
Nova Alfina Giulietta će ove godine služiti kao Safety Car u SBK World Superbike Championshipu.
Bazira se na verziji Giulietta Quadrifoglio Verde, koju pokreće 1,75 litarski turbo četvorocilindrični benzinac sa 235 konja. To je dovoljno da standardna, serijska verzija ove Giuliette od 0-100 km/h ubrza za 6,8 sekunde i postigne najveću brzinu od 242 km/h.
Konkretniji detalji o ovom Safety Car-u nisu saopšteni.
Felne su očigledno dizajnirane tako da u dubokom blatu ostvare bolji "bočni zahvat", kako to i dolikuje radnim mašinama ove vrste ...
Izjave čarobnog posle probne vožnje:
Što će mu ovoliki konji. Pa i 60 je mnogo!
A da se ne pravi slučajno na platformi punta?
Čuo sam da će se ovakav isti praviti u Zastavi ili ti FAS-u.
Kupiću ga kad počne u FAS-u da se pravi. Onda će biti kvalitetniji...
@Mange
Bez da zelim da te ljutim, iskreno, koja ti je prosecna brzina u gradu, jer od toga zivis? Ako ne gresim, prosek je 15, mozda najvise 20 km/h? Koliko "konja" za taj "prosek" realno koristis? 100 ili 50 ili manje? Znas i sam...
Imas iskren pozdrav!
Mange, kolika mržnja izbija iz tebe, pomisliću da i rodjenu kevu mrziš!
Ajde 1 kaži nešto pametno, a da tvoj odgovor ne bude ekser
Nemojte obmanjivati javnost, FIAT u Srbiji nece proizvoditi ni jedan automobil, vec ce samo sklapati neki zastareli model. Nece se sklapati 300.000 automobila (jer nemaju kome da prodaju toliko zastarelih automobila) vec ce se sklapati, maksimalno, 180.000 automobila. FIAT Srbija ne namerava da sagradi "majmoderniju fabriku" u Kragujevcu jer niti ima nameru da bilo sta proizvodi u Srbiji (dakle, ne treba im fabrika, a ako se pod fabrikom misli na "sklapaonicu", ni ona nece biti najmodernija jer je neisplativo automatizovati liniju za nekih bednih stotinak hiljada zastarelih automobila. Kad vec govorimo o FIATU Srbija, onda da pomenemo i ostalo. FIAT nece u Kragujevcu uloziti ni 100 miliona evra a kamoli obecanih 700-800, a kao investiciju ce uracunati svoju "tehnologiju" i brend, iako nece doci do transfera tahnologije jer ce se, kao sto rekoh, ovde automobili samo sklapati. Isto tako, sklapace se samo jedan automobil a ne dva. Sve u svemu, drzava je dala skoro 300 miliona evra za sklapanje automobila za koji smo vec imali licencu. Do 2014. ce biti zaposleno 3.400 radnika i to je sve. To je istina, a sve ostalo su bajke.
U decembru prosle godine otisao sam iz Zastave. I dalje sam u kontaktu sa svojim bivsim kolegama i iz njihove price dobro je sto sam otisao. Placevi vozila su puni, ne radi se prvih 10 dana maja, plate su pale, niko ne vidi perspektivu, kola se slabo kupuju....Sve se radi na opremi koju je drzava Srbija kupila za vreme ministra Bubala. Tada je Zastava prodala svoje nekretnine i servise da bi drzava kupila opremu i full licencu za Zastavu 10, a italijani dosli da rade na vec postojecoj opremi (nasoj!) i nista nisu ulozili. Svakog dana mogu da odu i sto je najbitnije u svemu, odlazak ih nista ne kosta! A dobar deo banaka nece da vam da kredit ako radite u Fiatu. ko je ostao vezan za staru fabriku Zastava automobili i dalje kredit moze da dobije glat, naravno ako nije prezaduzen. Toliko o renesansi srpske masinske industrije.
Za neupućene, kada je Ei NIŠ sa Philipsom počeo da sklapa televizore color16 i color55, philips je uložio fiktivnih (zamišljenih) 10 miliona maraka, a u kom obliku? Pa upravo u obliku znanja i brenda, ime se plaća! VW POLO i ŠKODA FABIJA je isti auto, samo kad kupuješ VW POLO plaćaš IME (BREND) iliti status!
