
Japanska Tojota (Toyota) povući će 600 hiljada vozila Sienna iz Sjedinjenih Američkih država zbog opasnosti od otpadanja rezervne gume sa vozila, što je novi u nizu sigurnosnih problema koji pogađa tog velikog autoproizvođača.
Tojotin opoziv odnosi se na modele Sienne prodate u poslednjih 12 godina sa
prednjim pogonom, koji su prodati ili registrovani u 20 američkih saveznih
država sa hladnom klimom.
Tojota u saopštenju navodi da korozija izazvana solju, kojom se posipaju
putevi, može dovesti do pucanja čeličnog užeta koje drži rezervnu gumu i pada
gume na cestu, što dovodi u opasnost druge vozače. Tojota tvrdi da ne zna za
nezgode ili ozlede izazvane tim problemom.
Međutim, američka Nacionalna uprava za sigurnost drumskog saobraćaja (NHTSA)
objavila je da je primila šest pritužbi zbog otpadanja rezervnih guma sa
Sienna.
Novi Tojotin opoziv dolazi u trenutku kada se planira još jedno kongresno
saslušanje na kojem će se razmatrati mogući problemi s elektronikom kod
nekontrolisanog ubrzavanja Tojotinih vozila.
Japanski proizvođač povukao je više od osam miliona vozila u svetu, zbog
neispravne papučice gasa i nekontrolisanog ubrzavanja, što je naštetilo ugledu
kompanije, godinama poznate po sigurnim i pouzdanim vozilima.
Čelnici kompanije obećali su da će brzo reagovati na sve sigurnosne probleme.
Uprkos sigurnosnim problemima i masovnom opozivu vozila, Tojota je u SAD-u u
martu povećala prodaju vozila 40 odsto, zahvaljujući velikoj akcijskoj kampanji
prodaje sa nula odsto kamata na kredite.
Izvor : Novosti.rs
kako ruzan auto!
a u vezi Toyote - ala su je razbucali Americki auto lobiji, brooka!
Fiat treba da je tuzi za ukradeno ime , bez obzira sto je njegov model sa jednim "N" - Siena!
čarobnjak, pa ako ih tuže, ovi i za to mora plate odštetu, pa sad i za ovaj opoziv ima američka vlada da ih rokne, pa Tojota ima bankrotira na kraj!
I pre sam mislio da je to resenje rezervnog tocka potencijalno jako nebezbedno...
Daj bre...
Sledeca vest:
Toyota povlaci jos milion vozila, zbog mogucnosti otpadanja znaka sa prednje maske... iz bezbednosnih razloga...
Ili povlaci sve automobile za pusackim setom, zbog mogucnosti zaglavljivanja cigarete, sto moze da ugrozi bezbednost...
Mislim da malo preteruju...
@Dejan
malo vise preteruju! To je sve americka propaganda da bi spasili prodaju svojih propalih modela!
Slicnu stvar su nemacki mediji poturali za italijanska vozila u zadnjih petnaestak godina...
Vi zavera pa zavera.
Tojota je opominjana u prošlosti, ali nisu reagovali i na kraju su još priznali krivicu.
U čemu je problem?
nedo Bog da ce TOYOTA da bude ista kriva za probleme koje imaju TOYOTINA vozila.
krivac je naravno uvek neko drugi, cak i kad sama toyota prizna gresku
Pa jasno - da je u pitanju neki nemacki koncern - ili bi samo cutali, ili bi rekli - dotrajalo uze, nije ni zamisljeno da traje 15 godina itd.
Da je u pitanju americki koncern, sveobuhvatna istraga bi pokazala da so sadrzi kancerogenu materiju koja je uvezena iz neke bliskoistocne (istocno-evropske) zemlje (kojoj verovatno slede sankcije) a neophodna je za pravljenje iste, pa u duzem vremenskom periodu krene da nagriza (inace savrseno) americko celicno uze. Ili bi, standardno, bio kriv Bin Laden.
