
Kompanija „Fiat Automobili Srbija" (FAS) proizvela je u prva četiri ovogodišnja meseca 7.821 vozilo, dok je u prvom kvartalu prodala 4.731 automobil, izjavio je danas Tanjugu portparol fabrike iz Kragujevca Đuzepe Zakarija.
Ukoliko bi se i u preostalom delu godine održao tempo proizvodnje zabeležen u
periodu januar - april, FAS bi 2010. okončao sa produkcijom od 23.618 vozila.
FAS je lani u kragujevačkim pogonima proizveo, prema rečima Zakarije, 16.337
automobila "punto klasik", a takom minule godine je prodato
15.621 vozilo.
Zakrija ističe da FAS trenutno ima oko 900 porudžbina za nabavku vozila,
dok je lani od ukupno prodatog broja atumobila oko 82,5 odsto plasirano u
okviru realizacije programa subvencionisane prodaje "staro za novo".
Izvoz FAS -a je započet prodajom 32 "punta" kupcima iz
Ukrajine, devet je otpremljeno u Liban, 150 u Egipat i 62 u Maroko, precizirao je Zakarija.
Kompanija „Fiat Automobili Srbija" osnovana je 2008. kao zajedničko
preduzeće "Fiat Grupe" i Republike Srbije, sa ciljem da se stvori
osnova za godišnju proizvodnju oko 200 hiljada malolitražnih automobila koji bi
se prodavali na domaćem i stranom tržištu.
Autor : Tanjug.rs
Foto : Autoblog.rs
Mange ne sviraj!
Moraš ti da kontriraš pa to ti je! Koliko ja znam Metalac ima jako kvalitetno posudje, tako da si samog sebe pljunuo
Dejan L
"Metalac" je svetska firma, ali za šepe, lonce i poklopce.
Pogledaj ga na ovoj fotki.
Samo fali izvor toplote odozdo i eto ručka.
Samo pokušavam da ukažem, jer ovde preterano ima fiatista, koji truju narod. Razumem BMW, Mercedes, Alfu, Renault, japance ali baš Fiat pa ovako!
Osim Škode, vaća, traća,zaporošca svi ostali krševi su vezani za Fiat. Pa dosta više! I ovo ti je isto!
Mange, Audi si zaboravio da pomeneš, nemoj da te podsećam.
I jeste da ima ovde Fijatista, ali to je njihov izbor, to im se sviđa i gotovo.
MasterHaosis
Gde ću sve nabrojati! Ali fiat u Evropi je predposlednji. Poslednja je Dacija, naravno!
"Kompanija „Fiat Automobili Srbija" (FAS) proizvela je u prva četiri ovogodišnja meseca 7.821 vozilo, dok je u prvom kvartalu prodala 4.731 automobil, izjavio je danas Tanjugu portparol fabrike iz Kragujevca Đuzepe Zakarija."
nisam trgovac pa ne znam kako se resavaju viskovi od nekoliko hiljada automobila,3090 komada da budem precizniji.
A i sta nas to briga, to je Fiatov problem.
Niko ne primecije da je proizvodnja veca za 50% u odnosu na proslu godine.
oko 82,5 odsto plasirano u okviru realizacije programa subvencionisane prodaje "staro za novo"
---
Lepo ja kucam mesecima da država ne "subvencioniše" prodaju Punta, kolika bi bila prodaja?
Realnost je da je 3.124 Punta prodato bez subvencije u 2009.
A zalihe rastu li rastu...
Evo objasnjenja iz prve ruke;
B92: Iz Kragujevca se može čuti i da oko 3 000 “punta“ čeka na vašem parkingu i da su tamo zbog pada prodaje. Neki čak kažu da bi ova pauza u proizvodnji koja bi trebalo da se završi početkom aprila zapravo mogla da potraje i to ne samo zbog rekonstrukcije nego i zbog male tražnje.
De Filipis: Pa, ono što je činjenica je da smo u februaru pokrili 42 odsto tržišta u Srbiji. Mi ne pretnedujemo da budemo jedini koji prodaju kola u ovoj zemlji. Osim toga mi smo počeli i da izvozimo kola iz Srbije, najpre u Bosnu, a sledećeg meseca počinjemo sa izvozom u Severnu Afriku. Danas su kapaciteti takvi da omogućavaju proizvodnju 5 000 automobila mesečno što je, u totalu posmatrano, oko 1,5 puta više od ukupne prodaje u Srbiji. Ni prošle godine nismo proizvodili svakog dana u mesecu.
B92: Dakle, Vi ne smatrate zabrinjavajućim to što se ti automobili nalaze na lageru?
De Filipis: Ne, uobičajeno je da idemo sa maksimalnom proizvodnjom i da se staje kada za to ima potrebe.
http://www.b92.net/info/intervju/index.php?nav_id=421673
A da se nebi toliko brinuli sta ce biti s 3000 Punta na lageru evo i informacije koju sam cuo od radnika; Fiat ce letos poslati radnike na produzeni odmor do 3 meseca, tokom kojeg ce se raditi rekonstrukcija fabrike.
To jos nisu mediji objavili.
Tako to rade Italijani, prvo s vladom, pa malo odlaganja,, pa malo rada, zatim subvencione, pa farbanje i krecenje, pa malo izvoza, zatim rekonstrukcija.