C3 i 206 isto tako
Moron
Relacije ka Solunu, Zagrebu, Beču preko 90km/h.
Crna Gora, Zapadna i Istočna Srbija 70-80km/h
Fanovi dobrih kola sa nikada ne zadovoljavaju sa trakalicama, To me je ovde izvelo iz takta.
Adrenalin se ne budi iz 60ks.
Najmanja moguća mera je 110ks/t težine.
Ceo život sam proveo u auomobilu, vozio motore i uvek sam spreman na sve.
A može i mir ali šala nije na odmet.
Svima pozdrav.
Znači oni rade po licenci koju smo mi od njih kupili?
A umesto novca uložili su znanje i recept.
Aj da pravimo zajedničku kuću, ti daj novac, a ja ću da uložim znanje kako se kuća pravi!
Auuu
@Mange
Redom ...
To "prvo", Solun, Beć ... 90 km/h, to ok, problem nije.
Ono "drugo" baš i nisam siguran. Mislim, tačno je da može i BGD-UE za 2,5 sata, ali sa glavom ( svojom i tudjom ) "u torbi". To ne pozdravljam i više ne odobravam. Možda nekada kada sam imao 18 ili 20 godina, ali odavno ne! Da do CG imaš takav prosek, to već ne shvatam kako, kuda, ni kada. Zaista.
Mislim da 60 ks može ( van auto puta )da napravi dobar adrenalin. Vidiš, sa prosekom od 60-70 km/h do Užica sa vozilom od, recimo 60 ks, ti češ gas često pritiskati "opušteno", odnosno, do kraja, sportski, šaltaćeš često i osećaćeš se kao Fandjo. Ali, sa vozilom od 8-9 kg/ks ti češ za taj isti prosek ( pa i da ne bi često zalazio u zonu kaznenih bodova ), najveći deo tog puta provesti "u grču", pretežno vozeći "na leru" ili sa doziranim pritiskanjem gasa, pri čemu nećeš imati potrebu da promeniš stepen prenosa više od par puta. U UE češ na kraju doći sav mokar od nervoze i kao da te je neko tukao .
I ako mene pitaš, bolje će se "provesti" onaj od 60 ks. Na neki način žalosno ( mada i nije ), ali istinito... Dakle, "najmanje" 110 ks po toni jeste za svako poštovanje, ali je pitanje koliko je to DANAS za poželeti u Srbiji. Ne kažem da ne bih nekada voleo ( i da sam za tim nisam baš žudeo ), ali pretežno mislim da je dobro šte danas to nemam ( zbog moje porodice, mene i svih ostalih ).
Pozdrav i Tebi i svaka ti sreća!
Moron
Auto sport, sportski automobili i motorcikli su moja strast.
Nije poenta juriti auto putem. Brdsko planinski putevi su mesto za adrenalin. Tara, Zlatibor, Lovćen, Bukovi, Divčibare, Zlatar, Debelo Brdo... To su putevi za malu spravu od 150-200ks. Renult clio sport, peugeot 206 rc, honda sivik, BMW M3 a nekada bilo Reno 5 gt turbo, golf GTI.
To je život i osećaj i mislim da me niko od vas ne razume.
Užice - Beograd nikada duže od 2.5h.
Beograd - Budva, nikada više od 6.5h.
I nije glava u torbi. Živim na putu i ne bi bilo zdravo. Uzgred nema preticanja na punoj liniji, naseljena mesta lagano.
Mange
I ja volim krivine, ali drago mi je da do CG ne idemo istim putem :) Svejedno, javi mi kada krenes put UE, da "pauziram" taj dan.A jesi li ti isao u skorije vreme do UE, sada ti je "naselje" bar 75% puta ...
Srecno u svakom slucaju, Tebi i ostalima!
Moron
Na tim deonicama za koje pitaš sam barem 2 puta nedeljno. Vozim dosta ljudi i niko se ne žali i obično me ponovo traže.
I obično sam na ovom sajtu u pauzama.
Mange
Ti, što ih tako voziš, siguran si da su u pitanju baš "živi" ljudi? Mislim, ne radiš neki "poslednji prevoz"?
Ah, da rekao si da te ti ljudi ponovo traže, što bi se već mrtvi teško usudili ...
Zaista ne razumem kako to uspevaš da radiš u normalnim uslovima saobraćaja, a da "aktivno" ne ugrožavaš sebe i druge ...
