
Ron Dennis, ikona McLarena i automobilskog sporta, revoltiran prilogom u popularnoj automobiliskoj emisiji bez imalo ustezanja zaključio je da je Veyron smeće, a prikazana trka samo propaganda.
Podsećamo, snage su odmerili Bugatti Veyron i Mclaren MP4-12C na putu nedaleko od Abu Dhabija. Prilog je emitovan u drugoj epizodi trinaeste sezone Top Geara, a pobednik je, pogađate, Bugattijev bolid.
Ron Dennis je u intervjuu za lokalne medije izjavio da je Veyron obično smeće, citiramo "piece of junk" i "pig ugly". "Veyron ne pobuđuje ništa u meni. Gledam ga godinama i ne vidim ništa što bi me zadovoljilo", dodao je ironično Dennis.
Međutim, puno zanimljivijom se čini njegova izjava da je prikazana trka u renomiranom magazinu čista prevara. Dennis kaže da je McLaren bio brži u svim uslovima, pa i u prikazanoj trci. Navodno je i filmska ekipa bila na rubu živaca jer su trku ponavljali desetak puta, sve dok Stig nije konačno uspeo da Veyrona natera u vodstvo.
Izvor : Index.hr
Kao prvo, u trci su ucestvovali Meklaren F1 i Vejron, kao drugo Stig je vozio Meklarena (sto se vidi iz slike, a i gledao sam tu epizodu top gira) a Vejrona je vozio Ricard Hemond.
Sta kenja ovaj Ron Dennis?
Veyron je napravljen samo da postigne brzinu preko 400 km/h... i da...da se usere ostalim proizvodjacima, kao sto su Britanci/Francuzi uradili sa avionom Concord.
:)
Slazam se sa Ronom,sramota je da auto iz 91 pobedi savremeno cudo od 1001. konjske snage. I da ga je stvarno pretekao,to je uradio tek posle brzine od 300 na sat,sto je i logicno zato sto je jaci 200-300 konja,ali je sramota do 300 da ga bukvalno odere Mclaren,F1 svaka ti cast
gleado sam trku i nije bila standarna trka nego su vozili i kroz voznja su se trkali a naravno da veyron je pobedio jel to su auto iz razliciti kategorije
Gotovo sve trke u Top Gar-u su "namestene" ali i isto tako i zanimljive...
Dobar deo trke Mc je bio bolji ali posto su produzili do Dohe te je stoga Bugatti iskoristio 'iljadarku...
Te trke u Top gearu su napravljene tako da se svide publici, nisu mi pouzdani da kazu koji je auto brzi ili sta vec uporedjuju.
Ja nikada nisam voleo Bugatti, to je po meni glup i nepotreban auto, umesto što Bugatti pravi Vejrona mogao je da pravi jeftinije i bolje automobile. ali pa to mišljenje zadržavam za sebe, kao što je i ovaj lik trebao. Izjave tipa ,,ovo je obično smeće" ne vode ničemu samo nerviranju nekih ljudi, jer ne dele svi isto mišljenje
"Veyron ne pobuđuje ništa u meni. Gledam ga godinama i ne vidim ništa što bi me zadovoljilo", dodao je ironično Dennis.
Pa to je tvoj problem, kretenu!
Veyron je vrh!
Jedna stvar su ovakvi "testovi" koje pravi Top Gear, a drugo kada ih testiraju pojedinacno na njihovoj stazi. Npr otvoreno su rekli da je Corveta ZR1 brza na stazi od Audija R8 V10, ali samo u rukama profesionalnog vozaca, zato sto obican vozac ne moze da kontrolise toliku snagu na zadnjim tockovima u tom autu
čarobnjak, ma kaži mu! kreten je nego šta.
ja sam lepo rekao da takve izjave treba zadržati za sebe, jer mogu da nerviraju fanove.
Meni se Vejron ne sviđa, ali to ne znači da ne valja, baš naprotiv, auto je dobar i kvalitetan, ali ja lično nisam oduševljen njime. Mislim na dizajn. Ali perofrmanse su više nego odlične. Kada bih mogao da biram pre bih uzeo onaj FIjat 500 nego Vejrona, jel bih morao da plaćam žandarmeriju da ga čuvaju, nema ko nebi želeo da ga se dočepa haha
P.S. ja postujem kad neko kaze "ne svidja mi se" i sl. ali reci da je sranje je katastrofa! Isto kao i onaj "pametnjakovic" sto je dao takav komentar za Giuliettu koja se tek pojavila i nije jos posteno ni testirana na uporednim ili supertestovima!
