
Kako piše Automotive News Europe, Audi je za prva tri meseca ove godine uspeo da proda 15.600 automobila više od Mercedesa.
Tačnije, Audi je širom sveta u prvom kvartalu plasirao 264.100 vozila, dok je Mercedes u istom periodu prodao 248.500 svojih automobila.
Audijeva prodaja u prvom kvartalu 2010. je za 25.9 odsto veća u odnosu na isti period 2009., a ovde i podsećanje da Audi do 2015. namerava da uloži 7,3 milijarde evra u razvoj novih modela, kao i to da Nemci planiraju da do kraja 2016. prodaju Audija povećaju na 1,5 miliona automobila godišnje.
Nije nista cudno tu,jeftiniji je... Uvek se jeftinija kola vise prodaju,"cudno" bi bilo da mercedes proda vise od Audija i BMW-a,onda bi ta dva brenda bila totalni gubitnici s obzirom da su jeftiniji...
Jeftiniji je da, kolko para toliko i muzike što bi reko naš narod. Mercedes je ipak mercedes.
Ove godine će Audi prešišati Mercedes-Benz u globalnoj prodaji.Prošle 2009. su prešišali BMW i Mercedes-Benz u Evropi.
Videćemo kada BMW objavi kasnije ovoga meseca svoju prodaju na globalnom nivou.
Plašim se da će luksuzni VW ove godine ako ne izbiti na prvo mesto, a onda opasno smanjiti razliku u odnosu na BMW.
Na vrelegume.rs pise da je BMW najprodavaniji u klasi premijum proizvodjaca.
koliko znam bmw prodaje oko 1.2 miliona vozila, a mercedes i audi oko milion ili cak manje od milion.
@hiperborejac
Blizu si (nešto manje, reč je o 2009.).
@milan
Da, od 2006. ili '07. BMW je broj 1 (prešao MB).
Ali kao što sam otkucao, BMW tek treba da objavi prodaju u 1. kvartalu pa ćemo znati da li Audi postao novi br. 1.
kakav bmw prvo sto prave puno ruznija auta od audija nece ubuduce nikad vise prodat modela od audija iako do sad jest
Što se BMW-a tiče, po istraživačima iz Global Insighta će se bavarska marka zadržati ispred glavnih konkurenata, Mercedes-Benza i Audija u 2010. godini sa oko 1,37 miliona prodatih vozila.
decko audi ne moze da se poredi sa bmwom..uvek je pokusavao da mu parira,ali nije mogao! vozi svog golfa i ostavi bmw na miru!!
hahe ima tipicno obrazovnje jednog audi-jevca, nema tacku, zarez, veliko slovo... :-) ( bez ljutnje, mala sala ) Ispostuj me tebra... :-)
Sve bi bilo lepo da Audi nije razocarao sa novom A8-com,pogledajte neke spy fotografije,bilo je 100 puta lepsih varijanti ali... Steta,prethodni A8 je najbolji Audi ikad napravljen (vozio,vozio i A6,Q7) Q7 je odican dzip,ali kad bih birao izabrao bih A8,nazalost umesto da napreduju po pitanju dizajna mislim da su nazadovali (sto se tice novog A8) zbog toga sigurno ce ispasti iz trke za prvo mesto,cini mi se da ce ga "prepustiti" Mercedesu koji ce sa novom E klasom da razbije konkurenciju. E klasa je ne dostizna za konkurenciju...
Sto se tice BMW-a,mislim da ce Chris Bangle-a praviti od blata... On im je dizajnirao najbolje modele: Sedmicu,peticu,shesticu,X5,X6...
@Aleksandar
Ne verujem u to.Dobro je sto je otisao pa su poceli da prave lepe automobile.
Tako je Aleksandre. Sa Bangleovim dizajnom je BMW i postao broj 1 (da ne kucam da su njegove ideje kopirali glavni konkurenti i to govori o njegovoj veličini).
Kako su ga samo pljuvali nazovi BMW fanovi, a plaćene novinare neću ni spominjati. Kad je otišao u Audiju i Dajmleru je bila žurka.
I sadašnja petica jeste njegovo delo jer se F10 počeo odmah razvijati po izlazku E60.
