home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Kupci su Chevrolet Camaro učinili najprodavanijim sportskim automobilom u SAD u prvoj godini prodaje. Od maja 2009. do maja 2010. godine, Camaro je zabeležio ukupnu prodaju od 100.000 jedinica, nadmašivši najbližu konkurenciju za 20.000 vozila.

Camaro danas upravlja sa 45% američkog tržišta sportskih automobila i nastavlja da privlači nove mušterije u predstavništva Chevroleta – kako kod kuće tako i u inostranstvu. 

Prema Johnu Fitzpatricku, marketing menadžeru za Chevrolet Camaro, za ovaj uspeh je zaslužena privrženost Camaro modela kako njegovim lojalnim obožavaocima, tako i onima koji su tek otkrili ovaj brend. „Kada je novi Camaro stavljen u prodaju, uglavnom su ga kupovali vlasnici Chevrolet vozila, ili Camaro entuzijasti koji su već posedovali njegovu prethodnu generaciju. Danas, oko polovina kupaca Camaro modela u 2010. godini su se tek upoznali sa Chevroletom,” rekao je Fitzpatrick.

Očekuje se da prodaja Camaro modela van SAD značajno poraste kako Chevrolet bude povećavao proizvodnju da bi odgovorio na potražnju na Chevroletovim najvećim tržištima, uključujući Brazil, Kinu, Rusiju, Južnu Koreju. U Evropi, Camaro kupe i kabriolet će postati deo Chevroletove proizvodne game u proleće 2011.

PR Chevrolet


čitanja : 2406



Komentari

Izgleda kao model iz 60-ih koji su samo malo "umili" jer im nisu dali bilo sta da menjaju, zalosno!
Daleko iza evropskih i japanskih modela, bez obzira na vozne karakteristike...

Autor carobnjak 03 Jun 2010, 17:29

Ali slika je prva liga... Trebali su iz pticje perspektive da stave pa bi se vise videlo...
Ne mogu da razumem da neko moze dati svoj novac za ovaj automobil ali tradicija kupovine domacih ( "americkih" ) automobila se nastavlja i to treba postovati...

Autor Panchev9 03 Jun 2010, 17:42

Ima li neko informaciju kolko bi mogao da kosta u Evropi,samim tim i kod nas?

Autor UROS88 03 Jun 2010, 17:44

@UROS88
nema, Evropljanima se ne svidja, srecom! :)))

Autor carobnjak 03 Jun 2010, 17:45

Koliko dolara u US, toliko evra u Evropi, plus dodaj 30% za cenu u Srbiji.

Autor lok 03 Jun 2010, 17:46

Nismo mi navikli na haubu 2 metra a zadnji prozor mali ko špijunka. Niti smo navikli da plaćamo registraciju koliko vredi polovan punto

Autor Dejan L 03 Jun 2010, 17:51

@Dejan L
Ali jako je gotivno,barem meni kad su prozori tako manji...Kao npr Chrysler 300c...On ogroman,a prozori onako mali :) :)

Autor Dusan 03 Jun 2010, 17:58

Meni licno je ovo lep auto,ima karakter,ali cena i pre svega ogromna kubikaza motora ce biti ogromna prepreka da bi stigao do kupaca.

Autor UROS88 03 Jun 2010, 18:05

Extra je!!!

Autor Dejan 03 Jun 2010, 19:00

Gotivno, ali nikad neće biti za Srbiju, pa čak i za evropu. Motori od 3500ccm i veći, veliki potrošač, skup za registraciju i održavanje... Onaj ko kod nas ili u Evropi ima para, pre će kupiti neki Porsche, BMW M, i sl. nego ovako nešto...

Autor Miki 03 Jun 2010, 20:11

Extra automobil, vrhunski dizajn, prava kombinacija retro i modernog dizajna!

Autor Damko 03 Jun 2010, 20:24

@carobnjak To je tvoje misljenje, po meni je ovaj automobil extra dizajniran, ima neki maco izgled. Ja volim americke muscle automobile, a ovo je jedna od najboljih adaptacija istih iz 70tih godina proslog veka. O ukusima ne treba raspravljati

Autor STrider 03 Jun 2010, 22:24

@STrides...Muscle automobili moraju nekako da se vole...Imaju svoju dushu... :) Prejaki su :)
Takodje i novi Challenger je fulll fullovaaa! :)

Autor Dusan 03 Jun 2010, 22:32

@Dusan Upravo tako...
@Miki Zasto bi neko ko je pun kinte kupio Porsche, nekog M ili AMG nemca kad takvih ima na svakom koraku na zapadu? Ko vozi ovo bice jedinstven, jer pored toga sto ima jak i brz auto on ima i istancan ukus, ili bar ovako glasi filozofija Chevroleta, po meni sasvim logicna. Ovim modelom ce moci i da jos malo poprave imidz korejanaca sa istim imenom

Autor STrider 03 Jun 2010, 22:45

@STrider
a cije li sam misljenje napisao???