@carobnjak
Malo iznenadjenje za ovo tvoje razmisljanje...
Bugatti-ja se niko nece secati kada ga budu ugasili, a sto ce se neminovno desiti jer se on ne proizvodi da bi se postigao profit, nego pokazalo koliko tehnika moze dalje i vise... Da bi se proizveo Veyron, potrebno je vise miliona eura a prodajna cena krece od nekih milion.
Unutrasnjost automobila je sve samo nije za neki sportski automobil. Jednostavno sluzi za primer koliko motorni sklopovi mogu da izdrze( zbog max brzine), kvaliteta kocnica( treba zaustaviti ovu mashinu)...
Itd...
@Panchev9
gresis druze, nije samo Veyron u pitanju, Bugatti ima tradiciju dugu 100 godina!
To nisu komercijalna vozila!
Tebe nista druskane.
Mene je iznenadilo da "gotivis" Veyron...
Izuzetno cenim Bugatti i njegovu tradiciju( jedan od najlepsih automobila 20-ih i 30-ih godina 20. veka)...
Ali Veyron mi ne ulazi u ovu pricu...
Pa to je vrhunska masina za prave profesionalce, kao i Lamborghini i Ferrari, donekle Porsche. Svi su oni bili na ivici propasti kao i Bugatti pa su se izvukli stapanjem sa vodecim koncernima, nadam se da ce i Bugatti, takvo remek delo NE SME da nestane!
Jos uvek ne kapiram zasto te je iznenadilo sto ga gotivim ?!?
@carobnjak
Ne bih stavio gore pomenute u isti kos...
Ali da zavrsimo sa ovim super automobilima jer ih gledam od malena sa spoznajom da su male sanse da cu imati prilke da ih provozam... I da imam milion opet bih kupio Maserati GranTurismo, 8C Competizione, 911... Kako su ovi iz ranih komisija krenuli sa "smanjenom emisijom Co2", ne pise se lepa buducnost za iste...
@Panchev9
sve su to vrhunski ( hi-performance ) modeli...
i uglavnom italijanski... :)))
Ljudi, mnogo kenjate, Mare430 je na početku lepo rekao. Auto je čista demonstracija tehnologije. To je Bugati oduvek radio. Setite se prethodnika - EB110, auto koji je objedinio sve što je tada bilo najmodernije: 4 ventila po cilindru, V12, 2x dupla bregasta, 4 turbine, itd...
McLaren je takođe vrhunski auto, ako ne i bolji od Vejrona, jer mu je po performansama veoma blizu (na stazi je verovatno i brži), a pojavio se čak 10 godina ranije!
Neki ovde greše kada kažu da se Vejrona neće niko sećati, ja smatram da će biti upravo suprotno. Zaboravljeni će biti automobili poput SSC Ultimate Aero koji je jedno nasvirano govno napravljeno da obori brzinski rekord u inat Bugatiju.
Top Gear je sprdnja od emisije i nikada nisu objektivni. Svakako odlična zabavna emisija
Top Gear je super zabavna emisija koja ponekad predstavi i poneki egzoticni automobil. I to je to, dobar show a o ukusima voditelja mozemo do sutra, ali ne zaboravite da su u sustini samo voditelji, nikakvi auto poznavaoci (sto su vise puta i dokazali u emisijama).
Jonie
"Zaboravljeni će biti automobili poput SSC Ultimate Aero koji je jedno nasvirano govno napravljeno da obori brzinski rekord u inat Bugatiju."
Kako ga ti zapamti...
P.S.
W16 motor od 7993 ccm, 736kw/1001ks (!!!) pri 6000 o/min,
max. obrtni momenat 1250 Nm pri 2200-5500 o/min,
4 turbo-punjaca, automatski menjac sa 7 brzina,
0-100km/h = 2.5 sec
0-200km/h = 7.3 sec
Max.brzina = 407 km/h
Cena preko 1.2 miliona eura!
E ti sad nadji ko moze da mu parira, ja jos nisam cuo...
@Panchev9
zasto? Samo ti odgovori na moje prethodno pitanje, ako imas odgovor... :)))
mislim da bi bilo dobro za misljenje pitati cuvenog alvirovica on bi verovatno nasao da mu ne valja retrovizor jel se sporo automatski sklapa...
@Panchev9
"E ti sad nadji ko moze da mu parira, ja jos nisam cuo..."
BUGATIJEVU TRADICIJU MOGU SAMO DA SANJAJU.NEMA PREKO VEYRONA..........