Sta ste ocekivali, da daju odmah milijardu na sto?
Ko da niste gledali talijanski fudbal.
MasterHaosis
Pa valjda znaš, da je za Fiat spasonosni posao 1970god. bio izgradnja fabrike Lada u Toljatiju, od komplet građevinskih radova do konačne proizvodnje Fiata i lade, koja čak i "modernizovana", bregasta u glavi motora! Ova posao je tada spasio Fiat od sigurne propasti.
PS
Moskvic je napravljen uz saradnju Opela, koji je najgori nemački auto!
@Boki
Jednom i zauvek zapamtite da je LETOS prošlo vreme, kaže se NA LETO.
NE BI se piše odvojeno!
Izvini ali u Evropi fiat nije predposlednji, on je u prvih 5 po prodaji!
Jedno je prodaja a jedno kvalitet. Fiat je sposoban trgovac a sposobnih trgovaca se treba čuvati.
Svašta uvaljuju!
Sposobni ili ne, uvaljuju ili ne, to nije tema, ako sam ja toliko glup da pored automagazina koje redovno čitam i pored sijaset autosajtova, autoblogova, pored svog poznavanja mašinstva i elektrotehnike dozvolim da mi neko nešto uvali, onda je to veliki nesporazum s mozgom. Ne vozim fiat, vozio sam ga, odličan je za svoju cenu! Ako baš hoćeš da znaš, ja skidam svakom kapu iako nisam obožavalac tog proizvodjača!
A to se zove biti realan
Uostalom do juče smo vozili YUGA od kojeg je punto bolji u sledećim stvarima:
Pocinkovani lim, ne truli, duži je 36cm od juga, taman za noge, ima servo, ima 5 vrata, nema guranja, bezbedan je na Euro N-cap crash testu, bolje ubrzava do 100km/h, ima bolje kočnice, eto ti 7 dobrih razloga! Prosto da čovek ne poveruje da dok sam imao Fiata najviše su ga pljuvali vozači zastave, SRPSKA POSLA
To Dejane, kaži im!
Mange, pa jeste, onda ispada da je Lada iza Fijata. Pa i jeste.
A koja je tvoja omiljena marka?
Dejan L
"ako sam ja toliko glup da pored automagazina koje redovno čitam i pored sijaset autosajtova, autoblogova"
Zbog ovoga tvog citata ja ovo i pisem. Ovo što ti čitaš je gore od reklama, to su naručeni tekstovi!
Ajde daj samo jedan primer gde je u nekom magazinu konstatovano da ne preporučuju kupovinu automobila!
MasterHaosis
Moje omiljene make iz mašte:
1.Porše
2.Ferari
3.Maserati
Moje omiljene marke iz možda, jednog dana realnog sveta:
1.BMW
2.Honda sport(Sivik i Akord)
3.Renault sport
Moje omiljene marke u skladu sa mojijim potrebama i mogućnostima
1.Renault
2.Škoda
3.Jeftiniji japanci
@Boki
Jednom i zauvek zapamtite da je LETOS prošlo vreme, kaže se NA LETO.
NE BI se piše odvojeno!
@Dejane, dugo vremena sam proveo na ex-Yu forumima, gde neke nase reci i ne razumeju, i niko me nije ispravljao, bitno je razumeti.
Sta bi tek na stranom forumu gde vecina naglaba engleski?
Dejo!
Maštaj ferari i porse!
Nemoj biti sitna duša.
Kad je bal neka bude i maskembal!
Znaš šta posećivao sam neke strane sajtove, nažalost španski i nemački ne znam, ali gde god sam čitao komentare, urednik je opominjao pojedince da ne iznose netačne informacije, sem toga svaki Englez je hvalio svoje, svaki Francuz svoje marke, a mi Srbi pljujemo sami sebe, šta će tek drugi da kažu?
Moj najomiljeniji je Maserati
Onda recimo Ferari
Mada mi je i Lamborghini ok
U poslednje vreme mi nekako najlepši dodje ovaj sa sledećeg linkova
http://routelange.files.wordpress.com/2009/11/bugatti_galibier_05_-_10nov2009.jpg
http://shippingcars.files.wordpress.com/2010/03/bugatti-16c-4.jpg
Mi se pravimo kao da sve znamo, a razlika izmedju Zastave i Fiataje kao dupe i oko..
Na pr.pre privatizacije direktor zastave automobila daje izjavu kako se proizvodnja Punta(z 10) moze udvostruciti prijemom jos 30% radnika.
Fiat je kasnije utrostrucio sa 50% manje radnika.
@Boki
Politika je cudo ja bik sad za nepostovanje ugovora kaznijo fiat da sam neka vlast. Obecali da nas neće otpustit, a radismo ko crnci, na kraju smo pod pritskom sami pobegli. To ti je mili moj menadzment fiata
@kgkg
A nasi su privatnici kao bolji? U stilu; bolje da te ja ..... nego neki stranac.
A Djovani kaze; s automatizacijom normalno da idu i optpustanja.
Mange i Dejan ukrstili koplja, čije će se slomiti, pitanje je sad. Citirate tudja mišljenja ko studenti dramaturgije Šekspira. A izgleda ste još u hajdučkom ciklusu Vuka nam Karadžića, Višnjići moji nesretni