.
Dok je Fabia spolja simpaticno ruzna ovo sto rade sa enterijerom je za svaku osudu, treba ih kazniti za ovakvo sramocenje jedne solidne marke!!!

Autor carobnjak 08 Apr 2010, 00:11

@Predrag
Moje misljenje je da je Skoda "skup" automobil...
Kada se ugradi "normalna" oprema za 21. vek druge dekade... Jednostavno precenjena... Skodin imidz ne gotivim... I to sto je sluga VW-a... Ceka kada ce "mamica" nesto da joj da pa se onda raduje... Obracam dosta paznju kako proizvodjaci dizajniraju automobile, jer mislim da je bitno koji automobil "stalno" gledas kako spolja tako i iznutra...
I onda dodje Honda i oduva gore pomenutu u svim parametrima...

Autor Panchev9 08 Apr 2010, 00:12

P.S.
Ako hoces da vidis sta je moderna, prelepa i kvalitetna unutrasnjost pogledaj fotke novog Citroena C3...pravo umetnicko delo! Ubedljivo najbolji enterijer u klasi!
Nazalost, spolja je katastrofa, barem meni...

Autor carobnjak 08 Apr 2010, 00:16

@carobnjak

Opet si zaslužio pesmicu:)))))

Ja te volim Čaki kada sam u Škodi,
jer to osećanje tvome srcu godi.
Čaki kad se s' Puntom provodiš po svetu,
ja te volim makar i na tvoju štetu.

P.S. Ovaj put se slažem sa tobom u potpunosti (mada mi se sviđa superbov enterijer):))- ne bih ja tu ništa dirao :))

Autor Predrag 08 Apr 2010, 00:17

@Panchev9
potpuno se slazem, Accord je ubedljivo najbolji auto D segmenta!

@Predrag
preporucujem ti da ga probas, BRZO ces zaboraviti na Skodu...

Autor carobnjak 08 Apr 2010, 00:19

@predrag
JOs ovo i dosta je bilo reklame:)))
Ovako je "luksuzni" Superb usao u premium segment... Da nema svih ftografija, mozda bi covek mislio da je neka Fabia classic plus...

http://www.polovniautomobili.com/oglas413923/skoda_superb_confortline/

Autor Panchev9 08 Apr 2010, 00:19

P.S.
zapevaces jos vise kad dozivis Accord... Ja sam imao cast! :)))

Autor carobnjak 08 Apr 2010, 00:21

@Panchev9
brate nemoj vise, molim te, skoro sam se ispovracao... :)))

Autor carobnjak 08 Apr 2010, 00:24

@carobnjak
:)))
Imas ovaj novi lek na trzistu -Skodabiotic... Popijes samo jedan i onda mozes da gledas Skodinu skolu "uredjenja" eksterijera i enterijera za ceo zivot...
E sad kakav ce kvalitet zivota da bude( citaj komplikacije, tj. indikacije), se jos ne zna...

Autor Panchev9 08 Apr 2010, 00:29

@Panchev9
haha, indikacije nisu isto sto i komplikacije... :)

Autor carobnjak 08 Apr 2010, 00:33

@Panchev9

hahahahahahahhahahaha. Daj jedan carobnjaku, pošto ja nemam iskustva sa tim lekom. Nije mi potreban :))

Možda kad proguta Škodabiotic i on kupi Škodu, nikad se ne zna:))

Progutaj i ti jedan. Nema kontraindikacija:))

Autor Predrag 08 Apr 2010, 00:34

Mislio sam komplikacije+indikacije...

Autor Panchev9 08 Apr 2010, 00:34

@carobnjak
Znas da jedno zlo nikad ne ide samo...

Autor Panchev9 08 Apr 2010, 00:37

@Predrag
haha, komplikacije nisu isto sto i kontraindikacije :)))

Autor carobnjak 08 Apr 2010, 00:38

@carobnjak

Mislio sam na Škodabiotic:))

Autor Predrag 08 Apr 2010, 00:41

http://www.autocacak-polovnavozila.co.rs/view.php/9608c963-deb2-47f5-be7e-94ebb8f52ba9/SKODA/OCTAVIA+TOUR+1.9+TDI/2006

Povoljna cena za ovakav izgled :)...
Inace moj favorit kada je Skodin dizajn u pitanju je Fabia limuzina 4v( prosle generacije)...