A meni se cini da i Tojota namerno malo preteruje - toboz dokazujuci svoju veliku brigu o kupcima. B-)
Ljudi, ja i dalje mislim da je jako opasno resenje kod koga rez. tocak visi odozdo ( sto nije retkost ). Osim sto je opasno, suvisno je, jer ako ima mesta odozdo, onda moze i odozgo. Ja zaista ne razumem zasto, recimo, "obican" 307/308 ima "odozgo", a karavni na istom mestu "odozdo". I sta kada taj tocak, ne daj Boze, "odleti"?
Zabranio bih takvo resenje. Bukvalno!
Najbolje resenje je kad rezervni tocak "lezi" u gepeku u prosotru predvidjenom za to... A najgore resenje cini mi se je kao kod Land Cruisera ispod zavucen tocak,pa ako ti ne daj boze pukne guma treba da se zavlacis ispod auta i da skidas nosace itd... Da ti presedne zivot... Zamislite da ste u odelu ili obuceni za izlazak i pukne guma... Menjaj gumu pa nazad na presvlacenje. Pogotovo ako ste negde dalje otputovali. Pritom je jos rezervni tocak uvek prljav. Ne vidim logiku tog resenja..
Puno ce koststi Toyotu ova negativna "kampanja"... Mozda jeste na vrhu liste vozila koja se najmanje kvare ali sem toga ne vidim nista specijalno na Toyoti. Dizajn nikakav,enterijer takodje... Jedino ima kvalitet. Ali imaju ga i drugi i to sa svim onim sto Toyota nema (gore nabrojanim). Nemacki trio je ipak neprevazidjen...
Evo Nemci npr. Najbolji dizajn,najbolji enterijer,najmodernije tehnologije,bezbednost itd itd... Nikad nemci nisu kopirali Toyotu,Reno,Pezo,Fiat i druge,vec su uvek ti drugi kopirali nemce...
Jos malo ce u Toyoti biti prosirena lista dodatne opreme. Ako ne zelite da vam se zaglavi gas doplatite za poboljsanu papucicu gasa... :)
Aleksandre, i to je tačno!
Borsie, u pravu si to da ljudi preteruju sa zaverama. jeste da je i sama Tojota priznala krivicu i čak je njihov najveći bos išao da svedoči pred kongresom, ali neki ljudi su patetički neobjektivni, pa neće da prihvate to iako je živa realnost. kad sam njihov šef kaže javno da su pogrešili, kada opozovu osam ipo miliona vozila, ja neznam šta još treba da se desi da bi ljudi prihvatili realnost!
neki su ubeđeni da je to uporno namešteno.
Jeste da Amerikanci koriste situaciju i da dodaju i ono što nije bilo, ali jebi ga, to samo u Americi i par zemalja, a u ostatku sveta? To znači da se ceo svet urotio protiv Tojote. Ma daj bre.
@Aleksandar
ne slazem se za dizajn, Nemci bas imaju najslabiji dizajn u globalu, svi modeli su im isti , razlika je u velicini. Za ostalo se slazem...
@Carobnjak
Kako bre?
Ko ima auto slican Audiju R8? Ko ima dzipa kao X6?
Ko ima veliki kupe kao Mercedes CL?
Ko ima limuzinu kao nova E klasa?
Pogledaj japanska vozila,izgledaju jeftino,kockasto (Land Cruiser V8) ni drugi ne mogu da primirisu nemcima...
@Aleksandar
svi Ferrari-ji, Lamborghini, Alfe, Jaguari, Accord itd.
To je vrhunski dizajn...
Audi jedno A5.
R8 je nastao na osnovi Gallarda.
Audi Q7 ili Mercedes GL uporedi sa Toyotom Land Cruiser V8,zar nije ruzna Toyota? Koja Toyota je lepa kao Audi A5? Ili BMW 6? X5 itd itd...
