home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ron Dennis, ikona McLarena i automobilskog sporta, revoltiran prilogom u popularnoj automobiliskoj emisiji bez imalo ustezanja zaključio je da je Veyron smeće, a prikazana trka samo propaganda.

Podsećamo, snage su odmerili Bugatti Veyron i Mclaren MP4-12C na putu nedaleko od Abu Dhabija. Prilog je emitovan u drugoj epizodi trinaeste sezone Top Geara, a pobednik je, pogađate, Bugattijev bolid.

Ron Dennis je u intervjuu za lokalne medije izjavio da je Veyron obično smeće, citiramo "piece of junk" i "pig ugly". "Veyron ne pobuđuje ništa u meni. Gledam ga godinama i ne vidim ništa što bi me zadovoljilo", dodao je ironično Dennis.

Međutim, puno zanimljivijom se čini njegova izjava da je prikazana trka u renomiranom magazinu čista prevara. Dennis kaže da je McLaren bio brži u svim uslovima, pa i u prikazanoj trci. Navodno je i filmska ekipa bila na rubu živaca jer su trku ponavljali desetak puta, sve dok Stig nije konačno uspeo da Veyrona natera u vodstvo. 

Izvor : Index.hr



čitanja : 2735



Komentari

Kao prvo, u trci su ucestvovali Meklaren F1 i Vejron, kao drugo Stig je vozio Meklarena (sto se vidi iz slike, a i gledao sam tu epizodu top gira) a Vejrona je vozio Ricard Hemond.

Autor Velja 14 Apr 2010, 14:09

Sta kenja ovaj Ron Dennis?

Veyron je napravljen samo da postigne brzinu preko 400 km/h... i da...da se usere ostalim proizvodjacima, kao sto su Britanci/Francuzi uradili sa avionom Concord.

:)

Autor mare430 14 Apr 2010, 14:22

Pravi se i on pametan!

Autor nikola 14 Apr 2010, 14:25

Slazam se sa Ronom,sramota je da auto iz 91 pobedi savremeno cudo od 1001. konjske snage. I da ga je stvarno pretekao,to je uradio tek posle brzine od 300 na sat,sto je i logicno zato sto je jaci 200-300 konja,ali je sramota do 300 da ga bukvalno odere Mclaren,F1 svaka ti cast

Autor Aleksandar 14 Apr 2010, 14:29

Zamislite tek kako bi se drugi proveli pored Mclarena F1 :)

Autor Aleksandar 14 Apr 2010, 14:30

slika se ne uklapa, misli se na novi meklaren

Autor milosVA 14 Apr 2010, 14:44

gleado sam trku i nije bila standarna trka nego su vozili i kroz voznja su se trkali a naravno da veyron je pobedio jel to su auto iz razliciti kategorije

Autor JerryMK 14 Apr 2010, 14:58

Gotovo sve trke u Top Gar-u su "namestene" ali i isto tako i zanimljive...
Dobar deo trke Mc je bio bolji ali posto su produzili do Dohe te je stoga Bugatti iskoristio 'iljadarku...

Autor Panchev9 14 Apr 2010, 15:04

Te trke u Top gearu su napravljene tako da se svide publici, nisu mi pouzdani da kazu koji je auto brzi ili sta vec uporedjuju.

Autor Dejan 14 Apr 2010, 15:58

Ja nikada nisam voleo Bugatti, to je po meni glup i nepotreban auto, umesto što Bugatti pravi Vejrona mogao je da pravi jeftinije i bolje automobile. ali pa to mišljenje zadržavam za sebe, kao što je i ovaj lik trebao. Izjave tipa ,,ovo je obično smeće" ne vode ničemu samo nerviranju nekih ljudi, jer ne dele svi isto mišljenje

Autor MasterHaosis 14 Apr 2010, 16:05

"Veyron ne pobuđuje ništa u meni. Gledam ga godinama i ne vidim ništa što bi me zadovoljilo", dodao je ironično Dennis.