Autor Panchev9 08 Apr 2010, 00:44

http://www.autocacak-polovnavozila.co.rs/view.php/927c82af-34da-4e30-b48a-56b73f6231b8/SKODA/FABIA++1.4/2009

Lepotica...
Nije kao C3 ali imaju vremena Francuzi da skoknu do "Skoda design center"...
Sad stvarno nema vise...

Autor Panchev9 08 Apr 2010, 00:47

@Predrag
znam ja na sta si mislio ali brkas pojmove u vezi lekova...
INDIKACIJE - stanja tj.bolesti za koje se odredjeni lek upotrebljava
KONTRAINDIKACIJE - stanja tj. bolesti u kojima se lek NE SME upotrebiti.
Izraz "KOMPLIKACIJE" se ne upotrebljava za lekove nego za bolesti ( kad jedna bolest podstakne drugu...)
Za lek se kaze NEZELJENA DEJSTVA...

Autor carobnjak 08 Apr 2010, 00:48

@Panchev9

Fabia 4v (prethodna generacija) je stvarno ovratna.

Škode bar drže cenu kao polovna vozila :))

Autor Predrag 08 Apr 2010, 00:50

@Predrag
jel i tvoja Fabia ovako "lepa" kao ove na slici? :)))

Autor carobnjak 08 Apr 2010, 00:54

@carobnjak
Uzivaj...
Jeste da ima gluposti na sajtu kao i kod nas ali ima i dobrih testova...

http://www.automotovision.hr/automobili/automobili-ostalo/Maserati-Gran-Cabrio.php

Autor Panchev9 08 Apr 2010, 01:01

@carobnjak

Moja Škodita ima srebrne aplikacije u unutrašnjosti, zatvorene pregrade i crna sedišta sa sivim aplikacijama, a spolja je srebrna. Ima sive "majice" na prednjim sedištima, bočne vetrobrane i parking senzore.

Ma sva je u tonu, spolja srebrno-crna, a unutra crno-srebrna :)) Mnogo je zgodna. Prezgodna.

Sada ima i Hitris 185/65R14 pa jezdi još bolje i tiše:))

Autor Predrag 08 Apr 2010, 01:06

...jezdi još bolje i tiše i ne plaši se kiše :))

Autor Predrag 08 Apr 2010, 01:08

@Predrag
daj neki link za fotke da vidim na sta to lici? :)))

Autor carobnjak 08 Apr 2010, 01:20

@carobnjak

Nema jedinstvena slika :))

Sedišta kao na prvom linku, sve ostalo osim volana i radia kao na drugom i volan kao na trećem (isti kao u redizajniranoj Octavii). Splja znaš kako izgleda, samo joj dodaj vetrobrane (kišobrane :)) na bočna stakla.

http://www.theaa.com/images/allaboutcars/testreports/2008010_skoda_fabestate_interior.jpg

http://farm1.static.flickr.com/223/486511724_7514e0f6d9.jpg

http://www.lincah.com/wp-content/uploads/2009/01/2009-skoda-octavia-interior-picture-588x441.jpg

Autor Predrag 08 Apr 2010, 01:38

Hahahaha koji ste vi kraljevi!