Bangl je lepo rekao: revolucija pa evolucija ;-).
Cinjenica je da je sedmica koju je on dizajnirao u pocetku bila osporavana da bi kasnije bila hvaljena,pogledajte koliko svezije izgleda od slona tog godista,cinjenica je da je Bangl vizionar i cinjenica je da su svi modeli koje je dizajnirao doziveli veliki uspeh i svideli se vecini i to ljubitelima Mercedesa (taj sam) i ljubiteljima Audija i ostalih marki,retko ko ce vam reci da mu se ne dopada BMW 6 ili X6... Covek je imao hrabrosti da naprvavi ogroman zaokret u dizajnu i uspeo je u tome,veliki je to rizik bio,svaka cast...
apsolutno si u pravu.ne zaboravi peticu (e60) koja im je donela i najvise profita od svih..
Evo jedan dobar link o dizajnerima BMW-a kroz istoriju gde se vidi da nije jedan covek radio modele nego da to radi citav tim a Bangle je bio shef...
http://www.bmwism.com/bmws_designers.htm
E60 što je bila na šiljku valjda ko ni jedan Bangleov model.
Ali tržište je reklo svoje :-).
Da i petica je dobro dizajnirana,cak bolje u svoje vreme nego ova danas po mom misljenju,ova nova ce vec za koju godinu izgledati zastarelo tj klasicno,prednji deo vec i sad izgleda suvise klasicno (da ne kazem zastarelo),fali inovacija,fali iskorak napred,futurizam,kakav je Bangl znao da podari automobilu... Sto se mene tice jedno cu reci,Chrisu Banglu kapa dole,bio sam jedan od onih koji su osporavali seriju sedam (zadnji deo) mada su to ispravili na restyling modelu,ali sve u svemu taj auto i danas izgleda veoma dobro i mocno,tako da moram da priznam da je Bangl video dalje od drugih (ukljucujuci i mene),vizionar,bravo,mnogi su ga osporavali,ali rezultati govore za sebe,hrabar iskorak u dizajnu i to ne malom i ne ozbiljnom fabrikom,vec fabrikom kao sto je BMW,da nije dobro video u buducnost mogao je da dovede fabriku na rub propasti. I jos nesto da kazem svima onima koji ga osporavaju,potezi kao sto je 6-ca,X6 (naravno pored uspeha 7-ce i 5-ce) su dali Bmw-u jake adute i autenticnost,pogotovo X6,takvo vozilo nema ni jedan drugi konkurent,a bez takvih poteza cini mi se da bi Bmw skoro sigurno izgubio trku sa Mercedesom i Audijem,ostao bi kao Lexus,niza,srednja visoka klasa,a noviteta nigde
Velika je odgovornost napraviti tako radikalan zaokret u dizajnu jedne fabrike kao sto je BMW,jos kad je to uradjeno uspesno,nema price,samo kapa dole i onima kojima se nesvidja dizajn moraju da odaju priznanje na uspehu... Sedmica pre Banglove je bila nikakva,Mercedes je za nju bio vasiona a i za sve ostale,pogotovo taj model slona,to je najbolji mercedes ikad napravljen...
Da bi vec Banglova sedmica bila skroz konkurentna slonu i to danas svezije izgleda od njega,za to se mora odati priznanje...
Audi je najbolji! Možemo da pričamo oko toga kolko hoćemo ali činjenica je da su sad prešišali Merdžu. Ep, Mercedesu niko nije kriv što su tolko skupi.
@Aleksandar
X6 nisam namerno spominjao :-). To je trenutno najveća krava muzara BMW jer konkurencija ne postoji i ko zna da li će je ikada biti i kada ako se pojavi.
Kad se pojavio 2008. za nekoliko nedelja su rasprodali celu proizvodnju te godine. Tražnja je toliko da fabrika u Spartanburgu ne može da isporuči kolika je. A koliko je X6 vrhunski odrađen svedoči da je usred najveće krize posle Velike depresije prodaja njega samo rasla i to dvocifrenim stopama rasta.
A gde se krene čitati test istoga, samo se može čitati rugoba, svinja i sl. Pa koliko je novinara pisalo da je model besmislen i da ga niko neće kupovai i sl?