Eto tako. Ja sam pofesionalac u svom poslu. Očigledno se nisi vozio sa profesionalcima i rekao sam ti da ne možeš da razumeš. Poslovni ljudi, direktori, imućni ljudi se ne voze sa svakim. Treba steći poverenje...
Žao mi je što ovde preovlađuju teoretičari željni vožnje.
@Moron
@Mange
60 hp je stvarno malo na "otvorenom" putu, a o adrenalinu sa 60 hp ne treba trositi reci...
Slazem se da ne treba ludovati na putu, ali van naseljenog mesta ne treba ni gnjaviti, lepo je osetiti snagu automobila na putu. Ne treba ni preticati na punoj, mada kako su linije iscrtane kod nas nekad se prosto mora, kad je pregledan deo puta koji mislimo iskoristiti za preticanje. Sto se tice ogranicenja u naseljenom mestu treba ga se pridrzavati (zbog dece koja mogu istrcati na ulicu nesvesna svog postupka), takodje i za crveno svetlo. Ali nisam pristalica toga da se prodje zemlja od severa do juga postujuci ogranicenja od 60 kmh celim putem. Pa sta ce nam onda automobil? To se moze tako i autobusom!
Mislim da jako auto uvek dobro dodje pa makar 80 ili vise procenata vremena ne bili u mogucnosti da iskoristimo njegov potencijal.
Jak auto daje sigurnost i povećava bezbednost saobraćaja kod normalnih ljudi.
Ovi punto 60ks su opasnost na putu i to svaki dan viđam. Najgore što ima elastičan motor i može da prevari u proceni u pretcanju jer nema snage. Nije bolja ni dacija 75ks.
A što se ograničenja tiče daću vam jedan savet. Brzinomeri lažu barem 5%, a tolerancija laserskih radara i fama uređaja je 10%, što je u zbiru 15%. Znaci tamo gde je ograničenje 60 krećite se 70 i nije problem. Na auto putu to iznosi 140km/h.
I morate steći osećaj i naučiti mesta za patrole.
Sve je opet dobronamerno.
@Mange
Zbog prirode posla, vozili su me ( i cesto me voze ) mnogi sirom nase zemlje, od amatera, pa do profesionalaca. Prosao sam tako desetine hiljada kilometara poslednjih 15-ak godina. "Video" sam ( i gledam ) sve i svasta i mislim da sam dosta sposoban da procenim kvalitet vozaca, pa i u smislu njegove "sigurnosti" ( po sebe i druge ). Video sam i neke profi vozace koji su totalni idioti. Malo je vozaca koji su uspeli da steknu moje poverenje do te mere da mogu da se opustim i zaspem. To je vrhunac mog poverenja prema vozacu. Od svih, kao najsvetliji primer dobrih vozaca, koji apsolutno vladaju ( saobracajnom ) "situacijom", izdvojio bih dve zenske osobe, jednu relativno mladu devojku ( nekih 25 ) i jednu "gospodju" od preko 50. Vozile su kao "zmajevi" i svakako bolje od sve i jednog profi vozaca koji me ikada vozio.
Zato Mange, ako zivis od tog volana, cuvaj ipak sebe i druge i ne zuri toliko. Znas kako ono pise u Milanovcu pored OMV-a:
"Bolje izgubiti minut u zivotu, nego zivot u minutu!"
Moron
Ja godišnje pređem blizu 100 000km sa raznim automobilima po našoj zemlji i šire, pa onda malko porazmislite o mojim komentarima, barem oni koji imaju nameru da kupe automobil.
A zajebancija je zajebancija
@Damko
Pa, nisam ja ni rekao da treba "robovati" ogranicenjima, niti ih ja postujem onako kako glase ( osim tamo gde znam da moze biti patrola ), vec ih "realno" krsim do 20 u naselju i do 40 van njega ( jer sve to prolazi bez bodova ), a nekada i vise ( po nekim krivudavim deonicama, gde znam da nema tehnickih uslova za patrole i radare). Ali, svako od nas treba da bude svestan da, ako nasom krivicom dodje do neke saobracajke i ne daj Boze necije smrti, zbog i tog ( "bezbdovnog" ) prekoracenja moze da se zaglavi "robija". Ne verujem da je neko normalan zeli ...
@Mange
Ja često vozim punto Z 10, na otvorenom i zaista se oseća nedostatak snage u preticanju, što može da bude veoma nezgodno.
