
Prodaja novih vozila japanske "Tojote" u Sjedinjenim Državama porasla je martu za 40,7 odsto u odnosu na mart 2009. godine dostigavši broj od 186.863 vozila, pokazali su rezultati istraživanja američke agencije "Autodejta".
To istovremeno predstavlja rast od čak 86,8 odsto u odnosu
na februar, kada je prodaja "Tojotinih" vozila zbog problema sa
kojima se suočila ta kompanija pala na najniži nivo za poslednjih 12 godina,
prenela je japanska novinska agencija Kjodo.
Rast prodaje predstavlja rezultat agresivne kampanje koju je "Tojota"
pokrenula sa ciljem da podstakne prodaju svojih vozila, ali i oporavka američke
ekonomije, što je uticalo na povećanje potrošnje stanovništva.
Nemali doprinos je dala i pozitivna reakcija medija na nastojanja japanskog
proizvođača automobila da popravi okaljani ugled, među kojima istaknuto mesto
zauzima pokušaj "Tojotinog" predsednika da u direktnom obraćanju
američkim kongresmenima objasni probleme koji su doveli do povlačenja vozila sa
tržišta.
Autor : Tanjug.rs
Foto : Toyota