Pa to je tvoj problem, kretenu!
Veyron je vrh!

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 16:10

Top gear je zabava, ne naučna studija.

Autor automobi.li 14 Apr 2010, 16:13

Jedna stvar su ovakvi "testovi" koje pravi Top Gear, a drugo kada ih testiraju pojedinacno na njihovoj stazi. Npr otvoreno su rekli da je Corveta ZR1 brza na stazi od Audija R8 V10, ali samo u rukama profesionalnog vozaca, zato sto obican vozac ne moze da kontrolise toliku snagu na zadnjim tockovima u tom autu

Autor STrider 14 Apr 2010, 16:37

čarobnjak, ma kaži mu! kreten je nego šta.
ja sam lepo rekao da takve izjave treba zadržati za sebe, jer mogu da nerviraju fanove.
Meni se Vejron ne sviđa, ali to ne znači da ne valja, baš naprotiv, auto je dobar i kvalitetan, ali ja lično nisam oduševljen njime. Mislim na dizajn. Ali perofrmanse su više nego odlične. Kada bih mogao da biram pre bih uzeo onaj FIjat 500 nego Vejrona, jel bih morao da plaćam žandarmeriju da ga čuvaju, nema ko nebi želeo da ga se dočepa haha

Autor MasterHaosis 14 Apr 2010, 16:44

@MasterHaosis
Uh, meni je Veyron strava, prava zverka!

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 16:55

P.S. ja postujem kad neko kaze "ne svidja mi se" i sl. ali reci da je sranje je katastrofa! Isto kao i onaj "pametnjakovic" sto je dao takav komentar za Giuliettu koja se tek pojavila i nije jos posteno ni testirana na uporednim ili supertestovima!

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 16:57

@carobnjak
Malo iznenadjenje za ovo tvoje razmisljanje...
Bugatti-ja se niko nece secati kada ga budu ugasili, a sto ce se neminovno desiti jer se on ne proizvodi da bi se postigao profit, nego pokazalo koliko tehnika moze dalje i vise... Da bi se proizveo Veyron, potrebno je vise miliona eura a prodajna cena krece od nekih milion.
Unutrasnjost automobila je sve samo nije za neki sportski automobil. Jednostavno sluzi za primer koliko motorni sklopovi mogu da izdrze( zbog max brzine), kvaliteta kocnica( treba zaustaviti ovu mashinu)...
Itd...

Autor Panchev9 14 Apr 2010, 17:05

@Panchev9
gresis druze, nije samo Veyron u pitanju, Bugatti ima tradiciju dugu 100 godina!
To nisu komercijalna vozila!

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 17:08

P.S. ne razumem sta je to trebalo da me iznenadi ?!?

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 17:10

Tebe nista druskane.
Mene je iznenadilo da "gotivis" Veyron...
Izuzetno cenim Bugatti i njegovu tradiciju( jedan od najlepsih automobila 20-ih i 30-ih godina 20. veka)...
Ali Veyron mi ne ulazi u ovu pricu...

Autor Panchev9 14 Apr 2010, 17:17

Pa to je vrhunska masina za prave profesionalce, kao i Lamborghini i Ferrari, donekle Porsche. Svi su oni bili na ivici propasti kao i Bugatti pa su se izvukli stapanjem sa vodecim koncernima, nadam se da ce i Bugatti, takvo remek delo NE SME da nestane!

Jos uvek ne kapiram zasto te je iznenadilo sto ga gotivim ?!?

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 17:20

@carobnjak
Ne bih stavio gore pomenute u isti kos...
Ali da zavrsimo sa ovim super automobilima jer ih gledam od malena sa spoznajom da su male sanse da cu imati prilke da ih provozam... I da imam milion opet bih kupio Maserati GranTurismo, 8C Competizione, 911... Kako su ovi iz ranih komisija krenuli sa "smanjenom emisijom Co2", ne pise se lepa buducnost za iste...

