home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Italijanski „Fijat”, pod čijom je kontrolom američki „Krajsler”, objavio je da je u prvom kvartalu ove godine zabeležio gubitak od 25 miliona evra.

To je poboljšanje u odnosu na prvo tromesečje prošle godine, kada je ta kompanija ostvarila gubitak od 410 miliona evra, a razlog tome je povećanje prihoda, prenosi AP.

Prihod kompanije u prvom kvartalu ove godine je porastao za 14,7 odsto na 12,9 milijardi evra u poređenju sa 11,2 milijarde godinu dana ranije.

„Fijat” je zabeležio rast od 22 odsto u odnosu na isti period lane ostvarivši prihod od 6,8 milijardi evra od prodaje 532.400 automobila i lakih vozila, zahvaljujući podsticajnim programima zamene starih vozila za nova u nekim evropskim zemljama, koji će tokom ove godine biti postepeno ukinuti.

„Proizvodnja automobila je i dalje najveći izvor prihoda za 'Fijat'“, izjavio je generalni direktor kompanije Serđo Markione, dodavši da je prodajom automobila ostvareno više od polovine prihoda.

„Fijat” je, međutim, saopštio da će ove godine pretrpeti veliki udarac zbog obustavljanja programa zamene „staro za novo” u Evropi, što će, kako se očekuje, doneti smanjenje isporuka za 15 procenata.

Skok profita sa 49 na 127 miliona evra je zabeležen i u prodaji poljoprivredne opreme zahvaljujući smanjenju troškova, kojim je ublaženo smanjenje prodaje u Evropi i Americi.

Povećanje zarade u prvom kvartalu od 11,2 odsto je ostvareno i od prodaje kamiona „iveko”, što ukazuje na prve znake oporavka tog sektora.

Vrednost akcija italijanskog proizvođača automobila je pala za 2,88 odsto, na 10,12 evra, posle objavljivanja podataka o zaradi nakon jučerašnjeg rasta, koji je usledio posle najave da će naslednik porodice Anjeli i dosadašnji potpredsednik kompanije Džon Elkan postati njen predsednik.

Autor : Tanjug.rs 



čitanja : 828



Komentari

25 miliona! Opa! Neka daju meni jedan samo i biću zadovoljan...
(bujna mašta, lupaš svašta)

Autor MasterHaosis 21 Apr 2010, 17:07

@Carobnjak
Znam da nije tema...
Izvini za sve lose sto sam ikada rekao o 1,3 MJ i njegovom DPF filteru:)
Idi na:
http://www.gm-chevrolet.rs/images/pdf/manuals/Cruze_MY10_2009_SR.pdf
To je upustvo za "Cruze", idi na stranu 102-103, pa vidi sta vlasnik treba ( a sta ne sme ) da uradi da bi se obavio proces automatskog samociscenja DPF filtera. Strava od resenja ... Doduse, barem se "samoocisti":)
Pozdrav svima!

Autor Moron 21 Apr 2010, 17:58

Sad ce opet da bude gubitak 410 miliona bez podsticajnih programa i subvencija drzava...

Autor Aleksandar 21 Apr 2010, 19:01

Pa dobro bre de je taj famozni dugoocekivani petogodisnji plan? Jel danas 21. april? Jeste. Jesu rekli da ce objaviti plan 21. aprila? Jesu. Pa zasto onda ja i dalje cekam ceo dan da vidim sta pise u tom prokletom planu? Jel ti Italijani rade nesto ili se zezaju po ceo dan?

Autor Vladigar 21 Apr 2010, 19:28

@Vladigar
tu je, sta si nestrpljiv? :)))

Autor carobnjak 21 Apr 2010, 20:44

@Moron
ne moras da se izvinjavas, ja ionako volim samo ciste benzince, ne dizel, ne gas!

Autor carobnjak 21 Apr 2010, 20:46

@Carobnjak
Veruj da ono treba svako da procita ( samo par recenica ), strava je ...

Autor Moron 21 Apr 2010, 20:57

@Moron
procitao sam... Odakle ti zivaca da pretrazujes sve to?

Autor carobnjak 21 Apr 2010, 21:06

@Moron
Zar svi noviji dizelasi nemaju manje ili vise slicnu tehniku burnog sagorevanja nagomilane cadji, pitanje samo kako su taj postupak pojasnili u svojim user manual...

Autor tommy 21 Apr 2010, 23:45