@Aleksandar
Slazem sa onim tvojim u 19.19. Glupo resenje. Kod 308 SW se rez. tocak "skida" za "sekund" i bez priljanja ( vitlo ga za sekund spusti dole ), ali nema lakog stavljanja posle ( jer "oko" sajle treba "centrirati" na tocak, pa tek onda dizati vitlom ). Idiotizam!
Zaboravio si da je Lamborghini upravo pod Nemackom dirigentskom palicom... A Lamborghini po meni ima ubedljivo najlepsi dizajn... Ferrari da,ali ne svi modeli,F430 svaka cast,Alfa 159 mi se svidja i Brerra,Jaguar xf je lep,Accord nista spec. Pricamo o obicnim kolima ne o supersport klasi tu su Italijani najaci (opet Lambo-Audi) Ferarri je cist Italijanski ostao... Ali za serijska kola niko ne moze da parira nemcima, ako hocemo da pricamo o tome ko je najbolji. Niko nema tu dozu ekskluziviteta i taj "rasni" pecat... Kad vidis nekog nemca pleni,a kad vidis Toyotu tu nema niceg specijalnog...
@Aleksandar
terenci me ne interesuju, pogotovo "tenk" pod nazivom X6!
Audi A5 je jedan od najlepsih automobila na svetu , sto je rekao i njegov dizajner Walter da Silva koji je Italijan :)))
Medjutim, ostali modela Audi-ja kao i Mercedes-a, osim CLS, su katastrofalni klonovi koji se razlikuju samo po veleicini. BMW je takodje posao tim putem, osim serije 1 i 6...
Nisam nigde pomenuo Japance da su vodeci u dizajnu, osim Accorda ( moje misljenje)...
Ok,ne interesuju tebe ali druge interesuju,pa reci ko pravi lepse terence od Nemaca?
Amerikanci? Japanci?
A nova E klasa? Sta kazes za nju? Spejs-satl...
P.S.
Cinjenica je da su sve najlepse automobile dizajnirali Italijani, sto ne znaci da su italijanske marke najlepse.
Sto se tice kvaliteta, Japanci su daleko ispred Nemaca, a bogami i Korejci su na dobrom putu. Naravno, nemacka vozila su uglavnom kvalitetna ( Opel i Ford kvare prosek) ali ono u cemu su Nemci ubedljivo najbolji je da te oderu cenom!!!
@Aleksandar
amerikance ne spominji, iznerviracu se, oni prave ubedljivo najruznija i najcudnija kola, da ne kazem bolesna...
Ne vidim nista spektakularno u novoj E klasi, kao ni novoj seriji 5. Lagana evolucija prethodnika kod Mecke i korak unazad kod BMW-a...
Ok to jeste,deru sa cenama ali su i najbolji... Manje se kvare zato sto imaju manje opreme i elektronike,treba biti posten pa reci.
Iskreno meni se vise svidjaju Francuzi nego Japanci,pogledajte npr novi C5,Megane coupe...
I jedan i drugi ste po meni u pravu. Tačno je obojica što tvrdite.
Tačno je to što ćarobnjak kaže da nemci liče jedni na druge, evo na primer VW. Ne možeš da im provališ modele. Samo nije im dizan najslabiji upravo zato jer ih ostali proizvođači slede u tome. Sada u današnje vreme skoro svaka marka ide na tome da modeli liče jedni na druge, zbog korišćenja istih i sličnih materijala, od istih proizvođača radi uštede.
Evo na primer ja nisam baš dobro zagledao novu Alfu Gullietu, ali se vidi da liči na Mito. Slični su. I to su dva nova modela, garant svi koji budu dolazili ima slično da izgledaju. Evo kod Fijata, 500 je bio prvi, a sada i Grande Punto je prepravljen u Punto evo, i kako se vidi da i on liči stilski na 500. Evo na primer kod Mazde, ona njihova takozvnana zoom-zoom stvar, svi liče jedni na druge. Evo trojka je nova, pa su i šeticu redizajnirali da liči na trojku, pa sad i petica nova liči na njih. Evo i Ford sa njihovim kinetičkim dizajnom, kao što sam već rekao Fijesta i Ka su maltene klonirani, Novi FOkus će ličiti na njih, i novi C max. I tako dalje da ne pričam puno, ali se iz aviona vidi da automobili liče jedni na druge u svakoj marki, a ne samo kod Nemaca. Ali jeste to da nemački automobili najviše liče jedni na druge. Ali i drugi im se približavaju polako.