Autor Panchev9 14 Apr 2010, 17:50

@Panchev9
sve su to vrhunski ( hi-performance ) modeli...
i uglavnom italijanski... :)))

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 17:52

Ljudi, mnogo kenjate, Mare430 je na početku lepo rekao. Auto je čista demonstracija tehnologije. To je Bugati oduvek radio. Setite se prethodnika - EB110, auto koji je objedinio sve što je tada bilo najmodernije: 4 ventila po cilindru, V12, 2x dupla bregasta, 4 turbine, itd...
McLaren je takođe vrhunski auto, ako ne i bolji od Vejrona, jer mu je po performansama veoma blizu (na stazi je verovatno i brži), a pojavio se čak 10 godina ranije!
Neki ovde greše kada kažu da se Vejrona neće niko sećati, ja smatram da će biti upravo suprotno. Zaboravljeni će biti automobili poput SSC Ultimate Aero koji je jedno nasvirano govno napravljeno da obori brzinski rekord u inat Bugatiju.
Top Gear je sprdnja od emisije i nikada nisu objektivni. Svakako odlična zabavna emisija

Autor Jonie 14 Apr 2010, 17:53

@Jonie
i ti si u pravu! :)

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 17:54

Top Gear je super zabavna emisija koja ponekad predstavi i poneki egzoticni automobil. I to je to, dobar show a o ukusima voditelja mozemo do sutra, ali ne zaboravite da su u sustini samo voditelji, nikakvi auto poznavaoci (sto su vise puta i dokazali u emisijama).

Autor lok 14 Apr 2010, 17:56

@Panchev9
da li znas kakve performanse i motor ima Veyron?

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 17:57

@carobnjak
Sta mislis?

Autor Panchev9 14 Apr 2010, 17:59

Jonie
"Zaboravljeni će biti automobili poput SSC Ultimate Aero koji je jedno nasvirano govno napravljeno da obori brzinski rekord u inat Bugatiju."
Kako ga ti zapamti...

Autor Panchev9 14 Apr 2010, 18:00

P.S.
W16 motor od 7993 ccm, 736kw/1001ks (!!!) pri 6000 o/min,
max. obrtni momenat 1250 Nm pri 2200-5500 o/min,
4 turbo-punjaca, automatski menjac sa 7 brzina,
0-100km/h = 2.5 sec
0-200km/h = 7.3 sec
Max.brzina = 407 km/h
Cena preko 1.2 miliona eura!
E ti sad nadji ko moze da mu parira, ja jos nisam cuo...

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 18:07

@carobnjak
Pomalo si tvrdoglav hehehe...

Autor Panchev9 14 Apr 2010, 18:14

@Panchev9
zasto? Samo ti odgovori na moje prethodno pitanje, ako imas odgovor... :)))

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 18:16

mislim da bi bilo dobro za misljenje pitati cuvenog alvirovica on bi verovatno nasao da mu ne valja retrovizor jel se sporo automatski sklapa...

Autor im 14 Apr 2010, 18:16

@im
hahahaha!

Autor Damko 14 Apr 2010, 18:22

Na koje pitanje Ozzy? :)

Autor Panchev9 14 Apr 2010, 18:25

@Panchev9
"E ti sad nadji ko moze da mu parira, ja jos nisam cuo..."

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 18:27

komentar iz 17:05

Autor Panchev9 14 Apr 2010, 18:30

BUGATIJEVU TRADICIJU MOGU SAMO DA SANJAJU.NEMA PREKO VEYRONA..........

Autor KENAN 14 Apr 2010, 18:52

@Panchev9
to nema veze sa mojim pitanjem! Nadji ko moze da mu se priblizi!...