Autor MasterHaosis 08 Apr 2010, 14:05

ZNACI ne verujem!!
Odmah da se razumemo nekoliko stvari, ne bih nikada uzimao kola koja nisu od japanaca (Honda 1., Toyota 2. Mazda 3.) i Skode.. jer nude najvise za najmanje para.
LM, u slucaju skode mozemo priacati do sutra o ulozenom za male pare, ali o kvalitetu tesko. Uredjenje enterijera kao i resenjima unutar kabine Skoda NEMA sta da trazi poredjujuci cak Superba i Yarisa i tu nema dileme. Iako Honda uz top kvalitet, lazem... najbolji moguci na svetu!!!! kvalitet motora i menjaca se ne moze pohvaliti kvalitenom plastikom iznutra, slobodno se moze reci da je dizajnom, kvalitetom limarije i kvalitetom osnovnih kompnenneti za 3 koplja ispred, cak i pojednih "premijum" modela. Odmah posle svrstavam Mazdu i Toyotu koji se u poslednjih 4 godine kolju po pitanju kvaliteta, ali Honda je za 1 ipak mali korak ispred njih. Skoda je tu kao jeftina alternativa sa DZABALESKU servisom i rezervnim delovima u Srbiji i namece se kao logicna kupovina, te mozda najbitniju cinjenicu a to je da se manje kvari (o gle cuda) nego ijedan "evropski automobil", onda je jasno da dilema kada je cena ista postoji,, a to je izmedju japanca, koji nude mnogo opreme u basicu, i skode, koja nudi pristupacan i svuda pristupan servis, uz najmanje moguce iznenadjenja posle kupovine.
Sta izabrati... sada... trenutno jasno je... sa Mazdom ne moze spogresiti ali je previse natrpana opremom pa placas i ono sto ne trebas. Hondu, kao samac ili potencijalni mladozenja ili neko ko ima vec odraslu decu... Toyotu koja uvek vraca ulozeno i nikada ne ostavlja na cedili, nikad... ili Skodu koja jedina od svih evropejaca moze da se meri kvalitetom i cenom sa japancima, a da ti posle ne bude zao kao sa Polom, Astrom/Insignijom sastavljenom 99% od delova prosle generacije.. ma ovo je previse za blog, otvorite forum :D

Autor lok 09 Apr 2010, 00:06

Kaparisao Yetia danas... uzeo sam ESP ipak a izbacio AIRBAG zavese. Alarm nisam uzeo, samo centralno, ali isciganisah za free Zedera :)
Hvala svima na predlozima, a pogotovo Predragu na savetima.
Nisam ga ni testirao! :)

Autor lok 10 Apr 2010, 13:24

Čestitke.

Koji motor i paket opreme?

Dobro da si nas poslušao i nisi naručio fabrički alarm jer ne valja ništa.

Autor Boris 10 Apr 2010, 14:46

Hvala.
Od alarma sam odustao jer sam dobio Zeder na poklon :)
Znaci, Yeti 1.2 TSI ACTIVE u mato brown boji, a od dodatne opreme: ESP + ostalo, tempomat, jumbo box, zadnja 4 zvucnika, centralno na privesku, zatamnjena zadnja stakla, dvostruki stitnik za sunce... aftermarket priprema za CD/MP3, patosnice, razni drzaci, sklopiv sto pozadi, crne lajsne, grejane dizne za soferku, lumbalna podrska, police za naocare gore, board komp.

Autor lok 11 Apr 2010, 13:09

@lok

Nemaš pojma koliko mi je drago što si poslušao skoro sve moje savete. :)) Još draže mi je to što si izabrao Yetia, a da ga nisi ni probao :)). Vrlo hrabro, moram da priznam!

Nadam se da ćeš biti zadovoljan (prezadovoljan) :))

Javi utiske čim stigne!!! Baš bih voleo da se malo provozamo. Dolazim gde god da živiš :))))))))

P.S. 1 Poručio si odličnu opremu, pa ako budeš hteo da ga prodaš za 2-3 godine, imaš kupca :))

P.S. 2 Baš mi je drago!!!!!!

Autor Predrag 11 Apr 2010, 13:52

@lok
Cestitam! Racionalan izbor. Iskreno,zao mi je sto si odustao od zavesa. Razumem da se negde morala "podvuci crta", ali mislim da je nekako "podvucena" na pogresnom mestu.
U svakom slucaju, srecna "razrada" i sve najbolje!

Autor Moron 11 Apr 2010, 15:58

@Predrag
Znam da to nije ovde direktna tema, ali kako stoje stvari sa ugradnjom TNG-a u motore sa direktnim ubrizgavanjem ( kao sto je TSI )? Radi se ili ne i ako se radi, kakav je odnos cene ugradnje u odnosu na TNG za MPI?

Autor Moron 11 Apr 2010, 16:04

@Moron

Kada sam ugrađivao Zavoli uređaj za TNG u firmi Relektronik u Zemunu (namerno navodim ime firme zbog lok-a:)) pitao sam za ugradnju uređaja u motore sa direktnim ubrizgavanjem benzina (konkretno za TSI motore), i rekli su mi da je ugradnja moguća i da košta oko 1000 eura. To i nije tako puno, s' obzirom da sam ja ugradnju za MPI platio u istoj firmi 650 eura.