Vozio sam novu E klasu E350 CDI,veruj mi da je vise nego spektakularna,slazem se za novu seriju 5 da je korak u nazad ako ne i dva koraka u nazad,mislim da ce BMW lose proci bez Bangle-a...
@Carobnjak
Ne zaboravi jednu stvar. E klasa mora da se dopadne starijima,mladjima,zenama itd... Dok npr Jaguar ce se dopasti mladjima npr al starijima ne...
I jos jedno pitanje za tebe? koji je auto lepsi od E klase i bolji u toj kategoriji?
@Aleksandar
govorio sam o dizajnu E klase a ne voznim karakteristikama koje su sigurno vrhunske! Zar bi smele biti drugacije za tu ogromnu lovu ?!?
@Carobnjak
Ne naravno,ali i dizajn je vrhunski (po mom ukusu) a i prethodnog modela koji vozim. Avantgarde oprema,clasic je ruzan,elegnce malo bolja situacija ali isto mrka kapa spram Avantgarde :) Sta mislis o toj E klasi o dizajnu? Mislim da je to jedan od najlepsih Mercedesa i naj-elegantnijih,izgleda kao da je saliven iz jednog komada...
P.S. Ne mozes da me ubedis da ti se ne svidja nova E klasa barem napred :)
Aleksandre, a kupe verzija?
Ili još bolje, kabio!!! Ja ne volim kabriolete, ali E kabrio je strava!
@Aleksandar
napisao sam sta mislim. Jedini Mercedes koji se istice u dizajnu je CLS, kao sto je i kod VW - Passat CC...
Pa lepsi mi je na primer Citroen C6, i nekada Alfa 166 ( cekamo naslednika) a ubedljivo najlepsi automobil E segmenta je Jaguar XF!
Otkidaju... I kupe i kabrio... Samo mi je zao sto kabrio nema tvrdi krov... Kupe ujeda :)
@Carobnjak
Ok,svako ima svoj ukus,meni je C6 kao da je neko hteo da ga ukrade sa proizvodne trake pa se provlacio po fabrici ispod masina i takav ispao :) Alfa 166 ok ali daleko od Mecke,XF lep ali bih pre uzeo E klasu...
@Masterhaosis
Juce sam video sivu E klasu kupe ispred Mek-a na slaviji,oytkida kako izgleda,savrsenstvo...
@MasterHaosis
nisi shvatio sustinu moje price: normalno je da modele unutar jedne marke povezuje zajednicki stil, da recimo Mito i Giulietta koje si naveo imaju slicnu prednjicu ali ne i zadnjicu, posebno sa boka ih ne mozes pomesati, jer je Mito mnogo manji. Ne vidim bas nikakvu slicnost Punta Evo i 500 ?!?
Evo je samo umiveni Grande...
Ali nije normalno da se modeli razlikuju samo po velicini kao sto je slucaj kod Audi A4-A6-A8, BMW 3-5-7 i Mercedesa C-E-S klase. Meni je to neshvatljivo i za svaku osudu!
Pa cak se i Polo i Golf ne mogu pomesati...
Predrasude i uopštena generalizacija su opasna stvar.
Neki to nikada neće shvatiti.
čarobnjak, kako Punto Evo i Fijat 500 ne liče? pa pogledaj ih samo.
https://autoblog.rs/gallery/108/2ff32800049d968580bc329045453038.jpg
http://ecomodder.com/blog/wp-content/uploads/2009/01/fiat-500-photo.jpg
Tačno se vidi isti krov, produžena stakla, vidi se izbačeni branik i kod jednog i kod drugog, isti metalni stilski elemenat se leve i desne strane kod Fijatovog crvenog znaka.