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 18:54

Ne razumemo se ali nije to ni strasno...
Cedomir Brkic sa rally Yugo-m se ne moze stici(pre dosta godina)... a ne neki nazovi sportista iz "narodnog auta" :)

Autor Panchev9 14 Apr 2010, 19:05

@Panchev9
pogotovo sad se ne razumemo... :(

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 19:06

Ajd za finish...
Hoces da ti odgovorim na pitanje koje nije imalo veze sa mojim komentarom...
Pazljivo dajem svoja ramisljanja i odgovaram ukoliko treba razjasniti neki komentar...

Autor Panchev9 14 Apr 2010, 19:16

Veyron je zaista sofisticirana tehnika. Posebno u pogledu nacina "ukljucivanja" repnog spojilera :))) Do "moga" ako u trenutku kada te bas "ponese" moras najpre da potpuno stanes i rucno ukljucis onu "stvar" ...

Autor Moron 14 Apr 2010, 19:40

@Panchev9
"Cedomir Brkic sa rally Yugo-m se ne moze stici(pre dosta godina)... a ne neki nazovi sportista iz "narodnog auta" :)
Autor Panchev9 14 Apr 2010, 19:05"

A ovo je vezano za koji od prethodnih komentara ?!?
Moram da primetim, da se ne ljutis, da ti danas bas nisu sve koze na broju? :)

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 20:04

Hvala na lepom komentaru...

Autor Panchev9 14 Apr 2010, 20:36

Mc Laren F1 je najbolji supersportski automobil koji je ikad napravljen.

Autor cvele 14 Apr 2010, 20:44

@cvele
jos samo da navedes razloge ( realne) ?!?

Ferrari F40 je davno uzeo tu titulu...

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 20:46

najbolji je jer F1 ima BMW-ov motor, od toga nema boljeg. Kad pogledaš kakva je tehinka bila tada i kakva je sada, veyron nije nešto puno napredovao u donosu na McLaren, a Veyron u dizajnerskom smislu je od pozadi ok ali napred sa tim Touareg-ovim svetlima UŽAS!!!! :)))

Autor logan 14 Apr 2010, 23:55

@im
Tebra dao si najjaci komentar,nisam to napisao al tako mislim,ili da kaze da nema dovoljno velik prtljazni prostor i da nije dovoljno praktican za pijacu,a i trosi znatno vise od 15lit... Hahahahahahahah

Autor Aleksandar 15 Apr 2010, 01:47

Greska je u textu, jer naravno da nije bio MP4-12C, vec legendarni F1...i drzao se Veyronu do 300km/h...posle toga su ogromni motor i 4 turbine odradile posao...F1 je legenda...i ako je izasao pre 20 godina i dalje moze da parira vecini supersportskih automobila...a sto se Veyrona tice...pa to je inzinjersko cudo...da bi se proizveo jedan Veyron VW trosi 4.000.000e a prodajna cena mu se krece od 1.2mil do 1.8 mil evra...on ni u kom slucaju nije komercijalno vozilo, vec je tu da postavi domaci zadatak svim proizvodjacima sportskih automobila...pokusali si Paggani i Koenigsegg da mu se priblize...ali boljeg od Veyrona nema!!! S obzirom na trend smanjivanja zapremine motora i proizvodnje "zelenih automobila" Veyron je verovatno najvise sto je covek postigao u auto-industriji!

Autor DaMir 15 Apr 2010, 08:17

Narode...bzvz je sve to....sedista imaju nagib manji od 15 stepeni,pa na duzim putovanjima vam postoji opcija da utrne noga....rece Alvirovic viseci iz auta sa kamerom u rukama....ili mozda vrata imaju mali ugao otvaranja , pa mozete da isprljate nogavice kada ulazite..ma idiiiii

Autor nikokaoja 15 Apr 2010, 10:27

@im
@Aleksandar
@nikokaoja

Mirko Alvirovic: sve je to dobro, ali pogledajte samo kako se sporo spusta staklo na vozacevim vratima, zamislite da vam zatreba da brzinom svetlosti spustite prozor, ovde to nece moci, cak ni magnezijumski podizaci ne pomazu. I sta da radi covek kada se u ovom automobilu nadje u takvoj situaciji? Ne preostaje vam nista drugo nego da sacekate 2 sekunde da se prozor spusti, a to je, priznacete, vrlo neprijatno...

