home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Nova sezona, nova okolina. Od trećeg aprila, električna vozila su u centru pažnje u C_42, nacionalnom izlogu brenda Citroen.

C-Zero, malo gradsko električno vozilo, i Survolt, električno koncept vozilo prikazano na Ženevskom salonu, sada su izloženi publici u jednoj od najprestižnijih avenija na svetu. Citroen izlaže dva vozila koja emituju između 0 i 130 g/km CO2, sve to u nesvakidašnjem šarenom i zabavnom ambijentu.

Tokom proleća u C_42 mogu da se vide koja Citroen vozila čuvaju okolinu. Za novu sezonu, Citroen je izabrao da stavi u prvi plan električna vozila, između ostalog i poslednje koncept vozilo, i serijske automobile od C3 do C5 – koji nude nisku emisiju izduvnih gasova, dokaz da termički motor još nije posustao.

Od samog ulaska, posetioci konstatuju da se okolina uklapa sa uživanjem kada je u pitanju dekor i prostor kao i izloženi proizvodi. U prizemlju salona je električna tehnologija, zadovoljstvo koje pruža pogled na Citroen C-Zero, najnovije električno vozilo brenda, po prvi put u Francuskoj prikazano širokoj publici, a koje će da bude komercijalizovano krajem godine.

Posetioci postepeno otkrivaju i Citroen C3 i Citroen DS3 prezentovane u verzijama 99 g/km CO2, Citroen C3 Picasso od 119 g/km CO2 i konačno Citroen C5 od 130 g/km CO2. Ono što povezuje ove automobile je da pripadaju gami Citroen vozila i da se uveliko voze evropskim putevima i ulicama.

Smanjiti emisiju izduvnih gasova kojima automobili zagađuju životnu okolinu, to je obaveza za proizvođača koji koristi ekološke materijale u koncepciji vozila, ali to isto žele i kupci kroz takozvanu «eko-vožnju». Prateći taj put, posetioci mogu da isprobaju «eko-vožnju» na simulatoru pod imenom Ecogotchi ili da provere način upotrebe eko materijala od strane brenda Citroen za koncepciju game. Tokom praćenja celog postupka, moderne animacije prikazuju sve tehnologije koje su korišćene od strane brenda kako bi se zaštitila okolina. Učiti u ovom slučaju predstavlja uživanje.

U dinamičnoj atmosferi, usred fluorescentnih delova ističe se Survolt, poslednje koncept vozilo Citroen-ove kuće koje u sebi kombinuje takmičenje i ekologiju. U duhu automobilskog takmičenja Citroen je uvek želeo da kombinuje sport i zaštitu čovekove okoline. Učinio je to sa Survoltom, 100% elektičnim vozilom koje je prvi put izloženo publici.

Bez granica za okolinu

Kao internacionalni izlog brenda, C_42 prvi put dočekuje specijalnu ponudu iz Kine. Oni, koji se budu popeli do drugog sprata moći će da otkriju C-Quatre Stop&Start, auto koji nikad nije vožen u Evropi. Najveće automobilsko tržište na svetu, a drugo tržište za brend Citroen, Kina je zemlja za posebne ambicije. Među izazovima brenda je, između ostalog, i želja da se smanji do 2020. na polovinu sadašnje, prosečna emisija CO2 game Citroen u Kini.

C_42

C _42, Internacionalni izlog brenda, nalazi se u jednoj od najprestižnijih avenija na svetu, avenija Jelisejska Polja u Parizu. Otvoren od 2007. u aktuelnom izdanju, C_42 je mesto razmene i poznanstava između brenda i publike. Kroz sezone, mogu da se otkriju svi noviteti Citroen-a uz pomoć tematskih izložbi na kojima se izlažu automobili i tehnologije brenda. U 2009., C_42 je ugostio više od 1,5 miliona posetilaca.

Izvor : Netauto.rs 



čitanja : 1128



Komentari