@Panchev9
to nema veze sa mojim pitanjem! Nadji ko moze da mu se priblizi!...
Ne razumemo se ali nije to ni strasno...
Cedomir Brkic sa rally Yugo-m se ne moze stici(pre dosta godina)... a ne neki nazovi sportista iz "narodnog auta" :)
Ajd za finish...
Hoces da ti odgovorim na pitanje koje nije imalo veze sa mojim komentarom...
Pazljivo dajem svoja ramisljanja i odgovaram ukoliko treba razjasniti neki komentar...
Veyron je zaista sofisticirana tehnika. Posebno u pogledu nacina "ukljucivanja" repnog spojilera :))) Do "moga" ako u trenutku kada te bas "ponese" moras najpre da potpuno stanes i rucno ukljucis onu "stvar" ...
@Panchev9
"Cedomir Brkic sa rally Yugo-m se ne moze stici(pre dosta godina)... a ne neki nazovi sportista iz "narodnog auta" :)
Autor Panchev9 14 Apr 2010, 19:05"
A ovo je vezano za koji od prethodnih komentara ?!?
Moram da primetim, da se ne ljutis, da ti danas bas nisu sve koze na broju? :)
Mc Laren F1 je najbolji supersportski automobil koji je ikad napravljen.
@cvele
jos samo da navedes razloge ( realne) ?!?
Ferrari F40 je davno uzeo tu titulu...
najbolji je jer F1 ima BMW-ov motor, od toga nema boljeg. Kad pogledaš kakva je tehinka bila tada i kakva je sada, veyron nije nešto puno napredovao u donosu na McLaren, a Veyron u dizajnerskom smislu je od pozadi ok ali napred sa tim Touareg-ovim svetlima UŽAS!!!! :)))
@im
Tebra dao si najjaci komentar,nisam to napisao al tako mislim,ili da kaze da nema dovoljno velik prtljazni prostor i da nije dovoljno praktican za pijacu,a i trosi znatno vise od 15lit... Hahahahahahahah
Greska je u textu, jer naravno da nije bio MP4-12C, vec legendarni F1...i drzao se Veyronu do 300km/h...posle toga su ogromni motor i 4 turbine odradile posao...F1 je legenda...i ako je izasao pre 20 godina i dalje moze da parira vecini supersportskih automobila...a sto se Veyrona tice...pa to je inzinjersko cudo...da bi se proizveo jedan Veyron VW trosi 4.000.000e a prodajna cena mu se krece od 1.2mil do 1.8 mil evra...on ni u kom slucaju nije komercijalno vozilo, vec je tu da postavi domaci zadatak svim proizvodjacima sportskih automobila...pokusali si Paggani i Koenigsegg da mu se priblize...ali boljeg od Veyrona nema!!! S obzirom na trend smanjivanja zapremine motora i proizvodnje "zelenih automobila" Veyron je verovatno najvise sto je covek postigao u auto-industriji!
Narode...bzvz je sve to....sedista imaju nagib manji od 15 stepeni,pa na duzim putovanjima vam postoji opcija da utrne noga....rece Alvirovic viseci iz auta sa kamerom u rukama....ili mozda vrata imaju mali ugao otvaranja , pa mozete da isprljate nogavice kada ulazite..ma idiiiii
@im
@Aleksandar
@nikokaoja
Mirko Alvirovic: sve je to dobro, ali pogledajte samo kako se sporo spusta staklo na vozacevim vratima, zamislite da vam zatreba da brzinom svetlosti spustite prozor, ovde to nece moci, cak ni magnezijumski podizaci ne pomazu. I sta da radi covek kada se u ovom automobilu nadje u takvoj situaciji? Ne preostaje vam nista drugo nego da sacekate 2 sekunde da se prozor spusti, a to je, priznacete, vrlo neprijatno...
čarobnjak, kada smo kod super automobila, ovde jedan lik ima Audi R8, video sam ga nekoliko puta uživo, znači Auto je visok od prilike kao TT, tako nešto, mnogo je nizak. Ali ne da se čujem, ima zvuk samo tako. kada prođe svi ga gledaju. A njegov brat vozi lambordžini, mislim da je murcielago, stalno se kurči okolo, letos kolko puta namerno stane na crveno, pa kad se upali zeleno, on pretekne sve živo, jurne da zabruji cela ulica, i tako se vrati pa još par puta...
