home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Najveći svetski proizvođač automobila smanjio je troškove i uključio se oporavak prodaje, istovemeno vodeći bitku za spasavanje svog narušenog ugleda.

Tojota je danas saopštila da je u razdoblju januar-mart zaradila čistih 112 milijardi jena (1,2 milijardu dolara) za razliku od gubitka 766 milijardi jena u istom kvartalu prošle godine.

Kompanija očekuje još bolje rezulate za celu poslovnu godinu, sa skokom profita od 48 procenata na 310 milijardi jena (3,3 milijarde dolara).

Da li će kompanija nastaviti svoj oporavak delom zavisi od spasavanja ugleda posle povlačenja više od osam miliona vozila širom sveta zbog grešaka na pedalama za gas, podnim prostirkama i kompjuterskim uređajima za kočenje.

Autor : Beta-AP

Foto : Toyota



čitanja : 741



Komentari

Izgleda da američka antipropaganda nije uspela!

Autor berik 11 Maj 2010, 20:47

toyota skriva probleme sa svojim vozilima vec 10+ godina da bi sacuvali reputaciju i onda na kraju je neko drugi kriv ...

Autor mile antena 11 Maj 2010, 20:57

Mile jesi li ti imao tojotu?

Autor Dule 11 Maj 2010, 21:09

imao i jos uvek jednu imam.
imao sam 2001 tundru, sreca pa sam je prodao kad sam je prodao jer vidim da se jos uvek tuze sa vlasnickima oko zadrdjalih sasija
ona druga sto jos uvek imam, da kucnem u drvo, motor i menjac i dalje kao novi posle ~260000 km na satu

Autor mile antena 11 Maj 2010, 21:38

Mile, nisi iz Evrope?
Ovde je tojota pojam kvaliteta a posebno pouzdanosti.
260000km je za Evropske norme velika cifra.
Postoje ljudi koji vole ili mrze tojotu ali pouzdanost niko ne spori.

Autor Dule 11 Maj 2010, 21:44

u kanadi sam
kvalitet motora i menjaca, posebno starijih modela (iz 1990-ih) je fenomenalan.
posle toga su poceli da se kocentrisu na kvantitet umesto kvaliteta

Autor mile antena 11 Maj 2010, 22:01

Na žalost cela auto industrija posle 2000god. se koncentriše na kvantitet i manje cene a kvalitet konstantno opada.
Isto je i Mercedes, BMW, Audi pa naravno i Tojota, kojoj je u zadnjh nekoliko godina pala cena barem 30%.
Počinje kineski sindrom!

Autor Dule 11 Maj 2010, 22:07