P.S.1 Meni je žao što nije uzeo svetla za maglu i grejanje spoljnih retrovizora. Veoma mi je drago što me poslušao za sve ostale predloge :)) Srećan sam kao da sam ja poručio auto :))

Još ako je uzeo ESP sa kontrolom pri vožnji u brdima :)). Šalim se, to nije neophodno.
Vazdušne zavese i bočni vazdušni jastuci su prilično skupi 580 eura + PDV.

@lok

U kojoj autokući si kaparisao auto?

Autor Predrag 11 Apr 2010, 16:35

Taj "active" nema ni bocne air bagove? Steta je stedeti na bezbednosti, jer je "ziva glava" vaznija od svega, pa i od dodatne opreme koja donosi samo veci ugodjaj. Ni ta cena "jastuka" za Yeti nije mala ( 685 ), ali tako jee to, svaki proizvodjac na neki nacin "sisa" svoje kupce. Ni meni nije bilo jasno kod Pezoa zasto je za 308 SW prelaz na "premium" pakete opreme dosta skuplji kod dizela nego benzinca ( kada je to isti paket opreme ), ali to je tako...
P.s. Ako TNG za TSI kosta toliko, treba bas "lepih" kilometara da se to isplati, posebno ako koriguju akcize kako najavljuju.

Autor Moron 11 Apr 2010, 17:12

@Moron

Samo bočni vazdušni jastuci su 295 eura.

TSI + TNG je po meni dobitna kombinacija. Gledaj to sa druge strane. Doplata za ekvivalentni dizel motor je obično 2000-2500 eura, a doplata za uređaj za TNG je 1000 eura. To je u startu ušteda od 1000-1500 eura, a kasnije su i troškovi za gorivo manji.

Autor Predrag 11 Apr 2010, 17:35

@Predrag
Recimo, kod 308 razlika izmedju 1,6 benz i HDI je oko 1.400. A ko mecke E 250 mislim da je CGI cak skuplji od CDI

Autor Moron 11 Apr 2010, 17:47

@Moron

Govorio sam uopšteno, a inače sve zavisi od trenutka posmatranja (zbog popusta) i od proizvođača. U ovom trenutku na pr. razlika između Yetia 1.2 TSI i 2.0 TDI je 5055 eura!! Performanse su im skoro identične! TSI ima šestostepeni menjač, a TDI petostepeni!

Autor Predrag 11 Apr 2010, 17:57

@Predrag
Pogledaj ovako. TSI je sam po sebi skuplji od obicnih benzinaca, pa nije bas tacno da je u odnosu na TSI doplata za dizel oko 2-2.500 EUR-a. Recimo, octavia 1,6 TDI CR sa 105 ks je samo 578 EUR-a skuplja od verzije 1,4 TSI sa 120 ks ( koja je cak oko 30 EUR-a skuplja od verzije 1,9 TDI ). Pa, kada na taj TSI jos nabacis 1.000 EUR-a za TNG, to je malo drugacija prica.

Autor Moron 11 Apr 2010, 18:12

@Predrag
Tamo je bila greska, nije 30, vec 350. Najveci problem je sta je to "ekvivalentan" motor. Ma, nije bitno. Vazno je da se razumemo

Autor Moron 11 Apr 2010, 18:22

@Moron

Ne mogu da se porede cene za 1.4 TSI 120 ks i 1.6 TDI 105 ks, jer to nisu ekvivalentni motori, već 1.2 TSI 105 ks i 1.6 TDI 105 ks. Tada je razlika oko 1750-1800 eura.

Znam da ne voliš TNG, ali ja ga baš volim, i to sve više kada god odem na pumpu:)) Uvek će vožnja na TNG biti jeftinija nego na bilo koje drugo gorivo (osim na metan, mada su sa njim performanse vozila mnogo lošije), bez obzira na to koliko će da podignu akcize.