Autor Damko 15 Apr 2010, 11:09

čarobnjak, kada smo kod super automobila, ovde jedan lik ima Audi R8, video sam ga nekoliko puta uživo, znači Auto je visok od prilike kao TT, tako nešto, mnogo je nizak. Ali ne da se čujem, ima zvuk samo tako. kada prođe svi ga gledaju. A njegov brat vozi lambordžini, mislim da je murcielago, stalno se kurči okolo, letos kolko puta namerno stane na crveno, pa kad se upali zeleno, on pretekne sve živo, jurne da zabruji cela ulica, i tako se vrati pa još par puta...

Autor MasterHaosis 15 Apr 2010, 12:07

@Damko
Hahahaha,bravo :) Svi smo slozni u dozivljaju naseg Mirka :)

Autor Aleksandar 15 Apr 2010, 12:37

Veyron nije los auto, ali McLaren je lepsi, prakticniji (ima 3 sedista), ima lepsi zvuk, legendarniji je i moze da driftuje.....

Autor loshmi 15 Apr 2010, 12:48

Dajte jos malo komentara na racun Mirka,kako bi on sve ovo ocenio...:) Slaba je mreza ovlacenih dilera i servisa ova dva auta pa to povecava troskove pri nabavci i servisiranju ovakvih kola : ) Nema krovne nosace za pijacu i otezano je parkiranje zbog lose preglednosti i otezana voznja u rikverc zbog istog : )

Autor Aleksandar 15 Apr 2010, 13:22

A i nije praktican za porodicu jer ima samo 2 mesta za sedenje (Veyron),povecana potrosnja goriva,nema prikljucak isofix za decija sedista,prekidaci u kabini nisu logicno rasporedjeni,nema rezervni tocak vec set za reparaciju itd itd :):):):):):):):):):):):):)

Autor Aleksandar 15 Apr 2010, 13:26

Metlice za brisace mozete naci samo u ovlascenom servisu i kapice na gumama se tesko odvrcu :)

Autor Aleksandar 15 Apr 2010, 13:29

Al sad malo ozbiljno,kako je moguce da je Mclaren brzi do 100,200,300 al pogotovo dao 100 ako Bugati ubrzava po fabrickim podacima za 2.5 sekundi do 100,a Mclaren cini mi se za 3.1 po fabrickim podacima,znaci Mclaren onda ide za 2 sekunde do 100

Autor Aleksandar 15 Apr 2010, 13:38

I jos malo zezanja,ukoliko pri izlasku iz kola ogrebete vrata tesko mozete da nadjete korektor da "flekujete" ogrebotinu :)

Autor Aleksandar 15 Apr 2010, 13:43

idiot...

veyron ide 2.6 do sto,a f1 nesto preko 3,tako da bi bugati trebao voditi... trka je namjestena,da bi bilo ''zanimljivije''

Autor hh 15 Apr 2010, 14:04

@MasterHaosis
pozdrav brate! Audi R8 i Gallardo su blizanci, tj. R8 je nastao na Lamborghini-evoj platformi, tako da su to tehnicki skoro isti modeli...
Tebi Audi, meni Lambo i vozi ... :)))

Autor carobnjak 15 Apr 2010, 15:39

https://www.youtube.com/watch?v=T1VQLSgok78

Autor loshmi 15 Apr 2010, 17:29

@Moron
Pa i McLaren ima automatsko podizanje spojlera
https://www.youtube.com/watch?v=TXUPU4O00f4

Autor loshmi 15 Apr 2010, 17:39

@loshmi
Nista ja nisam prigovorio McLaren-u ...

