home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na sajmu u Hanoveru Volkswagen pokazuje sistematičnu implementaciju ekološke strategije sa preko 30 prikazanih eksponata pod sloganom "Think Blue".

Volkswagen će posetiocima prikazati tematske blokove vozila sa niskom potrošnjom, ekološkom proizvodnjom i tehnologijom budućnosti.

"Think Blue" je pristup koji prevazilazi čisto tehničke i proizvodne aspekte. Na svom izložbenom štandu, Volkswagen predstavlja spektar ekoloških rešenja koja ističu odgovoran stav kompanije. Od ekološke proizvodnje do ekonomičnih vozila, ova izložba aktivno apeluje na svest posetilaca sajma o zaštiti čovekove okoline.

Proizvodnja vozila takođe odražava sistematičnu implementaciju lajtmotiva "Think Blue". Na primeru proizvodnog procesa za Polo BlueMotion, robot objašnjava naprednu ekološku tehnologiju koja se koristi u Volkswagen proizvodnim procesima. Inovativni sistem sprejeva za farbanje, na primer, demonstrira ekonomičnu i ekološku uštedu u toku procesa farbanja vozila.

Volkswagen je spojio najbolje ekološke tehnologije današnjice u "BlueMotion tehnologiji". Sada se neke od njih prikazuju u Hanoveru. One uključuju novu generaciju najprodavanijeg modela Šaran koji je predstavljen u martu mesecu. VW kombi, koji po prvi put ima klizna vrata, ima potrošnju od samo 5,5 litara na 100km. Još jedan istaknut model u Hanoveru je Tuareg Hibrid. Predstavljen pre samo nekoliko nedelja, ovo je trenutno jedini SUV hibrid koji je dostupan u Evropi.

Volkswagen će posetiocima ubuduće prikazivati efikasne tehnologije i koncepte ekološke mobilnosti na Sajmu u Hanoveru. Posebna pažnja je usmerena na koncept L1. Opremljen TDI motorom, ovaj krajnje aerodinamičan hibrid će verovatno postati najekonomičniji automobil na svetu sa kombinovanom potrošnjom dizela od samo 1,38l.

Izvor : Volkswagen.rs 



čitanja : 770



Komentari

Ima ogromna greska ovde!!!
Tuareg hibrid jedini dostupan SUV u Evropi?!?!?!?!
A sta je sa LEXUS RX450h???!!!
Cak je i u Srbiji dostupan, a ne u Evropi!!!

Autor Dejan 20 Apr 2010, 23:37

@Dejan
zar ne vidiš da je autor Volksvagen PR služba

Autor Ex Italo fan 20 Apr 2010, 23:46

E onda je to njihova velika greska, ali manje vise u tekstu, nego sto ne vide konkurenciju i ne znaju da je upravo ta konkurencija, nekoliko godina ispred njih.

Autor Dejan 20 Apr 2010, 23:53

@Dejan
Nisam siguran da nije namerno. PR je čudo. A VW je tu najjači.

Autor Ex Italo fan 21 Apr 2010, 00:02