Autor Predrag 11 Apr 2010, 18:26

@Moron

Naravno :))

Autor Predrag 11 Apr 2010, 18:27

@Predrag
Nije da ja ne volim TNG, vec nacelno ne podnosim ideju da bocnu za gas stavim:
1/ ili na mesto rezervnog tocka ( pa da vozim bez njega ili da tocak posle stavim u prtljaznik i tako ne samo smanjim prtljaznik, vec rizikujem on nekoga od putnika bukvalno ubije pri udesu, ti barem veoma dobro znas fiziku i svestan si sta taj tocak moze da ucini obzirom na masu i energiju ) ili
2/ boca u prtljaznik, pa onda svakako ostajem bez bitnog dela prtljaznika.
Kako god pogledam, nije funkcionalno ili bezbedno ( osim kod lade nive ).
Inace, u cetvrtak me covek vozio "na plin" BGD-UE-BGD i imao je prosek potrosnje od preko 9 "kila" plina, sto i nije bas posebno ekonomicnije od mog dizela

Autor Moron 11 Apr 2010, 18:53

@Moron

Mnogo mu troši taj auto. Pre neki dan, kada sam išao u Mladenovac, nas troje u auto, voznja autoputem 130-140 km/h, Fabia je prosečno trošila 6.5 l/100 km (po kompjuteru). Neka bude da realno troši i 7 l/100 km. Ne mislim da je to mnogo.

Da, točak je u principu opasan, kao i bilo koji teži predmet u gepeku (na pr. putna torba). Nasloni zadnjih sedišta su u svakom slučaju atestirani za takve stvari. Čak je i Yugo prošao taj test (U Zastavi su mi puštali snjimke crash i drugih testova za Yuga).

Autor Predrag 11 Apr 2010, 19:22

@Predrag
smiri se malo, upao si u euforiju pa ponavljas komentare... :)))

Autor carobnjak 11 Apr 2010, 19:32

P.S. zar putni kompjuter ne pokazuje vrednosti samo kad se vozi na benzin ?!?

Autor carobnjak 11 Apr 2010, 19:35

@carobnjak

Moj putni kompjuter uvek pokazuje potrošnju, bez obzira na to da li vozim na benzin ili na TNG. Predpostavljam da je to tako i kod drugih automobila, ili je moja Škodita napredna po tom pitanju :))

P.S. Nisam baš euforičan, ali mnogo mi je drago što me je lok poslušao :)) Nadam se da će mu Yeti biti dobar i da će opravdati moje preporuke :))

Autor Predrag 11 Apr 2010, 19:43

@Predrag
gas ti je ugradjen fabricki ili naknadno?

Autor carobnjak 11 Apr 2010, 19:52

Nemam ni najmanje sumnje da ce Yeti da odradi svoj posao, kao sto rekoh u Skodu imam poverenje kao u Japance, stavise sa promocijom malih turbo benzinaca su me jos vise privukli kao kupca.
@Predrag
AlprosAuto, radim sa njima vec 2 kola, izuzetno sam zadovoljan servisom... tako da je bilo logicno :)
@TNG rasprava
Kakav crni plin, prelazim max. 8000 godisnje! :)))

Autor lok 11 Apr 2010, 20:11

@lok
evo i ja da se pridruzim cestitkama :)
Koliko si ga platio?

Autor carobnjak 11 Apr 2010, 20:17

@carobnjak

Gas mi je ugrađen naknadno. Servis Relektronik i Zavoli uređaje bih preporučio svima.

@ lok

Da si otišao u Autocacak, sigurno bi dobio gratis metalik boju. Kasnije bi mogao da ga servisiraš u Alpros-u. Devojka sa naočarima koja radi u prodaji je inače završila Mašinski fakultet, smer za motorna vozila :)) Mislim da se zove Dragana, ali nisam siguran.

Dobro je da si i Zeder dobio, jer svi osim Autocacka imaju male marže. Autočačak, pošto je generalni uvoznik za Škodu, ima dobit od svakog prodatog škodinog automobila u Srbiji. Zbog toga što imaju najveće marže, mogu i da daju najveći popust, međutim na taj način privlače kupce i uništavaju druge autokuće (tako je propala Autokuća Vidovdan u Zemunu, koja je godinama prodavala Škode).

Autor Predrag 11 Apr 2010, 20:34

Bord tog vozila na TNG kojim sam isao u UE je pokazivao prosek manje od 7, dok mi covek nakon dotakanja rece da je stvarni prosek bio preko 9. Kako bord uopste meri-'lopaticasto', 'turbinski' ili kako a da je jednako pouzdano i za tecno i gasovito gorivo?