Autor Moron 15 Apr 2010, 19:32

Bugatti vise ne dozivljavam kao sto je nekad bio,kao legenda i od kad je pod VW palicom (posebno me cudi da se tebi Carobnjak dopada), izgubio je taj Italijanski duh i sarm. Gde im je neka sportska limuzina kao sto je to bio legendarni Royal? Nema tu eleganciju,previse je nabijen sa ovom kratkom haubom. Pre ga dozivljavam ovako i trebali bi da izbace ovako nesto:
http://www.bugattipage.com/newspics/newroyal.jpg
http://www.bugattipage.com/newspics/newroyal.jpg
http://www.bugattipage.com/newspics/newroyal.jpg
http://www.bugattipage.com/newspics/newroyal.jpg

Autor doVla 16 Apr 2010, 00:40

http://www.bugattipage.com/voitures/bugatti/118ext2.jpg
http://www.arabaresimlerim.net/data/media/10/Bugatti_eb112_01.jpg

Autor doVla 16 Apr 2010, 00:44

http://www.bugattipage.com/voitures/bugatti/118ext2.jpg
http://www.arabaresimlerim.net/data/media/10/Bugatti_eb112_01.jpg

Autor doVla 16 Apr 2010, 00:44

@doVla
sta ima da te cudi sta se drugima dopada ?!?
Veyron-u NEMA ravnog! ( cak ni blizu)

Autor carobnjak 16 Apr 2010, 01:07

Nemam ja nista protiv,cak se u mnogo slucajeva slazem sa tobom,ali u Bugatiju odavno nema niceg Italijanskog... :)

Autor doVla 16 Apr 2010, 01:10

@doVla
sve je na njemu savrseno, bez daha sam! :)))

Autor carobnjak 16 Apr 2010, 01:13

I sve VW-ovo... :)

Autor doVla 16 Apr 2010, 01:14

@doVla
koliko znam VW nema W16 motor, niti ovakav dizajn i performanse, kao ni Audi...

Autor carobnjak 16 Apr 2010, 01:16

Koliko se secam (nemoj da me drzis za rec), kada su se pojavili W-motori predstavljali su integraciju 2 motora V konfiguracije,tako da me ne bi cudilo da su spojili 2 V8 motora... Ali ,kazem ti, nisam siguran,davno bese... :)

Autor doVla 16 Apr 2010, 01:21

@doVla
mozda, ali VW bas nije poznat ni po V8 motorima...

Autor carobnjak 16 Apr 2010, 08:49

Veyron je po svemu VW, jedino po znacki nije, jer da je VW znacka na njemu nikad ga ne bi mogao prodati, kao sto ima je lose islo i sa Phaetonom. Niko nece da kupi narodni auto da kosta 1.000.000+ evra

Autor loshmi 16 Apr 2010, 12:49

@dovla,na bugatiju nikad nije nista ni bilo talijansko...bugatti je prije bio francuski,al' je vlasnik Ettore Bugatti bio talijan,jedino to.

Autor hh 16 Apr 2010, 13:23

I? Sta ste ustanovili ,ko je bolji McLaren ili Bugati? Spremio sam kes treba da uzmem jednog za po gradu.

Autor MISKOVIC 16 Apr 2010, 14:47

@Miskovic
Pa, po svemu sudeci, od dva navedena vozila lada niva u ovom trenutku ima vecu upotrebnu vrednost za trku po putevima Srbije...

Autor Moron 16 Apr 2010, 16:49

Ni jedan nije najbolji,za te pare kupis Murcielago LP640,Gallardo LP560,Ferrari F430,Porshe Panmeru turbo i Audi R8 V10...

Autor Aleksandar 16 Apr 2010, 21:10

@MISKOVIC
moraces da stanes u red i cekas, dzaba ti pare :)))

Autor carobnjak 17 Apr 2010, 09:29

Nije taj ni cuo za pomenute modele...

Autor Panchev9 17 Apr 2010, 09:45