Evo na primer Grande Punto je ličio na bravo i ostale, evo kada ga gledam od napred primećujem da nije više Fijatov znak na rešetkama hladnjaka, nego gore.
evo grande Punto kakav je bio
http://carsandbike.files.wordpress.com/2009/07/fiat-grande-punto-specification.jpg
A brava znaš već napamet, ja sam morao da ga upoređujem i vidim da su sličniji Grande Punto i Bravo na primer nego Punto Evo i Bravo. Punto Evo je sada najsličniji 500, zato i kažem da liče. Nisam mislio da mnogo liče, tolko da ćeš da ih pomešaš, neg da nova Fijatova stilska rešenja su drugačija, na primer Fijat 500 je prvi od najnovijeg Fijatovog dizajna, pa Punto evo liči na njega više nego na ove koji pod predhodnim dizajnom. To sam mislio.
E sad, čarobnjak, ja nisam imao prilike da se vozim u 500 ili Punto Evo, ali da li su ta produžena stakla na krovu mnogo bolja od klasičnog krova? Jel se stvarno više i bolje vidi nego do sad? Vidim da i Citroen C3 ima slično nešto.
Ja neznam, mislim da sam pročitao u SATU to, ili u Auto Bildu da su redizajnirali Punto Evo da bi bio bolji i da bi ličio na 500. Ali sam siguran da sam tako pročitao. Baš su rekli za taj branik i za metalne elemente, kada su predstavljali Punto Evo.
@aleksandar,
u pravu si. Nikad nemci nisu kopirali Toyotu,Reno,Pezo,Fiat i slicne. kopirali su samo cehe sa svojim najslavnijim automobilom (vw beetle) zbog cega su kasnije platili debelu ostetu :))))
@MasterHaosis
pa u tome je poenta da treba da lice a ne da budu isti, razumes. Bitno je da je osnovni oblik drugaciji, a slozices se da Evo i 500 imaju sasvim drugacije konture... Nema sanse da ih pomesas dok kod navedene trojke je to svakodnevna pojava!
@Boris
koje prdrasude? Budi malo konkretniji, i direktniji, slobodno... :)))
@Masterhaosis
Da! Meni bas izgleda sa su punta evo hteli da priblize Fiatu 500,napred onaj branik i lajsna,maglenke,sad bas lice..
@Mile
izuzimam VW,oni imaju dizajn jedino kad je u pitanju CC i scirocco a ostalo je tuga :)
Mislim na dobitnicki Nemacki trojac Mercedes,Audi,BMW...
@MasterHaosis
na tim fotkama koje si naveo kao primer jedino sto je zajednicko na 500 i Evo je ona srebrna traka ispod znaka na prenjici, bas nista drugo. Vise lice Bravo i Grande ali samo iz prednjeg ugla, pozadi nista zajednicko, sa strane Bravo ima nabore...
@carobnjak
Nesto apropo Waltera De Silve,moj pas se zove Silva :)
@Alkesandar
Mogu da se slozim da C6 deluje kao da je jos u fabrici imao soabracajku.
Ali ta nova E klasa... Sa boka je divna ( prava limuzina ), pozadi takodje moze da prodje, ali spreda... Recimo, ona dnevna svetla su totalni dizajnerski promasaj, kao da je neko na buvljaku kupio "diode" i bockao ih dole "odoka". Uzas. Ni izgled onih farova mi se ne dopada ( mada sada to mnogi furaju, slicno ima novi S 60).
Ali, "skidam kapu" za luksuz i motore ( posebno za 250 CDI ).
Doduse, posto je limuzina ( pa bi pozadi nekada trebalo da sedne i neki "direktor" ), ne bi lose bilo kada bi pozadi mogao da "uzdignute glave" sedne i visok covek. Barem za taj novac :) Ja probao da sednem, ali se nisam odusevio. Sreca da nisam direktor.
Za takve direktore izgleda ostaje samo passat karavan ...