Autor Moron 11 Apr 2010, 21:16

@Carobnjak
14 i po.

@Predrag
Da, verovatno bih u Autocacku dobio metalik boju ali odnos prema kupcima im je nula. Kada sam zvao da se informisem, rekli su da ce mi se javiti i niko mi se nikada nije javio, recimo u poslu takve ljude ne nazovem vise nikad. Alpros sa druge strane ima ljubazno i prijatno osoblje, a dole u servisu su uredni i profesionalni, i sve sto kazu tako i bude, nema zavlacenja sa rokovima.
Ne kazem da su ostali takvi, ali konja koji ti pobedjuje ne menjas, to je jedna od najboljih izreka :)

No, nebitno, metalik ili zeder, razlika je mala kada se pogleda ukupna cena vozila jelte, ono sto bih istakao je sledece.. trenutno na nasim prostorima nema povoljnije ponude za SUV. Meni licno je bila dilema, MPV ili SUV.. kada sam malo dublje usao u analizu Yetija (citajuci more utisaka zahvaljujuci dragom nam internetu) shvatio sam da 1.2TSI motor zapravo moze da se izbori sa tolikom masom jerbo:
-nema pogon za zadnjim tockovima i sve sto sa nim ide
-nema motorcinu od dve hiljade kubika
-nema haldex kvacilo
..zbog cega je ova verzija celih 200kg laksa od ijedne 4x4 verzije Yetija. Uzimajuci u obzir to, kao bi ovaj mali turbo benzinac mogao da mi zavrsi posao jer vecinu vremena cu provesti vozeci decu.. shvatio sam da je ovo mozda i najrealnija kupovina za te pare. Neki karavan koji bih zeleo bi me sigurno izasao VISE od ovog Yetija.

Autor lok 11 Apr 2010, 21:23

@lok
A kolika je masa tog yeti-ja i kakve su mu osnovne "specifikacije"?

Autor Moron 11 Apr 2010, 21:29

@Moron
tezina = 1285kg bez vozaca,
motor 1.2 TSI (Euro 5):
105KS@5K rpm
175NM@1.5-3K rpm
0-100 = 11.8s
max. brzina = 175km/h
klirens od asfalta: 18cm

Autor lok 11 Apr 2010, 21:57

@lok
Solidno, vise nego sto ce vecini vozaca ikada zatrebati.
A sta vele za potrosnju i "emisiju"?

Autor Moron 11 Apr 2010, 22:09

@Moron

Iskreno, ne znam kako putni kompjuter meri potrošnju. Najverovatnije podatke dobija od turbinskog senzora. Raspitaću se.

Ovaj moj zaista ne laže puno (oko 0.5 l). Mada, ko kaže da je "klasičan" način merenja potrošnje tačan. Gorivo se sipa na različitim pumpama, pri različitim temperaturama, nikada rezervoar ne može da se isprazni niti napuni do kraja itd. Kada pomislim na sve ove faktore, ipak više verijem putnom kompjuteru.

Autor Predrag 11 Apr 2010, 22:17

@Moron

- potrošnja: 7,6/6,4/5,9 l
-emisija CO2: 149 g/km

Autor Predrag 11 Apr 2010, 22:19

@Predrag
Znas sta mi je cudno ako bord dobija podatke potrosnje preko protoka vazduha? To sto "smesa" nije uvek isto bogata, tako da ni protok vazduha ne moze da bude pouzdan "reper" za protok ( tecnog ili gasovitog ) goriva.
Ako hoces pouzdanu kontrolu borda, lepo napuni gorivo do kraja,ponisti bord, dosipaj par HILJADA kilometara gorivo ( tako gresku merenja svodis na "statisticku" ), posle "podvuci" crtu, izracunaj i usporedi sa bordom.
Taj ( kombinovani ) CO2 mi bas nije jasan u kontekstu potrosnje u gradu. Jer, sada gledah na carfolio.com i ima dosta vozila sa ( "kombinovanih" ) 150 gr koja po gradu trose oko ili preko 9 litara. Vreme ce pokazati pa ce nam @lok reci.

Autor Moron 11 Apr 2010, 22:40

@Moron

Pratio sam potrošnju na opisani način više puta, ali se smorim posle trećeg rezervoara :))

Autor Predrag 11 Apr 2010, 22:48