@Damko
Hahahaha,bravo :) Svi smo slozni u dozivljaju naseg Mirka :)
Veyron nije los auto, ali McLaren je lepsi, prakticniji (ima 3 sedista), ima lepsi zvuk, legendarniji je i moze da driftuje.....
Dajte jos malo komentara na racun Mirka,kako bi on sve ovo ocenio...:) Slaba je mreza ovlacenih dilera i servisa ova dva auta pa to povecava troskove pri nabavci i servisiranju ovakvih kola : ) Nema krovne nosace za pijacu i otezano je parkiranje zbog lose preglednosti i otezana voznja u rikverc zbog istog : )
A i nije praktican za porodicu jer ima samo 2 mesta za sedenje (Veyron),povecana potrosnja goriva,nema prikljucak isofix za decija sedista,prekidaci u kabini nisu logicno rasporedjeni,nema rezervni tocak vec set za reparaciju itd itd :):):):):):):):):):):):):)
Metlice za brisace mozete naci samo u ovlascenom servisu i kapice na gumama se tesko odvrcu :)
Al sad malo ozbiljno,kako je moguce da je Mclaren brzi do 100,200,300 al pogotovo dao 100 ako Bugati ubrzava po fabrickim podacima za 2.5 sekundi do 100,a Mclaren cini mi se za 3.1 po fabrickim podacima,znaci Mclaren onda ide za 2 sekunde do 100
I jos malo zezanja,ukoliko pri izlasku iz kola ogrebete vrata tesko mozete da nadjete korektor da "flekujete" ogrebotinu :)
idiot...
veyron ide 2.6 do sto,a f1 nesto preko 3,tako da bi bugati trebao voditi... trka je namjestena,da bi bilo ''zanimljivije''
@MasterHaosis
pozdrav brate! Audi R8 i Gallardo su blizanci, tj. R8 je nastao na Lamborghini-evoj platformi, tako da su to tehnicki skoro isti modeli...
Tebi Audi, meni Lambo i vozi ... :)))
@Moron
Pa i McLaren ima automatsko podizanje spojlera
https://www.youtube.com/watch?v=TXUPU4O00f4
Bugatti vise ne dozivljavam kao sto je nekad bio,kao legenda i od kad je pod VW palicom (posebno me cudi da se tebi Carobnjak dopada), izgubio je taj Italijanski duh i sarm. Gde im je neka sportska limuzina kao sto je to bio legendarni Royal? Nema tu eleganciju,previse je nabijen sa ovom kratkom haubom. Pre ga dozivljavam ovako i trebali bi da izbace ovako nesto:
http://www.bugattipage.com/newspics/newroyal.jpg
http://www.bugattipage.com/newspics/newroyal.jpg
http://www.bugattipage.com/newspics/newroyal.jpg
http://www.bugattipage.com/newspics/newroyal.jpg
http://www.bugattipage.com/voitures/bugatti/118ext2.jpg
http://www.arabaresimlerim.net/data/media/10/Bugatti_eb112_01.jpg
http://www.bugattipage.com/voitures/bugatti/118ext2.jpg
http://www.arabaresimlerim.net/data/media/10/Bugatti_eb112_01.jpg
@doVla
sta ima da te cudi sta se drugima dopada ?!?
Veyron-u NEMA ravnog! ( cak ni blizu)
Nemam ja nista protiv,cak se u mnogo slucajeva slazem sa tobom,ali u Bugatiju odavno nema niceg Italijanskog... :)
@doVla
koliko znam VW nema W16 motor, niti ovakav dizajn i performanse, kao ni Audi...
Koliko se secam (nemoj da me drzis za rec), kada su se pojavili W-motori predstavljali su integraciju 2 motora V konfiguracije,tako da me ne bi cudilo da su spojili 2 V8 motora... Ali ,kazem ti, nisam siguran,davno bese... :)
Veyron je po svemu VW, jedino po znacki nije, jer da je VW znacka na njemu nikad ga ne bi mogao prodati, kao sto ima je lose islo i sa Phaetonom. Niko nece da kupi narodni auto da kosta 1.000.000+ evra
@dovla,na bugatiju nikad nije nista ni bilo talijansko...bugatti je prije bio francuski,al' je vlasnik Ettore Bugatti bio talijan,jedino to.
I? Sta ste ustanovili ,ko je bolji McLaren ili Bugati? Spremio sam kes treba da uzmem jednog za po gradu.
@Miskovic
Pa, po svemu sudeci, od dva navedena vozila lada niva u ovom trenutku ima vecu upotrebnu vrednost za trku po putevima Srbije...