Znam više ljudi koji su pretrpeli "strah" i praktično više ne pretiču sa puntom.
Mange
Tolika prica o snazi i brzini.
Sa istim tim puntom stizem iz Pozege do Beograda za 2 sata 15 minuta i ne trosim 5 u proseku
@Mange
znam da nisi rekao, slozio sam se sa tvojim komentarom.
Ipak su preterali sa ogranicenjima kod nas. Mislim da je na dosta mesta ogranicenje postavljeno sa jedinim razlogom da se policijska patrola sa radarom sakrije negde iza znaka.
Laik
Nije ista tehnika "bezbednog" preticanja sa vozilom ciji motor "kipi" od snage i sa "puntom" ( tj. kolima takve snage ). Medjutim, ako se pravilno koristi mozak, tada se i sa puntom moze sasvim bezbedno i uspesno preticati. Samo treba znati kako, a sto je u osnovi jako lako ... Pa, ja sam vozio nivu jako dugo ( za koju je punto ferari ) i pretekao sam svaki auto koji sam "nameracio". Sve je u tehnici ...
balkanboy
Sve je uredu ali da ti troši 5L to si ili slagao ili si obmanut od strane bord kompjutera koji ja na puntu "blesimetar". Potrošnja od čepa do čepa na toj deonici nemože biti manja od 6L sa zuntom. Beograd - Požega - Beograd 400km sa gradskom vožnjom. Provereno na više automobila mnogo puta.
A kad budeš išao Užice -Bgd. sat i pedest min, tad se javi.
@Damko
U pravu si za ogranicenja kod nas. U HR, recimo, na "Drzavnoj cesti br. 1" ( rang nase "Ibarske ) gotovo u svakom manjem naselju kroz koje magistrala prolazi ogranicenje je znakom odredjeno na 70 ili 80 ( a tolerise se prekoracenje do 10 km/h pri brzinama do 100 km/h ). Veoma, veoma retko je manje, mada je i kod njih zakonski regulisano na 50.
Oni se trude da ubrzaju, a nasi da uspore soabracaj ...
Što se ogranjčenja tiče ovako stoje stvari na deonici Bgd-granica sa Crnom G.
Beograd - Stepojevac je katastrofa jer se ne zna hijerarhija. Meljak i Stepojevac policija.
Stepojevac do pred Ljg otvoreno. Ljig polic.
Stavica polic. obavezno.
Od Rudnika se zna nekog reda sa sigmalizacijm. Polic. spuštanje niz Rudnik i pred G.Milanovac.
Čačak - Užice - Zlatibor signal. ok. a policija brana Međuvršje, Rasna, Gorjani, Prljevića Polje, Kokin Brod, Brodarevo.
Zanimljivo je da je neka sila upristojila ograničenja na deonici Čačak - Užice - Zlatibor pa možda sve do Gostuna.
Ne mogu više. Mali ovaj PDA.
Ako treba mogu i celu Crnu Goru i celu Srbiju.
Uvek kada negde krenem racunam da auto trosi 5 na otvorenom putu i tako i sipam jos nisam ostao bez goriva a ne volim da se vucem po putu, jedino trosi vise na autoputu ali tada ga teram koliko moze, nekih 160.
Sto se tice Ue-BG iskustvo me uci da je sve moguce ali mora da bude redak saobracaj
@Panchev9
Naravno da smo se razumeli... Po svaku cenu treba pokusati stici jedan minut ranije, makar sve pogazio na putu ili sam svoju glavu izgubio ... To je sustina filozofije.
Idem da spavam i sanjam kako se to UE - BGD ide za sat i pedeset minuta, tj. prosecno 111 km/h, uz postovanje naselja i punih linija. Malo ...
Zaboravio si Bele Zemlje i Surduk.
Nikad ne preticite kada idete na Zlatibor na punoj liniji, gledaju sa nekog brda i posle vas jure.
Moron
To su drukčiji uslovi i neki od onih gore pobrojanih spravica.
A šta miliš jamaha R1 200ks, kad si tako strašljiv.
To je posto juri kod svalerke pa je za 2 sata, a da je draga zenica ne bi "mogao" ispod 3 nikako...
Prijatno spavanje a i odoh i ja uskoro...
