home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Državni program subvencionisanja zamene starih automobila novim, kojim ruska vlada stimuliše posustalu domaću automobilsku industriju, daje rezultate.

Tako je Lada prošlog meseca u Rusiji povećala svoju prodaju za čak 60 odsto u poređenju sa februarom ove godine, prodavši 32.000 automobila.

Podsećanja radi, predajom automobila ruske ili strane proizvodnje, starijeg od deset godina i registrovanog na poslednjeg vlasnika najmanje godinu dana, vlasnik pri kupovini novog dobija popust od 50.000 rubalja (oko 1.270 evra).   

Za 2010. godinu je planirano da se uz subvencije proda oko 199.000 automobila, a uz popust je moguća kupovina 66 modela, kako ruskih, tako i stranih montiranih u ruskim fabrikama.



čitanja : 936



Komentari

Koliko znam Rusi se sprdaju s ladom, ovaj procenat me baš čudi.

Autor automobi.li 08 Apr 2010, 09:39

Ako je cilj vlade u ovakvim akcijama da pomogne posustaloj industriji, zasto onda uvek postoji uslov da vlasnik mora biti bar ne znam koliko godina vlasnik tog automobila???

Logicno je da bi se vise pomoglo domacim proizvodjacima, kada bi svako mogao da ode na otpad, kupi nesto sto se krece, registruje ga, odmah odnese na reciklazu i kupi taj domaci auto.

Kontam da bi ovo bilo mnogo efikasnije.

Autor Dejan 08 Apr 2010, 09:42

Autombi.li,
verovatno se sprdaju oni koji voze mercedesa, BMW..., ostatak gladne Rusije, voli Ladu...
:-)

Autor Dejan 08 Apr 2010, 09:43

Lajka iz svemira :))

Ova Kalina bi uz određene dorade mogla da bude extra automobil (samo da te dorade ne rade Rusi, jer kada god nešto "dorade", ono bude još gore nego što je bilo:)))

Kada bi me neko samo na mesec dana pustio u Daciu ili Ladu, napravio bih od tih njihovih modela čuda (bez velikih ulaganja :))) Nisu izgleda ni svesni koliko im malo fali, jer da jesu, sigurno bi ispravili te nedostatke (konstrukcijske - pre svega).

Autor Predrag 08 Apr 2010, 14:19

Promena konstrukcija i bilo kakva promena izgleda, zahteva velika ulaganja u proizvodne pogone. Ti automobili, su zato staromodnog izgleda, jer su jeftini.

Autor Dejan 08 Apr 2010, 15:06

@ Dejan

Mislio sam na to, da kada već ulažu silan novac da promene kalupe i alate da bi od na pr. Lade 110 napravili Prioru, onda to treba da urade na pravi način, a ne da naprave još gori automobil.

Kada sam rekao dorade, mislio sam na pojedina (pre svega konstrukcijska i ergonomska) rešenja, za koja inženjeri (moje kolege) nisu dovoljno napregli svoje vijuge pri projektovanju. Ladini i Daciini automobili imaju veliki (neiskorišćeni) potencijal. Još veći je imala Florida, za koju tvrdim da bi uz detaljne "dorade" danas bila najprodavaniji low-cost automobil u svom segmentu.

Autor Predrag 08 Apr 2010, 15:58

Verovatno si u pravu, mada sve to kosta.
Vidis da i Skoda skoro nije vise low-cost.

(mozda sam te dirnuo u bolnu tacku).
Hehe, mani se salim se.
:-)
Sigurno, imaju svoje razloge... naprvili bi i oni mecku da imaju cime.
Bar kontam da je tako, neverujem da se debili...

Autor Dejan 08 Apr 2010, 20:28