čarobnjak, jeste, od napred sam i gledao, ne sa strane ili od pozadi. Tu se već razlikuju.
Ej, sećam se na super testu. Baš su tako rekli ,,Bravo za Bravo" kad su ga testirali! haha
@Aleksandar
definitivno da "ukus" ima bezbroj nijansi, gledano na blisku istoriju mečke, meni su recimo najlepše bile W126 (dok nisu taksisti počeli da ga skrnave) i W129, dugo posle njih ništa pa onda me je zainteresovala B-klasa a aktuelna S-klasa mi je najlepša u tom segmentu vozila.
CL je za mene definitivno možda najlepši mercedes u zadnjih dvadesetak godina.
Nisam fan ali cenim kuću.
@Djenka
Ima mnogo lepih Mercedesa,meni je definitivno najbolji model E klasa W211 i ova nova... E klasa je najbolji Mercedes...
Najbolji model od svih Mercedesa,to sam hteo da kazem. A i direktor Mercedesa je rekao da je najvise paznje,truda,istrazivanja,sredstava ulozeno u novi model E klase od kad postoji fabrika. To dovoljno govori o tome koji im je model najvazniji... A jabih rekao i najuspesniji i najbolji... Najodmereniji, za svakoga...
@Aleksandar
nijedan model ne moze biti "naj" za svakoga jer smo svi razliciti, kao i nase potrebe , ocekivanja i mogucnosti...
Bas zato kazem,E klasa bi od svih modela sigurno svakom ispunila najvise zahteva,tj potreba... Veliki,prostran,udoban,brz... Dok su posebne kategorije,kupe,kabrio manje prakticne i sluze necem drugom...
@Djenka
Svakako jedan od najlepsih Mercedesa je Cl W215 kao i novi W216... Svaki Cl je lep... :)
Trebalo bi reci i da je Mercedes predvodnik lepih SUV-ova. Prvi je izbacio model ML koji je bio pravi lepotan u odnosu na tad kockaste i ruzne dzipove. (Micubisi,Toyota,Nisan). Pa ga je u tome sledio BMW (uspesno) pa VW,Audi,Porsche da bi sad i Dacija pocela da pravi "dzipove" :)
Mercedes je uvek lider,u svemu...:) A ostali ga prate... Prvi je ubacio ABS,ESP,ASR itd itd...
@Aleksandar
to sto si naveo nema veze sa dzipovima! To je samo shminka...
Jel ti radis za Mercedes mozda?
P.S. nije bas lider u svemu! Eto Alfa je izbacila prvi common -rail dizel pre njega :)
@Aleksandar
Dobili smo jos jednog nepopravljog ljubitelja "nemaca"...
Neka stane taj tvoj na crtu Hondi Legend...
I ostace na crti... :)))
@Aleksandar
Meni je mnogo lepši i napredniji W216 od predhodnika uzgred budi rečeno (koji se pojavljuje u svim spotovima debilnih američkih repera!)
G-klasa mi je etalon za terence, biće da sam malo i staromodan ali ja tako cenim.
@Aleksandar
Mercedes je firma u panici, ne znaju više gde glavom udaraju. Najveći konkurent ih je odavno prevazišao, a i vodonoša ga je već prestigao po produkciji. Ne vredi im ni što oni onaj političar iz neke vesti o Iranu više ne zna koliko modela imaju, a ne kupci. Ponovo se hvataju za slamku. Posle Krajzlera pokušavaju sa Reno-Nisanom. Skoro da ništa sami ne znaju da naprave.