Prljevića Polje ti je precizniji podatak od Bele Zemlje. A Surduk i Jevremovići, Cajetina i Prjevorac kod Kokinog Broda je iskljucivo preticanje.
Ko pretiče na duploj punoj treba da bude uhapšen, to se podrazumeva.
@Mange
"Sve je uredu ali da ti troši 5L to si ili slagao ili si obmanut od strane bord kompjutera koji ja na puntu "blesimetar"."
Sto me nasmeja, druze! :))))
@Mange
ako budem skorije isao nekim nepoznatim putem racunam na tvoju pomoc oko rasporeda radarskih kontrola!
@Moron 11 Maj 2010, 23:14
E, tako treba. Kada ti na putu obezbede da mozes voziti koliko-toliko pristojnom brzinom onda je mnogo manje potrebe za nekom jurnjavom i mnogo manje onih koji krse ogranicenje brzine.
Ali ne, ovde ne moze tako, ovde se nekako moraju ubirati pare sa drugorazrednih (ili gorih puteva) i (obavezno) par novoasfaltiranih valjanih kilometara puta sa ogranicenjem 50 kmh!
@Moron 11 Maj 2010, 22:44
ubo si ga tačno u oko. Samo onaj vozač, kome putnici mogu da zaspu u autu, je "siguran" vozač. Ja sam za 5,5god, koliko posedujem vozačku, prešao oko 200.000km sa 4-5 auta, i meni najvažnije, postigao sam da najbolji vozač u mojim očima(moj tečo) spava skoro ceo put npr, Vrbas-Podgorica... Čovek koji ne da nikom da ga vozi osim mene...A ima 5 profesionalnih vozača u firmi(kamiondžije)...
I par narodnih za kraj: Ko žurio, vrat slomio... Bolje pola sata kasnije, nego 40godina ranije...
@Mange
Svaka cast, ti si me "provalio", ja sam "tako strašljiv" ...
Sta ćeš, nemam ja tvoje vozacko iskustvo, vozio sam ( legalno ) mopede od 1984, motocikle do 125 cc od 196, a kola i "solo" kamione od 1988... U "jednom" ratu sam u "trenucima dokolice" ( kada oko glava nisu zvizdali meci ) povremeno vozio i "labudice" ...
I znas sta me je odrzalo sve ove godine u zivotu? Strah Mange! Jer, kako vele, "Samo budala se ne boji!"
I tako, mada je taj i kasniji rat prosao, ja se i danas bojim kada negde krenem, jer budala za volanom ima koliko hoces. A najvise se bojim Mange kada me drugi voze, pri cemu poseban "akcenat" u tom strahu dajem "profi" vozacima koji sve znaju i sve mogu ...
@Mange
A pošto voliš i "motore", znaš šta mi je lekar rekao kada sam negde 1992. poslednji put "pošteno" pao sa "motocikla" ( i "pocepao" dobar deo svoje kože )?
Rekao je nešto kao: "ČOVEK NIJA ZMIJA I NE TREBA DA MENJA KOŽU KAO ZMIJA!"
Vozio sam posle toga "motore" možda još jedno 3 godine, onda stavio prst na čelo i rekao: "Zbogom "motori"!"
Niko na moje današnje zdavlje nje učinio kao taj lekar. Hvala mu!
Moron
Nemoj da se ljutiš.
U pravu si. Motor nemam već 10 godina ali ponekad krenem sa klincima koji me još cene, da me želja mine i probudi adrenalin.
I sreće je što u moje vreme nije bilo ovekvih sprava ne dva točka od po 200ks.
U ovoj zemlji će malo ljudi moći proba automobil u rangu ovakvog motorcikla!
I ako misliš da vozim ljude neudobno i rizično, (kočim, cimam, oduzimam gas) grdno se varaš jer ne bih imao posla.
Uvek je cilj zadovoljiti klijenta. Moraš neprimetno da osetiš kakva vožnja oddgovara.
Mange
Ne ljutim se, zaista. Volim ja i danas "motore", ali se isključivo držim "konzervi" i ni pod tačkom razno neću dozvoliti da mi dete bilo kada sedne na "motor" i oseti taj užitak. A moje najvece zadovoljstvo je kada moji putnici zaspu kada im to vreme nije, jer tada znam da vozim "dobro", a pod "dobro" mislim "tečno", što znači relativno brzo, ali bez naglih kočenja i "divljačkih" ubrzanja ...
Srećno!