Autor carobnjak 03 Jun 2010, 23:12

I want one.

Autor Moje ime 04 Jun 2010, 01:03

auto je extra...ima najlepsu kupe liniju od americkih automobila...i relativno je jeftin, cak i na nasem trzistu...pocetna cena za V6 ide od 32000e

Autor DaMir 04 Jun 2010, 08:19

"Zasto bi neko ko je pun kinte kupio Porsche, nekog M ili AMG nemca kad takvih ima na svakom koraku na zapadu?"
Zato sto je pun kinte pa moze da bira, a to znaci da ce apriori da zaobidje americku kantu koja je dizajnerski, tehnicki i prakticno grotekna u poredjenju sa navedenim automobilima.

Autor Stole 04 Jun 2010, 12:19

Jos kad bi imao da se kupi Porsche,M ili AMG za te pare(32000 eura) .....

Autor UROS88 04 Jun 2010, 13:43

u americi camaro ss sa 422 hp je svega $30000. obican v6 model sa 308 hp je $24000

cak i da gm duplira te cene za evropsko trziste, camaro je opet daleko jeftiniji nego bilo koji porsche, m ili amg

ja verujem da ce obican v6 camaro moci da se dobije u evropi za iste pare kao recimo vw gti

Autor mile antena 04 Jun 2010, 15:42

Stvarno mi nije jasno do kada proizvodjaci automobila nas evropljane nameravaju da j... povodom cena.Ovo je americki auto pa da covek i razume da je skuplji "ovde" nego "tamo".Ali kako moze npr audi a6 proizveden u Nemackoj da bude za 40-50 % jeftiniji u Americi nego u Nemackoj?

Autor UROS88 04 Jun 2010, 17:56

@UROS88
uvek je tako bilo, decenijama unazad!
Americko trziste je najvece i najjeftinije na svetu, zbog ogromne konkurencije...

Autor carobnjak 04 Jun 2010, 18:49

Kurs dolara, fabrike u USA...
Najbitnija je sto je vec receno, a to je najveca moguca konkurencija...

Autor Panchev9 04 Jun 2010, 19:08

Da,ali ako Nemci imaju veliku zaradu od americkog trzista sa takvim cenama,to znaci samo jedno,da su im marze za Evropu drakonske.

Autor UROS88 04 Jun 2010, 19:37

stvar je u tome sto su drzave u evropi nabile veliki porez koji je u americi poprilicno mal.
negde sam citao da chrysler ima istu zaradu na 300c i u americi (gde je obican v6 model oko $25000) i u evropi (gde isti model kosta 45000 evra)

Autor mile antena 04 Jun 2010, 19:42

@mile antena
bice da je u tome stvar...

Autor carobnjak 04 Jun 2010, 19:48

Porezi, $ i veličina tržišta (velika konkurencija)!

U SAD ne postoji PDV.

U SAD postoji stari dobri porez na promet koji je mizerno nizak. Čak nekoliko država i nemaju isti!

Autor Boris 04 Jun 2010, 21:15

Citao sam pricu o tome kako izgleda uvoz iz USA u Srbiju nemackih vozila.Nov auto se transportuje brodom u Memacku,tamo plati porez i carina na uvoz (identicne cifre kao kod nas),izvrse sitne prepravke zbog homologacije(najcesce se promene sijalice na farovima ili neka druga sitnica),auto odatle ide u Srbiju,opet se placa carina i porez,s tim sto vam nemci vrate pare za carinu jer ste izvezli auto.Na primeru je bio dat mercedes GL koji u nasoj zemlji kosta oko 97000 eura,posle uvoza i svih duplih dadzbina ovaj auto vas staje nekih 75000 eura.Tako da ova prica o porezu ne pije vodu!Mislim da je samo rec o trzistu i standardu stanovnika,u kome nazalost najgore prolaze zemlje kao sto je nasa,koje su deo Evrope samo fizicki.

Autor UROS88 04 Jun 2010, 21:52

DAJEM PRIMER UZMIMO CHEVROLET CAMARO SS IZ 1969 GODINE PRAVI LEPOTAN DA IMAMA OKO 5000 EVRA DA MOGU JEDAN DA UVEZEM IZ AMERIKE VRLO RADO ALI BEZ MOTORA A MOTOR BI NASO KOD NAS ZA JEFTINE PARE ZNACI ZAVISNO 2000cm3 NAJVISE JER SAD MORA DA PLACAMO DUPLO AKO HOCEMO JACI OD 2000cm3 E TO JE NASA DRZAVA NE ZNAS SE KO VISE KRADE !!!!!!!!!

Autor SPAJDERMEN 12 Nov 2010, 22:50

Ovaj auto kod nas polovan kosta od 20000 do 35000 eura

Autor Milutin 01 Maj 2012, 15:39