@Carobnjak
Ne radim,samo ga najvise volim od svih marki :) Druze bez uvrede,Alfa je levo smetalo u odnosu na Mercedes,izbace poneki lep auto i to je sve. Samo lep. A o udobnosti i kvalitetu je suvisno trositi reci... Lepa je 159 i Brerra,Mito mi je odvratan... Sto se tice Honde Legend,samo pogledajte prodaju u Evropi E klase i te Honde i sve ce vam biti jasno :)
@Djenka
Realno Mercedes je tata. Ko jos ima takav kupe kao CL? Pa niko :)
Kazete kako japanci kopiraju nemce,mozda u nekim mnogo manje bitnim detaljima od samog kvaliteta na cemu jadni nemci rade godinama danonocno kako bi postigli isti.Uvidevsi da za to nemaju ni teoretskih sansi,odlucili su se da sa nekim drugim detaljima "pecaju"kupce u cemu(na zalost mnogih kupaca) manje vise i uspevaju
Aleksandre, ne tata nego tatko!
mada ja više volim Audi, ali dobro.
Sto se tice honde legend i E klase evo nekih uporednih brojki:
E 350
3498 ccm
272 hp
6,9 s do 100
52781 evra
Legend 3,5
3471 ccm
291 hp
7,6 do 100
61400 evra
Sigurno da su oba automobila vise nego dobra, ali legend je ogranicen na samo jedan motor koji se nudi uz legend tako da tesko nalazi put do kupaca.
Ubedljivo najbolji mercedes je aktuelni CL, po parametrima luksuza, dizajna, ekskluzivnosti i snage!
@Aleksandar
hvala lepo, za te pare bih kupio stan i neki "obican" automobil (mada ih nemam)...
@Damko
Samo si jednu stvaracicu zaboravio...
Da poredis sa 4matic pogonom koji je nekoliko hiljada evra skuplji, posto je Legend SH-AWD... I u full varijanti, dok Mercedes sa takvom opremom "naplacuje" jos 10-ak evrica...
Honda Civic i Accord prezentuju pravi duh Hondinih automobila...
Vise bih voleo da vozim Accord makar sa 2.0 motorom nego ovu preskupu i izvikanu E klasu, iskreno...
Razumem fudbalere, folk pevacice, politicare... koji zbog svog "statusa" kupuje nemce(BMW, Audi, Mercedes), ali mnogo je racionalnija kupovina npr. Accord-a za oko 22.000E umesto Audi-ja A4 za 10 ili vise hiljada vise...
Slazem se da je kupovina do oko 20.000E jedina ispravna... Jedino je realnost okrutna da ce isti automobil za 3 godine kostati na pijacama npr. 12.000E... Uvek je tako bilo i uvek ce tako i biti...
@Carobnjak
Druze E klasa je sve samo ne izvikana... To je najbolja limuzina danasnjice ( u toj kategoriji,ne racunam slona,A8 i BMW 7). Mada se meni vise svidja i od slona,atraktivnija je,sportskija,prakticnija itd... Honda Accord je sigurno ok auto i za te pare sigurno pruza mnogo,Mazda 6 takodje,oba auta su mi bolja od recimo Toyote Avensis... Verujem kad bi provozao E klasu w211 a tek novu da bi promenio misljenje iz korena. Znas onu : "Jednom Mercedes,uvek Mercedes".
I jos nesto... Uvek je u nekoj klasi lider jedan od tri Nemacke fabrike... Npr U klasi A4,BMW3 i C klasi,bice najbolji A4 recimo. U klasi A6,BMW 5 i Mercedes E,najbolja je E klasa.
I u klasi slona najbolji je slon.
Nikad nece biti predvodnik Mitsubishi ili Toyota ili Honda itd...
Nova E klasa je jedan od najsavrsenijih automobila danasnjice. Najmnnji koef. otpora vazduha na svetu od svih kola. Limuzina 0.25,kupe 0.24... To je za sportska kola misaona imenica :) Blueeficiency sistem,koji smanjuje potrosnju za oko 25 % u odnosu na prosli model. E350 CDI ima 7G Tronic menjac,ubrzava do 100 za 6.8 sekundi a prosecna potrosnja 8 litara...
Jugic trosi 10 :)
Aleksandre, a E klasa kabrio? Meni se on sviđa, iako ne volim nešto kabriolete.
I ne reče po tebi ko je lider u Audi A3, BMW 1, Mercedes B?
I u klasi kupe/ sportskih i kabrioleta, kao i u klasi malih automobila.